Jawohl!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus van ons beide ben jíj de taalnazi?![]()
ik ben heul echt!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is iedereen hier zo nep als de pest, kloon of niet......![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij hebt het geraden...bijna. Voor meer informatie moet je bij PPI en Ian zijn, die zijn van de organisatie
Huhquote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst! De admins mogen niet weten dat ze een kloon modje hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je dus even niet moeten zeggen![]()
Vandaag bracht mij verdriet en daarna hoop.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe was je dag tussen al die miepen (of klonen) hier Ian?
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij is iedereen hier zo nep als de pest, kloon of niet......![]()
OMFG VERKEERDE ACCOUNT SSNEL TERUG NAAR JE KLOON!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je dus even niet moeten zeggen![]()
Dat wordt dan Met je blokfluit tussen mijn utregse heuvelruggetjesquote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, 55 kilo, dan zijn dan toch utrechtse heuvelrugjes......best lekker ook...![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, 55 kilo, dan zijn dan toch utrechtse heuvelrugjes......best lekker ook...![]()
Vandaag bracht mij een hoop afgevallen bladeren. In één nacht hebben mijn beide bomen spontaan al het blad laten vallen....vermoedelijke oorzaak vorst.......toch triest als die aftakeling zo ziet.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaag bracht mij verdriet en daarna hoop.
Een beetje vrolijkheid en een hoop sneeuw.
en je weet... Befehl ist Befehl...quote:
Tering, ik heb al lopen smeken voor ik dit zag?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Wie wil er even helpen?
Ik wil graag nieuwe statistieken van dit forum, en de stat-boys die dingen maken, voelen zich graag een beetje God en zijn dus erg gevoelig voor vlijen, smeken etc.
t DGK-forum: de stats # 2
Een mensch van vleesch en bloed.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dat wordt dan Met je blokfluit tussen mijn utregse heuvelruggetjes
Wat is 55 kilo?
quote:
Kalm maar, het is alweer goed. Maar wel toevallig dat ik net een dip kreeg nadat ik jouw post las...quote:
That would be mequote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Py het volgende:
[..]
Dat wordt dan Met je blokfluit tussen mijn utregse heuvelruggetjes
Wat is 55 kilo?
Koude, donkere, eenzame, prachtige Wintermaand: December is onderwegquote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag bracht mij een hoop afgevallen bladeren. In één nacht hebben mijn beide bomen spontaan al het blad laten vallen....vermoedelijke oorzaak vorst.......toch triest als die aftakeling zo ziet.....![]()
Maand van bezinning, maand ter overpeinzing van gemiste kansen........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Koude, donkere, eenzame, prachtige Wintermaand: December is onderweg![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef Py het volgende:
[..]
Huh
Ben jij de kloon van Beroepslurker?
![]()
Maand van IaN's kecke ende puickende verjaardag.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maand van bezinning, maand ter overpeinzing van gemiste kansen........![]()
Een kleintje danquote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een mensch van vleesch en bloed.....![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik ook
sprak de aap en hij kuste zijn banaan![]()
Je moet een banaan ook niet kussen, tenzij je verwacht dat er dan ineens een prinses voor je neus staat, of was dat met een kikker, ik weet het niet meerquote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Py het volgende:
[..]
Ik ook
sprak de aap en hij kuste zijn banaan![]()
Was die kikker geen prins?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je moet een banaan ook niet kussen, tenzij je verwacht dat er dan ineens een prinses voor je neus staat, of was dat met een kikker, ik weet het niet meer![]()
Ah, Bier und....?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maand van IaN's kecke ende puickende verjaardag.
Linksom of rechtsom, prima dat je hier even gevraagd hebt om nieuwe statistieken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, ik heb al lopen smeken voor ik dit zag?![]()
Moet ik het je uitleggen? Zeg maar waar, wanneer en hoe laat....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je moet een banaan ook niet kussen, tenzij je verwacht dat er dan ineens een prinses voor je neus staat, of was dat met een kikker, ik weet het niet meer![]()
Nep en klones enz... daar reageerde ik opquote:
Ja hoor, heel leukquote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je wel leuke knopjes......![]()
Haal je die 2 vaak door elkaar?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Errug hé muis....gelukkig ben jij wel echt, met je spitsvondigheid.....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nep en klones enz... daar reageerde ik op![]()
Ja...mag ik ook eens een kloontje?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mike, doe niet zo tof ende puickend.
Van mij welquote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja...mag ik ook eens een kloontje?![]()
Trouwens, eigenlijk is dit account een kloon, Chiel12 is veel ouder...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ja...mag ik ook eens een kloontje?![]()
Ik zoek een vent om te schurenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Errug hé muis....gelukkig ben jij wel echt, met je spitsvondigheid.....
hoe gaat het met je grauwe kozijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |