zit wat in, maar dan ben ik nog steeds geen fan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:53 schreef Ravage het volgende:
stiekem ben ik wel fan.. zoveel slechtheid geeft je automatisch een superieur gevoel over je eigen humor
Als dat Bush is ben ik Balkenende.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef Ravage het volgende:
Dit is trouwens een van de weinige plaatjes waarin hij daadwerkelijk tijd in het gezicht heeft gestoken:
http://www.sevensheaven.n(...)ns/georgebushspeech/
Ik zou hem dan naar ONZ kicken want dit slaat natuurlijk nergens op wat die gast maaktquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga even overleggen of GC hem wil hebben. Dit is geen KLB meer.
Er zit wel een duidelijke klacht in: de nu.nl strips zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:21 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga even overleggen of GC hem wil hebben. Dit is geen KLB meer.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef jpg97 het volgende:
NEE ARGGHH DIT IS TOCH GEEN KUNST!!![]()
![]()
Wordt die gast ook nog beloond!
Kut Trieste Tekeningenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:17 schreef Dangel het volgende:
die K staat tochniet voor Kunst dan he?
Het bedenken of het uitwerken?quote:Op maandag 19 november 2007 07:45 schreef Zotheid het volgende:
Hoelang zou hij met zo'n cartoon bezig zijn? Lijkt me niet erg lang.
Beide eigenlijk. Ik hoop in elk geval niet dat hij lang met z'n "grap" bezig is.quote:
nee helaasquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Nou mensen. Hier is ie dan: Een cartoon die misschien wel een keer grappig is.
[ afbeelding ]
Het is nog een eindje weg van 'grappig zijn', maar hij is wel leuker bedacht en uitgewerkt dan het gros van z'n cartoons.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is wel aardig. Maar nu ben ik benieuwd of ie niet een proces aan z'n broek krijgt van Walt Disney vanwege het ongeloorloofd gebruik van trademarks.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Nog steeds idioot.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze hem een flink proces aan zn broek hangen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die is wel aardig. Maar nu ben ik benieuwd of ie niet een proces aan z'n broek krijgt van Walt Disney vanwege het ongeloorloofd gebruik van trademarks.
Zo, de tekst hebben we. Nu nog een adres om het naar te sturenquote:Geachte heer/mevrouw,
Langs deze weg wil ik u graag op de hoogte stellen van een mogelijke auteursrechtenschending betreffende het werk van Disney. Het gaat om de cartoon op het volgende adres: http://www.sevensheaven.n(...)dduckinquarantaine/. Op deze afbeelding zijn meerdere logo's Donald Duck en Walt Disney afgebeeld, tesamen met een frontpage die lijkt op die van een authentieke Donald Duck-strip.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
[naam]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |