Voor de juiste aanbieding heb ik alle beschikbaar.......quote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Gokje:
"Heb jij stroop en een webcam in huis? "
Goeie vraag, wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Van wie ben jij eigenlijk een kutkloon?
Je weet wat een man weten horen wil en je weet hoe je bullets moet maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zou je deze vraag iets duidelijker kunnen stellen?![]()
Nee, dit keer begrijp jij het (nog) niet NMNS...ik geef twee steekwoorden: vla en sneeuw, laat je fantasie werkenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar lieffie, wat begrijp je niet....
Op blote voeten in de sneeuw met je harses in een bak vla of zoiets?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dit keer begrijp jij het (nog) niet NMNS...ik geef twee steekwoorden: vla en sneeuw, laat je fantasie werken![]()
Dessert in de Alpenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, dit keer begrijp jij het (nog) niet NMNS...ik geef twee steekwoorden: vla en sneeuw, laat je fantasie werken![]()
Who...me? of Gert?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
En dan ook nog een mof die "besteld" met een D schrijft....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, huilie.![]()
Wie besteld er dan ook ijs bij een mof![]()
Dat had je dus even niet moeten zeggenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Mike1964 het volgende:
FOK! is weer ouderwets snel vanavond.... Ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen.![]()
Dus van ons beide ben jíj de taalnazi?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En dan ook nog een mof die "besteld" met een D schrijft....![]()
Vaker dan je zou verwachten trouwens....![]()
Ssst! De admins mogen niet weten dat ze een kloon modje hebben gemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
En het is weer goedquote:Op donderdag 15 november 2007 21:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fok heeft het weer op z'n heupen......ook dat nog.....
En Snakey dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ssst! De admins mogen niet weten dat ze een kloon modje hebben gemaakt.
Met je waldhorn tussen mijn alpen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Me.quote:
Restecp, brodda.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vandaag de dag van het respect geloof ik? Iets van terug te vinden hier?
Jij hebt het geraden...bijna. Voor meer informatie moet je bij PPI en Ian zijn, die zijn van de organisatiequote:Op donderdag 15 november 2007 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Op blote voeten in de sneeuw met je harses in een bak vla of zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |