Naakt mag maar moet niet, niet naakt is zelfs spannender.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:40 schreef beroepslurker het volgende:
Trouwens, PPI, nog even over dat plan voor jou van de SC-meeting. Dat vla-gevecht, moet dat naakt? En waarom moet er überhaupt gevochten worden? En doen de mannen ook mee, of kijken die alleen maar, warm ingepakt? Heb nog vele vragen hieromtrent voor ik me uitkleed.
Ik compenseer dat met mijn natuurlijke eerlijkheid.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben overigens zo corrupt als maar kan. [ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef beroepslurker het volgende:
Zeg Ian, dat nummer van Black Betty had ik vanmiddag ook al hier neergezet, ook toevallig.....blijft leuk he?
Geen vragen meerquote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Naakt mag maar moet niet, niet naakt is zelfs spannender.
Waarom moet er gevochten worden ???
Wil je dat er allemaal Sc\'ers rondlopen die lief tegen mekaar gaan doen ??
Een love - In zeg maar ?
Ook daar selecteren Ian en Moi wederom de mogelijkheden.
En mannen en vrouwen doen mee.
Nog meer vragen voordat je je kleren van het lijf af ragt ? ?
Daarom zijn wij een ijzersterke jury.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik compenseer dat met mijn natuurlijke eerlijkheid.
waarom?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Deze post is al een groot pluspunt![]()
Hopjes vla wel...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Kleedt vla eigenlijk een beetje slank af?!![]()
Ik was al vanaf een uur of 7 op?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja echt, was bedoeld om jou uit je nest te krijgen...![]()
De Enige Echte !quote:Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daarom zijn wij een ijzersterke jury.![]()
Heb je in BB nr. zoveel toch zelf kunnen zien?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat wist ik natuurlijk niet, dacht dat iedereen nog lag te pitten, zitten hier van die nachtbrakers altijd, dus dacht ik even een lekker pittig nummertje erin te gooien om iedereen te lokken.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was al vanaf een uur of 7 op?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geen vragen meerHou zonnebril op.
De truc is dat je ervoor moet waken dat bij de dubbelvlamatches de vla niet in de horizontale (dikmakende) strepen op je lichaam komt.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:54 schreef debuurvrouw het volgende:
O ja, toch nog een klein vraagje, moeten de dames zich zelf insmeren met vla naar keuze, of bepaalt en smeert de corrupte en beïnloedbare jury dat óók?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:57 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Zonnebrillen mogen mits geen scherpe randen en uitstekende vlindermodellen.
[ afbeelding ]
Ik laat je daarin volledig vrij.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, toch nog een klein vraagje, moeten de dames zich zelf insmeren met vla naar keuze, of bepaalt en smeert de corrupte en beïnloedbare jury dat óók?
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef ppi het volgende:
[..]
De truc is dat je ervoor moet waken dat bij de dubbelvlamatches de vla niet in de horizontale (dikmakende) strepen op je lichaam komt.
Dus van te voren het vlaveld goed lezen en tactisch positie kiezen voor een esthetisch verantwoorde uitkomst.
Dan denk ik dat ik ga voor een geyle frambozen/vanille/blankevla-mix...en dan helemaal doorgestyled natuurlijk....ja, begin er zin in te krijgen!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat je daarin volledig vrij.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat je daarin volledig vrij.![]()
Ik schat jouw kansen hoog in.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nou da's easy breezy dus...![]()
In principe ga je onbevlekt de strijd aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O ja, toch nog een klein vraagje, moeten de dames zich zelf insmeren met vla naar keuze, of bepaalt en smeert de jury dat óók?
Moet ik het een keer voordoen ofzo ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nou da's easy breezy dus...![]()
Tzt....jaja....daar hèbben we wat aan als we daar naakt staan te druipen en het niet eens zijn met de juryquote:Op donderdag 15 november 2007 17:07 schreef ppi het volgende:
[..]
In principe ga je onbevlekt de strijd aan.
Dus vla-loos.
Maar als je graag met vla ingesmeerd wil worden kan dat ook geregeld worden.
Flexibiliteit is het kenmerk van een goede en bovenal neutrale jury - die natuurlijk verder boven discussie staat.
Jury standpunten en beslissingen zijn per officieel protest aan te vechten.
Tzt krijg je dan de uitslag te horen.
Alsof ik het oneensch ga zijn met een nakende vrouw die onder de vla zitquote:Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tzt....jaja....daar hèbben we wat aan als we daar naakt staan te druipen en het niet eens zijn met de jury![]()
als ik u daarmee niet ontriefquote:Op donderdag 15 november 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Moet ik het een keer voordoen ofzo ?
vla, sneeuw, what's in a name...quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga mooi niet vla worstelen![]()
Waarom niet!?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga mooi niet vla worstelen![]()
GMTAquote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vla, sneeuw, what's in a name...![]()
kwestie van de juiste prioriteiten hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 17:15 schreef beroepslurker het volgende:
Wat zal NMNS balen dat hij dit allemaal gemist heeft, die wil vast ook mee naar de meeting, en zéker weten ook in de jury!
Dat is verspilling van een heerlijk productquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Tzt....jaja....daar hèbben we wat aan als we daar naakt staan te druipen en het niet eens zijn met de jury![]()
We zijn dan de schaamte vèr voorbij, daar op die berg bij Ian.....wat trek jij voor vla aan Buurvrouw?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vla, sneeuw, what's in a name...![]()
Dat wou ik nou net ook gaan zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik het oneensch ga zijn met een nakende vrouw die onder de vla zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |