quote:Op donderdag 15 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Sorry, begrijp het niet GertKun je het me nog een keer uitleggen? Ben tamelijjk nieuw hier.
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom stroop eigenlijk?
Omdat je die tyfuszooi zo moeilijk weer van je lijf af krijgt? Oe, nog niet aan gedacht.![]()
Omdat jij een kolonie hongerige mieren als huisdieren houdt? Chinese marteling.
Omdat je dol bent op stroop en het er graag af wilt likken? Likken is altijd goed.
Omdat je mannen lief vindt, en stroop ook? Mannen zijn alleen lief als ze willen dat een vrouw lief voor hen is.![]()
Enlighten us.![]()
je wou een pannenkoek bij die stroop?!quote:
Ik ben toeschouwer...quote:Op donderdag 15 november 2007 19:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je wou een pannenkoek bij die stroop?!![]()
Heb je ze zelf gebakken, keukenprinsje?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog zat...
Ik zit stampvol...![]()
Stroop in your lap?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:51 schreef Lobasca het volgende:
Houston...we've got a problem...
Voor de vierde keer in een half uur loopt alles hier vast....stroop in mijn lap?
Heb jij dat niet vaker de laatste tijd, dat je pc om de haverklap vastloopt?quote:
Neeeeehhhhhhh....was alleen voor mensen met haat en nijd...en dat heb ik niet!quote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O nee, jij doet mee in de vla-competitie, gehuld in hopjesvla![]()
Ja, af en toe gaat het heel langzaam, maar of dat nu aan de computer of aan Fok ligt, ik weet het nietquote:Op donderdag 15 november 2007 19:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij dat niet vaker de laatste tijd, dat je pc om de haverklap vastloopt?
Yup.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb je ze zelf gebakken, keukenprinsje?
Dat bedoel ik niet mop, ik moet echt opnieuw opstarten, programma's reageren niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, af en toe gaat het heel langzaam, maar of dat nu aan de computer of aan Fok ligt, ik weet het niet
Ohh leg es uitquote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neeeeehhhhhhh....was alleen voor mensen met haat en nijd...en dat heb ik niet!![]()
![]()
Oooo, dàt wist ik niet, zal even de reglementen veranderen zodat jij ook mee kan doen, fijn hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 19:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neeeeehhhhhhh....was alleen voor mensen met haat en nijd...en dat heb ik niet!![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:59 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Oooo, dàt wist ik niet, zal even de reglementen veranderen zodat jij ook mee kan doen, fijn hè?![]()
Het haat en nijd regeltjequote:
Nee, dat heb ik (gelukkig) niet, vervelend zegquote:Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet mop, ik moet echt opnieuw opstarten, programma's reageren niet meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |