Ik denk dat er niemand op een vla-covered IaN zit te wachten, darlingquote:Op donderdag 15 november 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat Ian maar gaan, ik zorg wel voor smeuige foto's
Een vla veulen wel danquote:Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat er niemand op een vla-covered IaN zit te wachten, darling![]()
Nee, omdat we geen ranzigheid willen met bedorven vla enzo.quote:
Uhh.... Die lijkt me wel wat .. Dit lijkt me ook wel een goed planquote:Op donderdag 15 november 2007 18:29 schreef Calimero_31 het volgende:
[ afbeelding ]
mensen, doe het nou niet!!![]()
Ja, wil ik ook zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
Wat heb je liever?
[_] Vla covered Veulerst
[X] Vla covered IaN
![]()
Geen idee. Vertel eens?quote:
Een wijnfeest, ook leuk!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh.... Die lijkt me wel wat .. Dit lijkt me ook wel een goed plan[ afbeelding ]![]()
Dát lucht op he Jewsxcky? Wat hebben ze nu weer gedaan? Of niet gedaan?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef Jewscky het volgende:
KUT FEBO
Mag ook. Vrouwen en vla is al zo vaak gedaan. Tijd dat de mannen zich eens gaan uitsloven voor ons.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:48 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
De combinatie neem ik aan?
Ja, je hebt gelijk. Zal het meteen even op de agenda zetten, bovenaan!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ook. Vrouwen en vla is al zo vaak gedaan. Tijd dat de mannen zich eens gaan uitsloven voor ons.![]()
Welke mannen?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Zal het meteen even op de agenda zetten, bovenaan!![]()
Die ene gast die, met z'n blote poten in de sneeuw, rondjes om z'n trailer rent?quote:
Waarom stroop eigenlijk?quote:
Dat eerste punt van jou, hoe weet je dat? Ervaring? :Yquote:Op donderdag 15 november 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom stroop eigenlijk?
1
2
3<?php
Omdat je die tyfuszooi zo moeilijk weer van je lijf af krijgt?
?>
Omdat jij een kolonie hongerige mieren als huisdieren houdt?
Omdat je dol bent op stroop en het er graag af wilt likken?
Omdat je mannen lief vindt, en stroop ook?
Enlighten us. B-)
Nee, het is slechts een sterk vermoeden.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat eerste punt van jou, hoe weet je dat? Ervaring?![]()
Sorry, begrijp het niet Gertquote:Op donderdag 15 november 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, het is slechts een sterk vermoeden.
Trouwens, als je opsommingen "mooi" wilt maken, kun je ook deze gebruiken.op fucking somming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |