quote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op een goeie racebaan groeit geen gras
![]()
Die tekst versta ik geeneens. Tis dat je het zegt. Bedoelde meer t filmpjequote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als dat agressief was...
Hoe noem je dit dan?
http://nl.youtube.com/watch?v=TAXOdMK2d00
'song'tekst
Was in de vorige...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gelukkig! Dan hoef ik geen 453 SC's terug te lezen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:37 schreef Py het volgende:
[..]
Die is op. Heeft ie allemaal opgedronken.![]()
Kom maar, ik ben heel vrouwvriendelijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ahreken jij dan even af met PPI wil je...
Dat moest verboden worden dat weghalenquote:er stond iets heel banaals, maar dat heb ik maar weer weggehaald![]()
quote:you fucking pseudo ghetto "boy in the hood" middle class white spoiled rotten bored "gangsta" Wanna-be hunk of regenerated red neck bullshit!
sprak ze bescheidenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Peter Steele
en ik ben ook lief en verlegen... en bescheiden ook nog
![]()
![]()
5 postjes boven jou originelequote:Op donderdag 15 november 2007 20:41 schreef ppi het volgende:
[..]
Kom maar, ik ben heel vrouwvriendelijk...
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat moest verboden worden dat weghalen![]()
vandaar de toevoeging...quote:
Ik wacht nog ff...heb net de bloemkool op het vuur gezet...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker Lobas....pak het net....ben er aan toe ook....![]()
wil je daar koffie bij?quote:
Lekker, maar dan ben je wel laat......ik heb niet in de gauwigheid een pizza naar binnen geschoven.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff...heb net de bloemkool op het vuur gezet...
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
op een goeie racebaan groeit geen gras
![]()
Meer leeg en opkomende hoofdpijn vanwege een hele dag rekenen, plussen en minnen. Die donderdag is altijd slopend.....quote:
OK, let op, kutkloon.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry, begrijp het niet GertKun je het me nog een keer uitleggen? Ben tamelijjk nieuw hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |