Je mag toch vla eten zoveel je wil?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is verspilling van een heerlijk product![]()
Ook niet tegen Gert ???quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik ga mooi niet vla worstelen![]()
En dan hoef ik niet uit de kleren? Deal.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:17 schreef ppi het volgende:
[..]
Wij zijn het vast wel eens.
En TZT kan heel snel zijn hoor.
Ik formuleer alleen een beetje bedachtzaam omdat ik straks niet met met eigen teksten om de oren wil worden geslagen.
Wil je geen jurysecretaresse worden ?
Heb je een streepje voor.
Dat kan die helemaal schudden met die jury.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:15 schreef beroepslurker het volgende:
Wat zal NMNS balen dat hij dit allemaal gemist heeft, die wil vast ook mee naar de meeting, en zéker weten ook in de jury!
Nee hoor, ik zet mezelf regelmatig voor gek.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ik u daarmee niet ontrief
Training / background: Star in every production moi has ever been in, as well as life in general.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat hotlinken niet wil
[ afbeelding ]
Dat je uit de kleren moet is jouw gedachte.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En dan hoef ik niet uit de kleren? Deal.
Vla met zweetvoetenquote:Op donderdag 15 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Je mag toch vla eten zoveel je wil?
We ouwehoeren niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Training / background: Star in every production moi has ever been in, as well as life in general.
Niet zo bescheiden, kom.
![]()
Ja sorry dit was al even geleden en nog uit het vorige topic, maar jullie ouwehoeren in een middag gewoon een heel topic vol.
Yoghurt dan?quote:
Dat is dan een hele geruststelling PPI, ik hoor het nog wel dan wat er van me verwacht wordtquote:Op donderdag 15 november 2007 17:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat je uit de kleren moet is jouw gedachte.
Ik laat iedereen de keus, behalve dan de vlinderbril.
En Jurysecretaresses kunnen ook gewoon meedoen.
Je werkzaamheden liggen qua tijd niet overhoop met het wedstrijdschema.
Nou, geheimpje: waarschíjnlijk niét.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef ppi het volgende:
[..]
We ouwehoeren niet.
En jij gaat aan de vlabak tegen Veulen waarschijnlijk.
Nee - paarden ruiken pas lekker...quote:
Wuhehehe, wie filmt het?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef ppi het volgende:
[..]
We ouwehoeren niet.
En jij gaat aan de vlabak tegen Veulen waarschijnlijk.
Je durft niet, hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, geheimpje: waarschíjnlijk niét.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
Veulen ligt idd nog een beetje dwars.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, geheimpje: waarschíjnlijk niét.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is dan een hele geruststelling PPI, ik hoor het nog wel dan wat er van me verwacht wordt![]()
miss Piggy isquote:Op donderdag 15 november 2007 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Training / background: Star in every production moi has ever been in, as well as life in general.
Niet zo bescheiden, kom.
![]()
Ja sorry dit was al even geleden en nog uit het vorige topic, maar jullie ouwehoeren in een middag gewoon een heel topic vol.
quote:
quote:
Laat Ian maar gaan, ik zorg wel voor smeuige foto'squote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef ppi het volgende:
Veulen ligt idd nog een beetje dwars.
Voor de stijve tepels zeker.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:50 schreef ppi het volgende:
![]()
Daar lijkt het wel verdacht veel op.
Is ook wel nodig want de vla wordt waarschijnlijk gekoeld geleverd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |