ik kreeg het idee dat jou werk meer bestond uit nullen en enen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer leeg en opkomende hoofdpijn vanwege een hele dag rekenen, plussen en minnen. Die donderdag is altijd slopend.....
Och, wat is 'ie behulpzaam heute abend.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, let op, kutkloon.
Je typt een [ en daarna een * en daarna een ]
Achter elkaar, zonder spaties. En dan krijg je een "bullet"pief ! paf ! poef !
Ok. Geen sommetjes meer vanavond.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meer leeg en opkomende hoofdpijn vanwege een hele dag rekenen, plussen en minnen. Die donderdag is altijd slopend.....
Eén maal pistache. 2 bolletjes graag en mét chocodip....quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kreeg het idee dat jou werk meer bestond uit nullen en enen.
heb ik me vergist blijkbaar..![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op een goeie racebaan groeit geen gras
![]()
Heb net nog toegevoegd dat er ook een knopje boven het reageervenster is om een bullet te plaatsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och, wat is 'ie behulpzaam heute abend.
Goedgekeurd door Jan !quote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op een goeie racebaan groeit geen gras
![]()
Zeg het maar lieffie, wat begrijp je niet....quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hallo NMNS, jou moesten we nèt even hebben![]()
Wij gingen toch vermenigvuldigen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ok. Geen sommetjes meer vanavond.![]()
En nee. Ik ga niet de aftrekgrap maken![]()
Voor Mike 1964's is er vanavond alleen de 2girls1cup-oubliehoorn.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eén maal pistache. 2 bolletjes graag en mét chocodip....
*geeft Mikey een ijsje.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eén maal pistache. 2 bolletjes graag en mét chocodip....
...die man was niet blij, die die tekst geschreven heeft, en ik ook niet meer nu, jemig zeg, wat deprimerendquote:
Ik heb t teruggelezenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wij gingen toch vermenigvuldigen?![]()
Gokje:quote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg het maar lieffie, wat begrijp je niet....
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*geeft Mikey een ijsje.
*Lacht er geheimzinnig bij.
Toe maar, Mike.![]()
Neem een likje.![]()
'S lekker.![]()
Niets mee gebeurd.![]()
![]()
GADVERDEGADVERDAMME!quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Mike 1964's is er vanavond alleen de 2girls1cup-oubliehoorn.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor Mike 1964's is er vanavond alleen de 2girls1cup-oubliehoorn.![]()
Hartelijk dank Gertquote:Op donderdag 15 november 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, let op, kutkloon.
Je typt een [ en daarna een * en daarna een ]
Achter elkaar, zonder spaties. En dan krijg je een "bullet"pief ! paf ! poef !
p.s. er zit ook een knopje boven je reageervenster, om een bullet te plaatsen: [ afbeelding ]
Zou je deze vraag iets duidelijker kunnen stellen?quote:Op donderdag 15 november 2007 20:53 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb t teruggelezen![]()
![]()
En ik weet nog geeneens of jij nog wel vruchtbaar bent of zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |