Ehm nou nee... deze is weer erg flauw.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:33 schreef Rikketik het volgende:
Haha, ik kan echt niet anders zeggen dan dat die gewoon grappig is.
Hij is overigens wel opvallend goed bezig de laatste tijd...
Vind je? Ik vond die van gisteren verkeerd uitgebeeld, en daardoor niet leuk. Bij die van vandaag vind ik de animatie juist sterk. Enig minpunt is (en blijft) de tekst, die gewoon korter en bondiger had gemoeten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:35 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm nou nee... deze is weer erg flauw.
Die van gisteren ging wel. (medium flauw)
Deja vu! Een wel heeeeeeel bekende bank scènequote:
Dat heb ik ook. Blijven hopen op die dag dat ie me wél aan het lachen krijgtquote:Op woensdag 12 december 2007 00:20 schreef DJKoster het volgende:
Weer te simpel inderdaad..
En toch elke nacht of ochtend meteen kijken of er een nieuwe opstaat
Ik bekijk ze hier wel, om vervolgens een diepe zucht te slaken, zachtjes nee te schudden en even m'n negatieve commentaar achter te latenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Blijven hopen op die dag dat ie me wél aan het lachen krijgt
ah, een soort vervolg.. maar dit lijkt me een nieuw dieptepunt jaquote:Op donderdag 13 december 2007 05:24 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... dit is echt slecht. Je reinste hergebruik:
[ afbeelding ]
Die is echt heeeeeeeeeel slechtquote:Op donderdag 13 december 2007 05:24 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok... dit is echt slecht. Je reinste hergebruik:
[ afbeelding ]
En dat er weer veel teveel tekst bijzit.. maar ok, kan slechterquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:26 schreef James1988 het volgende:
Mja... hij is inderdaad eens niet zo slecht. Zeker in vergelijking met die van gisteren...
Maar wel typisch dat het weer over penissen moet gaan
Ik was aan het twijfelen of ik moest lachen of dat ik moest lachen om het wanproduct dat 'ie nou weer presenteert.. mixed feelingsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |