Naakt mag maar moet niet, niet naakt is zelfs spannender.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef beroepslurker het volgende:
Trouwens, PPI, nog even over dat plan voor jou van de SC-meeting. Dat vla-gevecht, moet dat naakt? En waarom moet er überhaupt gevochten worden? En doen de mannen ook mee, of kijken die alleen maar, warm ingepakt? Heb nog vele vragen hieromtrent voor ik me uitkleed.
Ik compenseer dat met mijn natuurlijke eerlijkheid.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben overigens zo corrupt als maar kan. [ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef beroepslurker het volgende:
Zeg Ian, dat nummer van Black Betty had ik vanmiddag ook al hier neergezet, ook toevallig.....blijft leuk he?
Geen vragen meerquote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Naakt mag maar moet niet, niet naakt is zelfs spannender.
Waarom moet er gevochten worden ???
Wil je dat er allemaal Sc\'ers rondlopen die lief tegen mekaar gaan doen ??
Een love - In zeg maar ?
Ook daar selecteren Ian en Moi wederom de mogelijkheden.
En mannen en vrouwen doen mee.
Nog meer vragen voordat je je kleren van het lijf af ragt ? ?
Daarom zijn wij een ijzersterke jury.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik compenseer dat met mijn natuurlijke eerlijkheid.
waarom?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze post is al een groot pluspunt![]()
Hopjes vla wel...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Kleedt vla eigenlijk een beetje slank af?!![]()
Ik was al vanaf een uur of 7 op?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja echt, was bedoeld om jou uit je nest te krijgen...![]()
De Enige Echte !quote:Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom zijn wij een ijzersterke jury.![]()
Heb je in BB nr. zoveel toch zelf kunnen zien?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat wist ik natuurlijk niet, dacht dat iedereen nog lag te pitten, zitten hier van die nachtbrakers altijd, dus dacht ik even een lekker pittig nummertje erin te gooien om iedereen te lokken.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was al vanaf een uur of 7 op?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geen vragen meerHou zonnebril op.
De truc is dat je ervoor moet waken dat bij de dubbelvlamatches de vla niet in de horizontale (dikmakende) strepen op je lichaam komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
O ja, toch nog een klein vraagje, moeten de dames zich zelf insmeren met vla naar keuze, of bepaalt en smeert de corrupte en beïnloedbare jury dat óók?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Zonnebrillen mogen mits geen scherpe randen en uitstekende vlindermodellen.
[ afbeelding ]
Ik laat je daarin volledig vrij.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, toch nog een klein vraagje, moeten de dames zich zelf insmeren met vla naar keuze, of bepaalt en smeert de corrupte en beïnloedbare jury dat óók?
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef ppi het volgende:
[..]
De truc is dat je ervoor moet waken dat bij de dubbelvlamatches de vla niet in de horizontale (dikmakende) strepen op je lichaam komt.
Dus van te voren het vlaveld goed lezen en tactisch positie kiezen voor een esthetisch verantwoorde uitkomst.
Dan denk ik dat ik ga voor een geyle frambozen/vanille/blankevla-mix...en dan helemaal doorgestyled natuurlijk....ja, begin er zin in te krijgen!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat je daarin volledig vrij.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat je daarin volledig vrij.![]()
Ik schat jouw kansen hoog in.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nou da's easy breezy dus...![]()
In principe ga je onbevlekt de strijd aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, toch nog een klein vraagje, moeten de dames zich zelf insmeren met vla naar keuze, of bepaalt en smeert de jury dat óók?
Moet ik het een keer voordoen ofzo ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nou da's easy breezy dus...![]()
Tzt....jaja....daar hèbben we wat aan als we daar naakt staan te druipen en het niet eens zijn met de juryquote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef ppi het volgende:
[..]
In principe ga je onbevlekt de strijd aan.
Dus vla-loos.
Maar als je graag met vla ingesmeerd wil worden kan dat ook geregeld worden.
Flexibiliteit is het kenmerk van een goede en bovenal neutrale jury - die natuurlijk verder boven discussie staat.
Jury standpunten en beslissingen zijn per officieel protest aan te vechten.
Tzt krijg je dan de uitslag te horen.
Alsof ik het oneensch ga zijn met een nakende vrouw die onder de vla zitquote:Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tzt....jaja....daar hèbben we wat aan als we daar naakt staan te druipen en het niet eens zijn met de jury![]()
als ik u daarmee niet ontriefquote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Moet ik het een keer voordoen ofzo ?
vla, sneeuw, what's in a name...quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga mooi niet vla worstelen![]()
Waarom niet!?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GMTAquote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vla, sneeuw, what's in a name...![]()
kwestie van de juiste prioriteiten hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 17:15 schreef beroepslurker het volgende:
Wat zal NMNS balen dat hij dit allemaal gemist heeft, die wil vast ook mee naar de meeting, en zéker weten ook in de jury!
Dat is verspilling van een heerlijk productquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tzt....jaja....daar hèbben we wat aan als we daar naakt staan te druipen en het niet eens zijn met de jury![]()
We zijn dan de schaamte vèr voorbij, daar op die berg bij Ian.....wat trek jij voor vla aan Buurvrouw?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vla, sneeuw, what's in a name...![]()
Dat wou ik nou net ook gaan zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik het oneensch ga zijn met een nakende vrouw die onder de vla zit![]()
Je mag toch vla eten zoveel je wil?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is verspilling van een heerlijk product![]()
Ook niet tegen Gert ???quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan hoef ik niet uit de kleren? Deal.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Wij zijn het vast wel eens.
En TZT kan heel snel zijn hoor.
Ik formuleer alleen een beetje bedachtzaam omdat ik straks niet met met eigen teksten om de oren wil worden geslagen.
Wil je geen jurysecretaresse worden ?
Heb je een streepje voor.
Dat kan die helemaal schudden met die jury.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:15 schreef beroepslurker het volgende:
Wat zal NMNS balen dat hij dit allemaal gemist heeft, die wil vast ook mee naar de meeting, en zéker weten ook in de jury!
Nee hoor, ik zet mezelf regelmatig voor gek.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik u daarmee niet ontrief
Training / background: Star in every production moi has ever been in, as well as life in general.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat hotlinken niet wil
[ afbeelding ]
Dat je uit de kleren moet is jouw gedachte.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En dan hoef ik niet uit de kleren? Deal.
Vla met zweetvoetenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Je mag toch vla eten zoveel je wil?
We ouwehoeren niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Training / background: Star in every production moi has ever been in, as well as life in general.
Niet zo bescheiden, kom.
![]()
Ja sorry dit was al even geleden en nog uit het vorige topic, maar jullie ouwehoeren in een middag gewoon een heel topic vol.
Yoghurt dan?quote:
Dat is dan een hele geruststelling PPI, ik hoor het nog wel dan wat er van me verwacht wordtquote:Op donderdag 15 november 2007 17:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat je uit de kleren moet is jouw gedachte.
Ik laat iedereen de keus, behalve dan de vlinderbril.
En Jurysecretaresses kunnen ook gewoon meedoen.
Je werkzaamheden liggen qua tijd niet overhoop met het wedstrijdschema.
Nou, geheimpje: waarschíjnlijk niét.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef ppi het volgende:
[..]
We ouwehoeren niet.
En jij gaat aan de vlabak tegen Veulen waarschijnlijk.
Nee - paarden ruiken pas lekker...quote:
Wuhehehe, wie filmt het?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef ppi het volgende:
[..]
We ouwehoeren niet.
En jij gaat aan de vlabak tegen Veulen waarschijnlijk.
Je durft niet, hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, geheimpje: waarschíjnlijk niét.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
Veulen ligt idd nog een beetje dwars.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, geheimpje: waarschíjnlijk niét.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is dan een hele geruststelling PPI, ik hoor het nog wel dan wat er van me verwacht wordt![]()
miss Piggy isquote:Op donderdag 15 november 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Training / background: Star in every production moi has ever been in, as well as life in general.
Niet zo bescheiden, kom.
![]()
Ja sorry dit was al even geleden en nog uit het vorige topic, maar jullie ouwehoeren in een middag gewoon een heel topic vol.
quote:
quote:
Laat Ian maar gaan, ik zorg wel voor smeuige foto'squote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef ppi het volgende:
Veulen ligt idd nog een beetje dwars.
Voor de stijve tepels zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:50 schreef ppi het volgende:
![]()
Daar lijkt het wel verdacht veel op.
Is ook wel nodig want de vla wordt waarschijnlijk gekoeld geleverd![]()
Ik denk dat er niemand op een vla-covered IaN zit te wachten, darlingquote:Op donderdag 15 november 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat Ian maar gaan, ik zorg wel voor smeuige foto's
Een vla veulen wel danquote:Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat er niemand op een vla-covered IaN zit te wachten, darling![]()
Nee, omdat we geen ranzigheid willen met bedorven vla enzo.quote:
Uhh.... Die lijkt me wel wat .. Dit lijkt me ook wel een goed planquote:Op donderdag 15 november 2007 18:29 schreef Calimero_31 het volgende:
[ afbeelding ]
mensen, doe het nou niet!!![]()
Ja, wil ik ook zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
Wat heb je liever?
[_] Vla covered Veulerst
[X] Vla covered IaN
![]()
Geen idee. Vertel eens?quote:
Een wijnfeest, ook leuk!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh.... Die lijkt me wel wat .. Dit lijkt me ook wel een goed plan[ afbeelding ]![]()
Dát lucht op he Jewsxcky? Wat hebben ze nu weer gedaan? Of niet gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef Jewscky het volgende:
KUT FEBO
Mag ook. Vrouwen en vla is al zo vaak gedaan. Tijd dat de mannen zich eens gaan uitsloven voor ons.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
De combinatie neem ik aan?
Ja, je hebt gelijk. Zal het meteen even op de agenda zetten, bovenaan!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ook. Vrouwen en vla is al zo vaak gedaan. Tijd dat de mannen zich eens gaan uitsloven voor ons.![]()
Welke mannen?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Zal het meteen even op de agenda zetten, bovenaan!![]()
Die ene gast die, met z'n blote poten in de sneeuw, rondjes om z'n trailer rent?quote:
Waarom stroop eigenlijk?quote:
Dat eerste punt van jou, hoe weet je dat? Ervaring? :Yquote:Op donderdag 15 november 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom stroop eigenlijk?
1
2
3<?php
Omdat je die tyfuszooi zo moeilijk weer van je lijf af krijgt?
?>
Omdat jij een kolonie hongerige mieren als huisdieren houdt?
Omdat je dol bent op stroop en het er graag af wilt likken?
Omdat je mannen lief vindt, en stroop ook?
Enlighten us. B-)
Nee, het is slechts een sterk vermoeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat eerste punt van jou, hoe weet je dat? Ervaring?![]()
Sorry, begrijp het niet Gertquote:Op donderdag 15 november 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, het is slechts een sterk vermoeden.
Trouwens, als je opsommingen "mooi" wilt maken, kun je ook deze gebruiken.op fucking somming
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry, begrijp het niet GertKun je het me nog een keer uitleggen? Ben tamelijjk nieuw hier.
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom stroop eigenlijk?
Omdat je die tyfuszooi zo moeilijk weer van je lijf af krijgt? Oe, nog niet aan gedacht.![]()
Omdat jij een kolonie hongerige mieren als huisdieren houdt? Chinese marteling.
Omdat je dol bent op stroop en het er graag af wilt likken? Likken is altijd goed.
Omdat je mannen lief vindt, en stroop ook? Mannen zijn alleen lief als ze willen dat een vrouw lief voor hen is.![]()
Enlighten us.![]()
je wou een pannenkoek bij die stroop?!quote:
Ik ben toeschouwer...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je wou een pannenkoek bij die stroop?!![]()
Heb je ze zelf gebakken, keukenprinsje?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog zat...
Ik zit stampvol...![]()
Stroop in your lap?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef Lobasca het volgende:
Houston...we've got a problem...
Voor de vierde keer in een half uur loopt alles hier vast....stroop in mijn lap?
Heb jij dat niet vaker de laatste tijd, dat je pc om de haverklap vastloopt?quote:
Neeeeehhhhhhh....was alleen voor mensen met haat en nijd...en dat heb ik niet!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O nee, jij doet mee in de vla-competitie, gehuld in hopjesvla![]()
Ja, af en toe gaat het heel langzaam, maar of dat nu aan de computer of aan Fok ligt, ik weet het nietquote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij dat niet vaker de laatste tijd, dat je pc om de haverklap vastloopt?
Yup.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je ze zelf gebakken, keukenprinsje?
Dat bedoel ik niet mop, ik moet echt opnieuw opstarten, programma's reageren niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, af en toe gaat het heel langzaam, maar of dat nu aan de computer of aan Fok ligt, ik weet het niet
Ohh leg es uitquote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neeeeehhhhhhh....was alleen voor mensen met haat en nijd...en dat heb ik niet!![]()
![]()
Oooo, dàt wist ik niet, zal even de reglementen veranderen zodat jij ook mee kan doen, fijn hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neeeeehhhhhhh....was alleen voor mensen met haat en nijd...en dat heb ik niet!![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Oooo, dàt wist ik niet, zal even de reglementen veranderen zodat jij ook mee kan doen, fijn hè?![]()
Het haat en nijd regeltjequote:
Nee, dat heb ik (gelukkig) niet, vervelend zegquote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet mop, ik moet echt opnieuw opstarten, programma's reageren niet meer.![]()
volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Is dat zo!?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Oh.. bedankt voor de uitlegquote:Op donderdag 15 november 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwam Talitha mee, dfus ik verwijs je naar haar door...
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen hoor![]()
het ging niet over haat en nijd, het ging juist over een meet. Bij Ian in de sneeuw en vla dus. Het was dus juistliefde
Oeps, nee, hoop nu maar dat ik niet tegenover jou kom te staanquote:Op donderdag 15 november 2007 20:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
....had ik al op lopen scheppen over mijn kickboxverleden.....
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Oeps, nee, hoop nu maar dat ik niet tegenover jou kom te staanwant dan ga ik er in met boter en suiker (ook wel leuke ingrediënten trouwens)
![]()
Mijn geheugen laat me in de steek.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwam Talitha mee, dfus ik verwijs je naar haar door...
Nee schat, mijn aangetaste geheugen bedriegt mij...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me in de steek.Even teruglezen waar ik het over haat en nijd heb gehad. Was dat vandaag?
![]()
dan moeten we nu PPI even te grazen nemenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
Jullie hebben helemaal gelijk, heb het terug gezocht... sorry Taatje![]()
, het was PPI die het over haat en liefde had....
DUIZEND MAAL EXCUSES!!!!
Vergissing is menselijkquote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee schat, mijn aangetaste geheugen bedriegt mij...![]()
![]()
ik zeg: minder fietsen, meer drinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ja, grijp ppi evenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan moeten we nu PPI even te grazen nemenHet was Liefde waar dit over ging..
![]()
Ik vergeet wel es wat een geheugen isquote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
in die vlabak zekerquote:
ik wil nog wel eens een geheugenkaart opeten....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vergeet wel es wat een geheugen is![]()
Ja die is raakquote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik wil nog wel eens een geheugenkaart opeten....![]()
...en ik zeg: meedoen Lobasca....hup naar de melkboer voor hopjesvlaquote:Op donderdag 15 november 2007 20:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zeg: minder fietsen, meer drinken.![]()
![]()
...ik wèl..daarnet....landingsbaantje ligt er weer keurig bijquote:Op donderdag 15 november 2007 20:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
in die vlabak zeker![]()
ben nog niet voor mijn wax geweest. Sorry![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ik wèl..daarnet....landingsbaantje ligt er weer keurig bij![]()
Gelukkig! Dan hoef ik geen 453 SC's terug te lezen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
ahquote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...ik wèl..daarnet....landingsbaantje ligt er weer keurig bij![]()
kan jij wel tussen de lijntjes kleuren?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=2DR9v6slESE
Muhahahaa!![]()
Momenteel even niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan jij wel tussen de lijntjes kleuren?![]()
Alsof de Cradle cover niet beter is dan het origineelquote:Op donderdag 15 november 2007 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan jij wel tussen de lijntjes kleuren?![]()
Uw voorkeur voor visuele prikkels doet mij enigszins vermoeden dat deze waarachtig agressief van aard is.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=2DR9v6slESE
Muhahahaa!![]()
Hoe is het met Eukaliptaquote:Op donderdag 15 november 2007 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
Uw voorkeur voor visuele prikkels doet mij enigszins vermoeden dat deze waarachtig agressief van aard is.
Moge uw wijze van handelen deze voorkeur compenseren, dan is zulks u niet kwalijk te nemen.
Heb laatst P. de Boskabouter ontmoet![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Poll van maken?
Wat heb je liever?
[x] Vla covered Veulerst
[_] Vla covered IaN
hij krijst zo...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof de Cradle cover niet beter is dan het origineel![]()
Stúkken beter!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof de Cradle cover niet beter is dan het origineel![]()
Zo ongeveer mn liefste en meest verlegen ex was fan hiervanquote:Op donderdag 15 november 2007 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Genoeg kleutermetal![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=QvurHEvxCcc![]()
Als dat agressief was...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:30 schreef Py het volgende:
[..]
Uw voorkeur voor visuele prikkels doet mij enigszins vermoeden dat deze waarachtig agressief van aard is.
Moge uw wijze van handelen deze voorkeur compenseren, dan is zulks u niet kwalijk te nemen.
Heb laatst P. de Boskabouter ontmoet![]()
Wordt dat soort behandelingen uit de kleine kas betaald?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ahreken jij dan even af met PPI wil je...
er stond iets heel banaals, maar dat heb ik maar weer weggehaald![]()
OMFG!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij krijst zo...kweenie hoor.
van de buurman moest ik je dit ff laten horen.http://nl.youtube.com/watch?v=DEuMN7GmrXg
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:35 schreef Py het volgende:
[..]
Zo ongeveer mn liefste en meest verlegen ex was fan hiervan![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=9wo1ZRCpbGA
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan moeten we nu PPI even te grazen nemenHet was Liefde waar dit over ging..
![]()
Teveel woorden.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat agressief was...
Hoe noem je dit dan?
<tekst van persoon met slecht humeur>
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wordt dat soort behandelingen uit de kleine kas betaald?(En ben nu erg benieuwd naar dat banale)
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op een goeie racebaan groeit geen gras
![]()
Die tekst versta ik geeneens. Tis dat je het zegt. Bedoelde meer t filmpjequote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat agressief was...
Hoe noem je dit dan?
http://nl.youtube.com/watch?v=TAXOdMK2d00
'song'tekst
Was in de vorige...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan hoef ik geen 453 SC's terug te lezen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[..]
Die is op. Heeft ie allemaal opgedronken.![]()
Kom maar, ik ben heel vrouwvriendelijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ahreken jij dan even af met PPI wil je...
Dat moest verboden worden dat weghalenquote:er stond iets heel banaals, maar dat heb ik maar weer weggehaald![]()
quote:you fucking pseudo ghetto "boy in the hood" middle class white spoiled rotten bored "gangsta" Wanna-be hunk of regenerated red neck bullshit!
sprak ze bescheidenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Peter Steele
en ik ben ook lief en verlegen... en bescheiden ook nog
![]()
![]()
5 postjes boven jou originelequote:Op donderdag 15 november 2007 20:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Kom maar, ik ben heel vrouwvriendelijk...
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat moest verboden worden dat weghalen![]()
vandaar de toevoeging...quote:
Ik wacht nog ff...heb net de bloemkool op het vuur gezet...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker Lobas....pak het net....ben er aan toe ook....![]()
wil je daar koffie bij?quote:
Lekker, maar dan ben je wel laat......ik heb niet in de gauwigheid een pizza naar binnen geschoven.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff...heb net de bloemkool op het vuur gezet...
[..]
![]()
Meer leeg en opkomende hoofdpijn vanwege een hele dag rekenen, plussen en minnen. Die donderdag is altijd slopend.....quote:
OK, let op, kutkloon.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry, begrijp het niet GertKun je het me nog een keer uitleggen? Ben tamelijjk nieuw hier.
ik kreeg het idee dat jou werk meer bestond uit nullen en enen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer leeg en opkomende hoofdpijn vanwege een hele dag rekenen, plussen en minnen. Die donderdag is altijd slopend.....
Och, wat is 'ie behulpzaam heute abend.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, let op, kutkloon.
Je typt een [ en daarna een * en daarna een ]
Achter elkaar, zonder spaties. En dan krijg je een "bullet"pief ! paf ! poef !
Ok. Geen sommetjes meer vanavond.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer leeg en opkomende hoofdpijn vanwege een hele dag rekenen, plussen en minnen. Die donderdag is altijd slopend.....
Eén maal pistache. 2 bolletjes graag en mét chocodip....quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat jou werk meer bestond uit nullen en enen.
heb ik me vergist blijkbaar..![]()
[..]
![]()
Heb net nog toegevoegd dat er ook een knopje boven het reageervenster is om een bullet te plaatsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, wat is 'ie behulpzaam heute abend.
Goedgekeurd door Jan !quote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Zeg het maar lieffie, wat begrijp je niet....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo NMNS, jou moesten we nèt even hebben![]()
Wij gingen toch vermenigvuldigen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ok. Geen sommetjes meer vanavond.![]()
En nee. Ik ga niet de aftrekgrap maken![]()
Voor Mike 1964's is er vanavond alleen de 2girls1cup-oubliehoorn.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eén maal pistache. 2 bolletjes graag en mét chocodip....
*geeft Mikey een ijsje.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eén maal pistache. 2 bolletjes graag en mét chocodip....
...die man was niet blij, die die tekst geschreven heeft, en ik ook niet meer nu, jemig zeg, wat deprimerendquote:
Ik heb t teruggelezenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij gingen toch vermenigvuldigen?![]()
Gokje:quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar lieffie, wat begrijp je niet....
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*geeft Mikey een ijsje.
*Lacht er geheimzinnig bij.
Toe maar, Mike.![]()
Neem een likje.![]()
'S lekker.![]()
Niets mee gebeurd.![]()
![]()
GADVERDEGADVERDAMME!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Mike 1964's is er vanavond alleen de 2girls1cup-oubliehoorn.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Mike 1964's is er vanavond alleen de 2girls1cup-oubliehoorn.![]()
Hartelijk dank Gertquote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, let op, kutkloon.
Je typt een [ en daarna een * en daarna een ]
Achter elkaar, zonder spaties. En dan krijg je een "bullet"pief ! paf ! poef !
p.s. er zit ook een knopje boven je reageervenster, om een bullet te plaatsen: [ afbeelding ]
Zou je deze vraag iets duidelijker kunnen stellen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb t teruggelezen![]()
![]()
En ik weet nog geeneens of jij nog wel vruchtbaar bent of zo![]()
Voor de juiste aanbieding heb ik alle beschikbaar.......quote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje:
"Heb jij stroop en een webcam in huis? "
Goeie vraag, wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kutkloon?
Je weet wat een man weten horen wil en je weet hoe je bullets moet maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou je deze vraag iets duidelijker kunnen stellen?![]()
Nee, dit keer begrijp jij het (nog) niet NMNS...ik geef twee steekwoorden: vla en sneeuw, laat je fantasie werkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar lieffie, wat begrijp je niet....
Op blote voeten in de sneeuw met je harses in een bak vla of zoiets?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dit keer begrijp jij het (nog) niet NMNS...ik geef twee steekwoorden: vla en sneeuw, laat je fantasie werken![]()
Dessert in de Alpenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dit keer begrijp jij het (nog) niet NMNS...ik geef twee steekwoorden: vla en sneeuw, laat je fantasie werken![]()
Who...me? of Gert?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
En dan ook nog een mof die "besteld" met een D schrijft....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, huilie.![]()
Wie besteld er dan ook ijs bij een mof![]()
Dat had je dus even niet moeten zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
FOK! is weer ouderwets snel vanavond.... Ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen.![]()
Dus van ons beide ben jíj de taalnazi?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dan ook nog een mof die "besteld" met een D schrijft....![]()
Vaker dan je zou verwachten trouwens....![]()
Ssst! De admins mogen niet weten dat ze een kloon modje hebben gemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
En het is weer goedquote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok heeft het weer op z'n heupen......ook dat nog.....
En Snakey dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst! De admins mogen niet weten dat ze een kloon modje hebben gemaakt.
Met je waldhorn tussen mijn alpen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Me.quote:
Restecp, brodda.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaag de dag van het respect geloof ik? Iets van terug te vinden hier?
Jij hebt het geraden...bijna. Voor meer informatie moet je bij PPI en Ian zijn, die zijn van de organisatiequote:Op donderdag 15 november 2007 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op blote voeten in de sneeuw met je harses in een bak vla of zoiets?
Jawohl!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus van ons beide ben jíj de taalnazi?![]()
ik ben heul echt!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is iedereen hier zo nep als de pest, kloon of niet......![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij hebt het geraden...bijna. Voor meer informatie moet je bij PPI en Ian zijn, die zijn van de organisatie
Huhquote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst! De admins mogen niet weten dat ze een kloon modje hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je dus even niet moeten zeggen![]()
Vandaag bracht mij verdriet en daarna hoop.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je dag tussen al die miepen (of klonen) hier Ian?
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is iedereen hier zo nep als de pest, kloon of niet......![]()
OMFG VERKEERDE ACCOUNT SSNEL TERUG NAAR JE KLOON!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je dus even niet moeten zeggen![]()
Dat wordt dan Met je blokfluit tussen mijn utregse heuvelruggetjesquote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, 55 kilo, dan zijn dan toch utrechtse heuvelrugjes......best lekker ook...![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, 55 kilo, dan zijn dan toch utrechtse heuvelrugjes......best lekker ook...![]()
Vandaag bracht mij een hoop afgevallen bladeren. In één nacht hebben mijn beide bomen spontaan al het blad laten vallen....vermoedelijke oorzaak vorst.......toch triest als die aftakeling zo ziet.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaag bracht mij verdriet en daarna hoop.
Een beetje vrolijkheid en een hoop sneeuw.
en je weet... Befehl ist Befehl...quote:
Tering, ik heb al lopen smeken voor ik dit zag?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Wie wil er even helpen?
Ik wil graag nieuwe statistieken van dit forum, en de stat-boys die dingen maken, voelen zich graag een beetje God en zijn dus erg gevoelig voor vlijen, smeken etc.
t DGK-forum: de stats # 2
Een mensch van vleesch en bloed.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dat wordt dan Met je blokfluit tussen mijn utregse heuvelruggetjes
Wat is 55 kilo?
quote:
Kalm maar, het is alweer goed. Maar wel toevallig dat ik net een dip kreeg nadat ik jouw post las...quote:
That would be mequote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dat wordt dan Met je blokfluit tussen mijn utregse heuvelruggetjes
Wat is 55 kilo?
Koude, donkere, eenzame, prachtige Wintermaand: December is onderwegquote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag bracht mij een hoop afgevallen bladeren. In één nacht hebben mijn beide bomen spontaan al het blad laten vallen....vermoedelijke oorzaak vorst.......toch triest als die aftakeling zo ziet.....![]()
Maand van bezinning, maand ter overpeinzing van gemiste kansen........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koude, donkere, eenzame, prachtige Wintermaand: December is onderweg![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Py het volgende:
[..]
Huh
Ben jij de kloon van Beroepslurker?
![]()
Maand van IaN's kecke ende puickende verjaardag.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maand van bezinning, maand ter overpeinzing van gemiste kansen........![]()
Een kleintje danquote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een mensch van vleesch en bloed.....![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik ook
sprak de aap en hij kuste zijn banaan![]()
Je moet een banaan ook niet kussen, tenzij je verwacht dat er dan ineens een prinses voor je neus staat, of was dat met een kikker, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik ook
sprak de aap en hij kuste zijn banaan![]()
Was die kikker geen prins?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je moet een banaan ook niet kussen, tenzij je verwacht dat er dan ineens een prinses voor je neus staat, of was dat met een kikker, ik weet het niet meer![]()
Ah, Bier und....?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maand van IaN's kecke ende puickende verjaardag.
Linksom of rechtsom, prima dat je hier even gevraagd hebt om nieuwe statistieken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, ik heb al lopen smeken voor ik dit zag?![]()
Moet ik het je uitleggen? Zeg maar waar, wanneer en hoe laat....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je moet een banaan ook niet kussen, tenzij je verwacht dat er dan ineens een prinses voor je neus staat, of was dat met een kikker, ik weet het niet meer![]()
Nep en klones enz... daar reageerde ik opquote:
Ja hoor, heel leukquote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je wel leuke knopjes......![]()
Haal je die 2 vaak door elkaar?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Errug hé muis....gelukkig ben jij wel echt, met je spitsvondigheid.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nep en klones enz... daar reageerde ik op![]()
Ja...mag ik ook eens een kloontje?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mike, doe niet zo tof ende puickend.
Van mij welquote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja...mag ik ook eens een kloontje?![]()
Trouwens, eigenlijk is dit account een kloon, Chiel12 is veel ouder...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja...mag ik ook eens een kloontje?![]()
Ik zoek een vent om te schurenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Errug hé muis....gelukkig ben jij wel echt, met je spitsvondigheid.....
hoe gaat het met je grauwe kozijnen
Jij bent echt.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nep en klones enz... daar reageerde ik op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |