Hoi buuf en Ianquote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat hadden die ouwe mannen (hierna te noemen: Waldorf and Stattler) een lol vannacht![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hoi buuf en Ian
Dit ging niet over de mannen in de SC afgelopen nacht toch?![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat hadden die ouwe mannen (hierna te noemen: Waldorf and Stattler) een lol vannacht![]()
en nog bedankt voor de puike muziekjes!quote:
aan de ogen te zien is die klap harder aangekomen dan ik dacht..quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aan de ogen te zien is die klap harder aangekomen dan ik dacht..![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, miss Piggie, APK is hier de 40 plussert, ik nog niet.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
Omg dat heb ik weer...
Vraag net de buurman waar de buurvrouw (paar huizen verder) naartoe is, aangezien het huis leeg staat.
Zegtie: "die komt bijna terug"
Ik: "oh hoezo?"
Hij: "die is 3 weken geleden begraven"
![]()
![]()
![]()
Hoi Gert en APK![]()
doe dan een trui aan en het raam dicht...quote:
Verre buuf was het toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou iets zeggen met buur en vriend enzo...
maar laat het maar...
![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt over de buuf van Nachtzuster![]()
knor knorquote:Op donderdag 15 november 2007 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, brainiac, daarom moet die blik wel van je val komen hè?!
![]()
Das ongeveer hetzelfde als een vrouw vragen of ze zwanger is.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:50 schreef nachtzuster het volgende:
Omg dat heb ik weer...
Vraag net de buurman waar de buurvrouw (paar huizen verder) naartoe is, aangezien het huis leeg staat.
Zegtie: "die komt bijna terug"
Ik: "oh hoezo?"
Hij: "die is 3 weken geleden begraven"
![]()
![]()
![]()
omdat hotlinken niet wilquote:
Heb nog niet geklikt....Middag!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:35 schreef beroepslurker het volgende:
Zal even iedereen wakker maken met een vrolijk, opwekkend liedje.
http://www.youtube.com/watch?v=I3xt-4q7KkA
Wèl even klikken Lobasca, echt even lekker swingen met Fatsquote:Op donderdag 15 november 2007 14:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb nog niet geklikt....Middag!
Jaaaaaahhh...ik ben 'um al aan het luisteren, maar was even onder de indruk van de datum..gewoon alweer 22 jaar geleden, wat vliegt de tijd....quote:Op donderdag 15 november 2007 14:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wèl even klikken Lobasca, echt even lekker swingen met Fats![]()
Ach, tijd is relatiefquote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaaaaaahhh...ik ben 'um al aan het luisteren, maar was even onder de indruk van de datum..gewoon alweer 22 jaar geleden, wat vliegt de tijd....![]()
Neequote:Op donderdag 15 november 2007 14:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sorry, het spijt mij heel erg, maar ben giga druk en vermoedelijk niet eerder klaar dan 10 uur vanavond. Redden jullie het zonder mij.....![]()
Ben je stil blijven staan in 1989 ?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, heb jij nog iets van 1 of ander songfestival? Iets van achter het Ijzeren Gordijn ofzo?
Nee, wij zijn maar domme leeghoofdjes en weten niet wat we zonder de hulp van een man moeten postenquote:
Eigenlijk al in de jaren zestig PPI....qua muziek dan...quote:Op donderdag 15 november 2007 14:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben je stil blijven staan in 1989 ?
Ja, moest er ook om lachen, die ogen van die kat en die grote joint, zal alle dierenliefhebbers wel over me heen krijgen.....quote:Op donderdag 15 november 2007 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, wij zijn maar domme leeghoofdjes en weten niet wat we zonder de hulp van een man moeten posten![]()
Leuke avatar heb je.
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:51 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Eigenlijk al in de jaren zestig PPI....qua muziek dan...![]()
Ja, vast wel, heb je nog voorkeur?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca, heb jij nog iets van 1 of ander songfestival? Iets van achter het Ijzeren Gordijn ofzo?
Sharp!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Qua muziek ligt mijn voorkeur iets breder in de tijd.
Zwaartepunt lig rond de jaren 60/70.
En songfestivalnummers komen er niet in voor.
Voor zover ik weet bestaan er ook geen songfestivalnummers vanachter het ijzeren gordijjn![]()
Pas toen het gordijn viel kwamen zij op het podium.
Maar ook een beetje pedant, wou al een kloon uit de kast trekken om mezelf de huid vol te scheldenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:58 schreef Lobasca het volgende:
Hoi Veulen, ik schaam mij diep..... Je bent een tof wijf!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |