quote:
Lol deze is best grappigquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:48 schreef Dromer het volgende:
[ afbeelding ]
afgezaagder kon blijkbaar niet....
Fok is traag als stront, maar het staat erquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef Ravage het volgende:
triptamine, plak nog ff een linkje naar topic #1 in je OP..
quote:To Dutch and Flemish readers: Sevensheavens dagelijkse actualiteitencartoon voor Nu.nl zal met ingang van 1 november 2007 om begrotingsredenen worden gereduceerd tot een wekelijkse cartoon. Mocht je dit jammer vinden, laat dat dan gerust even weten aan de Nu.nl redactie, alvast bedankt.
quote:To Dutch and Flemish readers: gedurende de maand september berichtte ik dat de dagelijkse Nu.nl cartoon m.i.v. 1 november 2007 naar een wekelijkse frequentie zou worden teruggebracht.
Met genoegen kan ik melden dat cartoon voor Nu.nl mede door een hartverwarmend grote respons aan de Nu.nl redactie dagelijks zal blijven.
Ik ben zeer blij dat ik mijn dagelijkse podium behoud, en dank iedereen die een e-mail naar de Nu.nl redactie heeft gestuurd van harte.
Nou ja, we kunnen wel bijvenquote:
Lemonpartyquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wij hebben tubgirl,goatse,lemonpart,2 girl 1 cup.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |