...Als je tien bent.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:06 schreef kasper het volgende:
Deze laatste is gewoon echt grappig.![]()
Weten we gelijk van wie jij een kloon bent.quote:Op maandag 24 december 2007 00:18 schreef Rikketik het volgende:
Haha, wel een toffe kaart moet ik zeggen. En in al zijn foutheid is de tekst dan ook wel weer supercoolhip.
Kut, ontdekt.quote:Op maandag 24 december 2007 14:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Weten we gelijk van wie jij een kloon bent.
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kut, ontdekt.![]()
Nee, maar ik heb ondervonden dat die (in wezen) kutcartoons opeens een stuk leuker worden als je er niet zo negatief naar kijkt. Iedereen komt hier met een instelling van: nou, wat voor misbaksel krijgen we vandaag weer onder ogen? Tja, dan kunnen de cartoons ook alleen maar kut zijn.
Nee, alleen mensen die bij de Jelinek lopen denken zoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?
Mwoah, eng... Wat heet eng?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij bent zo'n eng 'het glas is halfvol ipv halfleeg' type?
Nja.. das wel een beetje waar.. maar er zit wel een reden achter, denk je niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mwoah, eng... Wat heet eng?![]()
Maar ik dacht: ik benader de kunststukjes van onze goede vriend Metin eens van de positieve kant. Ik durf te wedden dat het gros van de vaste gasten hier al weten dat ze dagelijkse cartoon gaan afzeiken voordat je hem ook maar gezien hebben.
Verrek, nu je het zegt... Misschien denkt hij dat moslims wereldwijd beledigd zijn door donuthanden?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze hebben handen, vooruitgang
Exactly my thoughts.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:07 schreef Rikketik het volgende:
ik vind ze wel wat weghebben van vogelpoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |