* sokken aandoetquote:Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
Mooi! Hopelijk vriezen er dan wat lange tenen af.
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie lapo.
Sneeuw.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
Mooi! Hopelijk vriezen er dan wat lange tenen af.
Last post.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef beroepslurker het volgende:
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.
Kaartjes?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie lapo.
O, ik vat hem, dacht eerst dat je lastpost bedoelde..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Last post.
Vaak niet erg de moeite van het lezen waard, of het moeite van het reageren waard.![]()
Last post. Lapoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.
Wil je een kerstkaart?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaartjes?
*Kijkt slijmerig lief en aardig*
Nee, ik had het niet over Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 18:20 schreef beroepslurker het volgende:
O, ik vat hem, dacht eerst dat je lastpost bedoelde..![]()
Ik wil wel een virtuele kerstkaart met kerst jaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil je een kerstkaart?
Moet je je adres even PM'en
Dankjewel Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Last post. Lapo
First post. Fipo
[ s ] [ /s ] <<< die tagjes trekken een streep door je tekst. (zonder spaties uiteraard)
Het is ook zo:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef beroepslurker het volgende:
Dankjewel Ian
s[,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Je bent eigenlijk best een schatje.Nee lukt niet met dat streepje
Die link werkt niet helemaal geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil wel een virtuele kerstkaart met kerst ja![]()
![]()
Pssst... http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Of je selecteerd de tekst die je door wil strepen in het reactie venster en klikt op de button met de S erop boven het tekstvak.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook zo:
[ s ]tekst[ /s ] maar dan zonder de spaties:
tekst
Ja dat ga ik uitproberen.. Wel als niemand kijktquote:Op woensdag 14 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sneeuw.
Dan gaan muis en ik samen op onze blote poten baggeren.
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Die link werkt niet helemaal geloof ik![]()
Nog een beetje vol als je het mij vraagtquote:Op woensdag 14 november 2007 18:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry
http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Je moest 's weten hoe liev ik voor menschen ben.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:31 schreef Soury het volgende:
Ja dat ga ik uitproberen.. Wel als niemand kijkt![]()
Zit in dit bericht een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoe liev ik voor menschen ben.
Maar helaas moeten dat soort dingen via PM ofzo![]()
Peet doe 's melden hoe liev ik ben![]()
Het enige wat er nog af kan is het logoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog een beetje vol als je het mij vraagt![]()
Waarom in godsnaam!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
ik doe altijd een half rondje om het huis. Door de tuin naar buiten en dan via de voordeur weer naar binnen. Maar me overbuurvrouw heeft me wel eens betrapt toen ze toevallig uit het raam keek. Ze heeft me nog weken gek aangekeken
![]()
Hij zit in een pm cirkel met peetquote:Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef Lobasca het volgende:
Zit in dit bericht een verborgen boodschap?
Neuh.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het enige wat er nog af kan is het logo![]()
vicieus dus...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij zit in een pm cirkel met peet![]()
Nein, Peet had een verzoekje.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, je voeten gaan zo lekker tintelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom in godsnaam!?
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, Peet had een verzoekje.
En ik wou dat wel voor haar doen![]()
Want ik ben vriendelijk.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, je voeten gaan zo lekker tintelen.
Omdat ik dan zeker 2 maanden geen kouwe voeten heb.
Omdat het leuk is om afdrukken te kijken in de sneeuw.
Omdat het apart aanvoelt.
Omdat het gezond is.
Omdat ...
Neeh sorry meer weet ik er even niet.
Waarom is het gezond om met je blote poten door de sneeuw te baggeren!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, je voeten gaan zo lekker tintelen.
Omdat ik dan zeker 2 maanden geen kouwe voeten heb.
Omdat het leuk is om afdrukken te kijken in de sneeuw.
Omdat het apart aanvoelt.
Omdat het gezond is.
Omdat ...
Neeh sorry meer weet ik er even niet.
Ja, en?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig vragen de meeste het eerst voor ze me een PM gaan sturen![]()
Jij wel!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:40 schreef Calimero_31 het volgende:
Ik moest vanochtend krabben, dat haat ik!![]()
Zou je daar een mannetje voor kunnen inhuren?![]()
Hmm die E heb ik juist weer los gepeuterd van het paard. Zo klein werd het helemaal ene rommelig plakkerig geheel.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh.
Je kan de E met het paard combineren met de naam.
Dat scheelt die ene keer "Equive"
Vervolgens kan je de lettertjes van je info wat kleiner doen.
Zo druk maakt het m.i. ook een beetje rommelig.
Hoeveel van die verzoekjes zie jij dagelijks voorbij komen?quote:
Maar werk je met verschillende zwart-wit tinten?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm die E heb ik juist weer los gepeuterd van het paard. Zo klein werd het helemaal ene rommelig plakkerig geheel.
Lettertype is trouwens al 8 en dat is behoorlijk klein vind ik persoonlijk. Uitgeprint kan ik het net lezen.
Nieuwe kloon erbij?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef ChristianDior het volgende:
-3 brr
Sinds ik 19 ben jaquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel van die verzoekjes zie jij dagelijks voorbij komen?
Lijkt me een prima indicator van de hoeveelheid PM's die ik krijg.
Volgens mij krijg jij er elke dag wel 1.Ik zit op een gemiddelde van 1 per week gok ik.
En dat is waarschuwingen van Gert inzake mijn taalgebruik meegerekend.
Gekkie!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:42 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Die heeft andere kwaliteiten, waar ik hem liever voor inhuur![]()
Wtfquote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds ik 19 ben ja
Toen was ik in hongarije. Daar doen ruiters het in de winter regelmatig om hun voeten te laten krimpen. Zo komen ze makkelijker in en uit hun laarzen.
Je weerstand word hogerquote:Op woensdag 14 november 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is het gezond om met je blote poten door de sneeuw te baggeren!?![]()
Waarom heb ik het idee dat ik minder snel verkouden of ziek ga worden als ik NIET met mijn blote poten door de sneeuw ga rennen?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weerstand word hoger
Bovendien verfrist het je huid. Net zo iets als een duik in een wak in het ijs.
Verschillende zwart-wit tinten?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:42 schreef Lobasca het volgende:
Maar werk je met verschillende zwart-wit tinten?
Oké, ik heb totaal geen verstand van visitekaartjes, maar kun je de contactgegevens niet op de achterzijde zetten? Ik vind het ook een beetje druk nu.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm die E heb ik juist weer los gepeuterd van het paard. Zo klein werd het helemaal ene rommelig plakkerig geheel.
Lettertype is trouwens al 8 en dat is behoorlijk klein vind ik persoonlijk. Uitgeprint kan ik het net lezen.
Ja, und?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Jij gokt altijd naar je mening?![]()
Ik dacht dat je dan gewoon verzuipt?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weerstand word hoger
Bovendien verfrist het je huid. Net zo iets als een duik in een wak in het ijs.
Je word ook niet ziek als je in een bubbel gaat levenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik minder snel verkouden of ziek ga worden als ik NIET met mijn blote poten door de sneeuw ga rennen?
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je word ook niet ziek als je in een bubbel gaat leven![]()
Ok. dus jij hebt een menig. Good for you! Dat je hem nergens aan kunt staven, maak tniet uit, in jouw geval.quote:
Als je in een wak duikt lijkt mij dat een stuk aannemelijker dan een verhoging van je weerstandquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan gewoon verzuipt?
Maar het doel van het kaartje zijn toch de contact gegevens?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
Oké, ik heb totaal geen verstand van visitekaartjes, maar kun je de contactgegevens niet op de achterzijde zetten? Ik vind het ook een beetje druk nu.
Merci.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ok. dus jij hebt een menig. Good for you! Dat je hem nergens aan kunt staven, maak tniet uit, in jouw geval.
Wtf is het verschil?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar het doel van het kaartje zijn toch de contact gegevens?
Kan wel het logo op de achterkant zetten.
Met zijn tweetjes een cirkel vormen? Knap!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=jfCsSDiPZxkquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
Ik dacht dat je dan gewoon verzuipt?
Als je je armen allebei iets gebogen uitsteekt, kan dat makkelijkl!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes een cirkel vormen? Knap!![]()
Wehehe, wat zit jij je nou kansloos op te winden over het feit dat ik het idee had dat jij meer PM's krijgt dan ik?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar je vind het zelf wel normaal wat je poneert?
ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je je armen allebei iets gebogen uitsteekt, kan dat makkelijkl!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel van die verzoekjes zie jij dagelijks voorbij komen?
Lijkt me een prima indicator van de hoeveelheid PM's die ik krijg.
Volgens mij krijg jij er elke dag wel 1.
Ik zit op een gemiddelde van 1 per week gok ik.
En dat is waarschuwingen van Gert inzake mijn taalgebruik meegerekend.
Maakt niet uit toch? Ze draaien dat ding zoals ze willen?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar het doel van het kaartje zijn toch de contact gegevens?
Kan wel het logo op de achterkant zetten.
Ik wind me niet op hoor, maar je bent niet de eerste hier, die 'kansloos' over mij en PMen schrijft..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, wat zit jij je nou kansloos op te winden over het feit dat ik het idee had dat jij meer PM's krijgt dan ik?
Chill the fuck down, of bel iemand.
Zoiets had ik dus ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Ze draaien dat ding zoals ze willen?Ik dacht één kant met logo, bedrijfsnaam en wat je doet en andere kant je contactgegevens? Nogmaals, ben een noob.
Lees 's terug.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me niet op hoor, maar je bent niet de eerste hier, die 'kansloos' over mij en PMen schrijft..
Ooooooooooh! Nee, dan ga ik het meteen doen hoor. Dat kan elke gek.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=jfCsSDiPZxk
Jouw PM-box zat laatst toch vol?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me niet op hoor, maar je bent niet de eerste hier, die 'kansloos' over mij en PMen schrijft..
Als ik me naam en bedrijf op de voorkant zet en me adres op de achterkant... Dat is toch niet handig?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf is het verschil?
Wie zegt nou wat de achterkant is?
Jij begrijpt 't helemaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Calimero_31 het volgende:
Word je hier bestempeld als kansloos als je geen PM dingessen ontvangt?
hmmmmm![]()
Het ligt bij mij niet gevoelig, het begint me wel op te vallen dat anderen mij daar mee in verband brengen...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees 's terug.
Als PM'en zo gevoelig ligt moet je misschien niet meedoen aan grapjes over mij en Peet in een PM cirkel.
Wie bepaalt nou wat de voor of achterkant is!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik me naam en bedrijf op de voorkant zet en me adres op de achterkant... Dat is toch niet handig?
Dat gaat er bij mij echt niet in.
Als het allemaal niet gevoelig ligt en volledig jouw eigen zaak is...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ligt bij mij niet gevoelig, het begint me wel op te vallen dat anderen mij daar mee in verband brengen...
Al zou ik een miljoen PM's op een dag versturen of krijgen, is toch zeker mijn zaak.
Dat kwam door al jouw geile berichtjes, maar dat zouden we toch onder ons houden?quote:
Gelukkig ligt het niet gevoelig.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat kwam door al jouw geile berichtjes, maar dat zouden we toch onder ons houden?
Of nu je eenmaal begonnen bent met de vuile was, moet alles maar?
Aangezien ik nooit waarschuwingen van Gert krijg heb ik er minder dan één in de week.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het allemaal niet gevoelig ligt en volledig jouw eigen zaak is...
Laat mij dan eensch gewoon denken dat jij meer PM's ontvangt dan ik?
Waar maak je je druk om?
WTF?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat kwam door al jouw geile berichtjes, maar dat zouden we toch onder ons houden?
Of nu je eenmaal begonnen bent met de vuile was, moet alles maar?
Ik geloof je helemaalquote:Op woensdag 14 november 2007 18:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit waarschuwingen van Gert krijg heb ik er minder dan één in de week.![]()
Maar dit kan echt iedereen:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Talitha het volgende:
Ooooooooooh! Nee, dan ga ik het meteen doen hoor. Dat kan elke gek.![]()
Ik ontvang geen PM's en ik ben kansloos, dus er lijkt een verband te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Calimero_31 het volgende:
Word je hier bestempeld als kansloos als je geen PM dingessen ontvangt?
hmmmmm![]()
Ben je al boos?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Ben je ongesteld ofzo?![]()
Ian nam aan dat jij meer PM's ontving dan hij, daar ging jij in eerste instantie tegenin.
Niemand. Alleen nu is er alleen ene voorkant, maar het idee van een voor en een achterkant staat me behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie bepaalt nou wat de voor of achterkant is!?
Als ik nu eensch iets leuks voor je ontwerp, qua tekenen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand. Alleen nu is er alleen ene voorkant, maar het idee van een voor en een achterkant staat me behoorlijk tegen.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen...skattiequote:Op woensdag 14 november 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb die obsessie met de PM van anderen van sommigen hier sowieso nooit begrepen.
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Het klassieke visitekaartje heeft 1 bedrukte kant en dat heeft altijd prima dienst gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand. Alleen nu is er alleen ene voorkant, maar het idee van een voor en een achterkant staat me behoorlijk tegen.
Ik kan je garanderen dat elk visitekaartje dat je maakt een voor en een achterkant gaat hebben, schat.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef Lobasca het volgende:
Als ik nu eensch iets leuks voor je ontwerp, qua tekenen dan?
Ik zie mezelf al plat op m'n bek gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dit kan echt iedereen:
http://nl.youtube.com/watch?v=Mc54X2EmANM
Naja zolang er sneeuw ligt natuurlijk.
Dankquote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Het klassieke visitekaartje heeft 1 bedrukte kant en dat heeft altijd prima dienst gedaan.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Het klassieke visitekaartje heeft 1 bedrukte kant en dat heeft altijd prima dienst gedaan.
Alleen als ze scharrelenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel op dat je er als de kippen bij bent...![]()
Je grote vriendin gelukkig nietquote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jesnaptbestwatikbedoeljijhequote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan je garanderen dat elk visitekaartje dat je maakt een voor en een achterkant gaat hebben, schat.
Waarbij?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
Dat gebeurd eerder met schoenen dan zonder.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Talitha het volgende:
Ik zie mezelf al plat op m'n bek gaan.![]()
misschien kan ze die gegevens via PM aanleveren?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik, met de gegevens van jou, achter de tekentafel kruip?
En wie is mijn grote vriendin?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je grote vriendin gelukkig niet![]()
Ik heb voor mijn neus een bakje met ongeveer 15 visitekaartjes en ze hebben letterlijk allemaal een logo op de achterkantquote:
Heeft ze gewoon gepost.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:07 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
misschien kan ze die gegevens via PM aanleveren?![]()
Wat wil je er aan tekenen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
Dat ik, met de gegevens van jou, achter de tekentafel kruip?
Dat zou nog wel kunnen, maar me naam op de achterkantquote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb voor mijn neus een bakje met ongeveer 15 visitekaartjes en ze hebben letterlijk allemaal een logo op de achterkant![]()
Okquote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat wil je er aan tekenen dan?
Ik vind het lief aangeboden, maar het gaat gewoon 1 van deze 3 worden. Hooguit een aanpassingkje van het lettertype of letter grote.
WIE ZEGT NOU VERDOMME WAT DE ACHTERKANT IS!?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen, maar me naam op de achterkant![]()
Eeeh...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gebeurd eerder met schoenen dan zonder.
Mare dan willen we foto's![]()
Of is het de voorkant?!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn neus een bakje met ongeveer 15 visitekaartjes en ze hebben letterlijk allemaal een logo op de achterkant![]()
maar je moet dan ook aan allebei de kanten z.o.z. plaatsen, anders gaat het mis.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen, maar me naam op de achterkant![]()
Als het 1 de voorkant is het ander logischerwijze de achterkantquote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
WIE ZEGT NOU VERDOMME WAT DE ACHTERKANT IS!?
Ga je dat erop schrijven?
Aan een kant het logo en aan de andere kant je gegevens
En dan eronder: "voorkant" en "achterkant" !?
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
maar je moet dan ook aan allebei de kanten z.o.z. plaatsen, anders gaat het mis.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WIE ZEGT NOU VERDOMME WAT DE ACHTERKANT IS!?
Ga je dat erop schrijven?
Aan een kant het logo en aan de andere kant je gegevens
En dan eronder: "voorkant" en "achterkant" !?
Ik doe niet lelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als het 1 de voorkant is het ander logischerwijze de achterkant![]()
en DOE GVD IS NIET ZO LELIJK.
Zo en nou ga ik eten![]()
Dit is te grappigquote:Op woensdag 14 november 2007 19:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alles aan één kant bedoelt ze toch![]()
en dat heet dan de voorkant, maar je mag het ook best als achterkant zien![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
maar je moet dan ook aan allebei de kanten z.o.z. plaatsen, anders gaat het mis.![]()
Als dit gebeurd wil ik haar hoofd zienquote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is te grappig![]()
Dat ze dat kaartje aan iemand geeft en dat die dan zegt: Waarom heb je alles aan de achterkant?![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
Zijkant ? Veulen zijt met U ? ofzoiets![]()
Speciaal onderwijs!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef Talitha het volgende:
Ik vind wel dat we allemaal heel behulpzaam zijn. Toch Veulen?![]()
Voor je het weet, doet iedereen hetquote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is te grappig![]()
Dat ze dat kaartje aan iemand geeft en dat die dan zegt: Waarom heb je alles aan de achterkant?![]()
![]()
![]()
![]()
Gooi er eensch een nieuw onderwerp tegenaan, dan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
Gaan we het de hele avond over de voor-dan wel de achterkant hebben? Hoe fascinerend ook, ik kan geen visitekaartje meer zien nu ( no offence Veulen)
Nah, als je er iemand blij mee kan maken?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
Gaan we het de hele avond over de voor-dan wel de achterkant hebben? Hoe fascinerend ook, ik kan geen visitekaartje meer zien nu ( no offence Veulen)
vertel...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:19 schreef Lobasca het volgende:
Het heeft jou tenslotte ook, enigzins, geholpen...![]()
De nieuwe hype.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:19 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Voor je het weet, doet iedereen het![]()
Visitekaartjes uitsluitend bedrukken op de achterkant.![]()
Nou, me dunkt dat ik dat gedaan heb, een half uurtje geleden, maar ik denk dat niemand het gelezen heeft, was nog wel zo gewaagdquote:Op woensdag 14 november 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooi er eensch een nieuw onderwerp tegenaan, dan.
Veulerst zit toch piepers te malen.
Moet ik nu terug gaan lezen?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, me dunkt dat ik dat gedaan heb, een half uurtje geleden, maar ik denk dat niemand het gelezen heeft, was nog wel zo gewaagd![]()
Nee hoor, was niets bijzonders, alleen maar een luchtje waardoor je erg geyl wordt, dus niets om over naar huis te schrijven, en zéker niet terug lezenquote:
Doe maar publiekelijk, ik schaam mij niet voor mijn opleiding.quote:
Kurt, heb er toch schijt aan! Jekannut!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
Iets langer dan een uur open en alweer 160 posts iun deze LR. .
We gáán nog wel een keer winnen van die COS-kutjes.
COS-kutjes : zie PI.
O, hadden we het over opleiding?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar publiekelijk, ik schaam mij niet voor mijn opleiding.![]()
Ik kwam erlangs tijdens het zappen en vond het te debiel om over te praten.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee hoor, was niets bijzonders, alleen maar een luchtje waardoor je erg geyl wordt, dus niets om over naar huis te schrijven, en zéker niet terug lezen![]()
Kan jij niet even wat over die visitekaartjes posten?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
Ik word niet geil van die vislucht.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:33 schreef Talitha het volgende:
Ik kwam erlangs tijdens het zappen en vond het te debiel om over te praten.Maar misschien denken mannen daar anders over.
![]()
Oja? Kan ik me dan nog snel hier inschrijven?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef Gert het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
Oja? Kan ik me dan nog snel hier inschrijven?![]()
PI![]()
Post Icon.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
PI![]()
Ik vind dat degene die een topic opent, de opleiding heeftquote:Op woensdag 14 november 2007 19:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
O, hadden we het over opleiding?![]()
Joh... gert is laatst tegen een stukje beton opgelopen, niet serieus nemen...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef Py het volgende:
[..]
PI![]()
Hoezoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh... gert is laatst tegen een stukje beton opgelopen, niet serieus nemen...![]()
En vooral niet stiekum meelezen en reageren als het uitkomt!!!![]()
Mwah... ik werd net verblind door een scherm vol roze... alsof die flikker-avatar van die ene COSser al niet erg genoeg is voor mijn arme ogenquote:
Had die daarvoor al niet iets met een trap en een brommer en een zwaartekrachtquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh... gert is laatst tegen een stukje beton opgelopen, niet serieus nemen...![]()
En vooral niet stiekum meelezen en reageren als het uitkomt!!!![]()
Over wie heb jij het nu?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... ik werd net verblind door een scherm vol roze... alsof die flikker-avatar van die ene COSser al niet erg genoeg is voor mijn arme ogen![]()
Ik weet het weer: Guuskeee. Die heeft zo'n ding dat heel snel flikkert. Ik scroll altijd heel snel door als het kan.quote:
Ik heb een half jaar gelurkt hier, voordat ik de stoute schoenen aantrok en ging posten en toen dacht iedereen dat ik een kloon was, begrijp nog niet waarom...quote:
Niet iedereen hequote:Op woensdag 14 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar gelurkt hier, voordat ik de stoute schoenen aantrok en ging posten en toen dacht iedereen dat ik een kloon was, begrijp nog niet waarom...![]()
Wasn't me.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef Py het volgende:
[..]
Had die daarvoor al niet iets met een trap en een brommer en een zwaartekracht![]()
Arme jongen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3k85q9L8eJIquote:Op woensdag 14 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar gelurkt hier, voordat ik de stoute schoenen aantrok en ging posten en toen dacht iedereen dat ik een kloon was, begrijp nog niet waarom...![]()
Op je brommer?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
En ik ga volgende maand alweer aan het werk,
O, was je vrij dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me.
En ik ga volgende maand alweer aan het werk, dus fuck dat beton.![]()
En kom vooral hier, als je niet bij die COS-loezarts wil horen.![]()
Je bent de PI vergeten!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
Nee je hebt gelijk, Lobasca geloofde me wèl gelukkig en jij ook toch? Was wel een zware tijd en heb er erg onder geledenquote:
Nee, Thuis.quote:
Jee zeg, ben je echt zo lang uit de roulatie geweest door die val? Ernstig.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me.
Heb je ze t al gevraagd?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik ben dom en naïef, mij kun je alles wijsmaken...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, Lobasca geloofde me wèl gelukkig en jij ook toch? Was wel een zware tijd en heb er erg onder geleden![]()
Sorry dat ik niet meer tot steun ben geweestquote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, Lobasca geloofde me wèl gelukkig en jij ook toch? Was wel een zware tijd en heb er erg onder geleden![]()
Tering.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Thuis.![]()
En soms met de trein. Je mag goddomme een half jaar niet rijden na zo'n geintje.![]()
Ja, als Gert zich komt melden heb ik een leuker persoon om mee te converseren.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Leef jij ook nog? Was je al vergeten.
Da's morele chantagequote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me.
Duidelijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als Gert zich komt melden heb ik een leuker persoon om mee te converseren.![]()
Ik ben er toch alquote:Op woensdag 14 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jee zeg, ben je echt zo lang uit de roulatie geweest door die val? Ernstig.
Ja Py, kom erbij![]()
Goeie PI.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als Gert zich komt melden heb ik een leuker persoon om mee te converseren.![]()
Er zullen er vast zijn die daar op kicken...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Is het nog de bedoeling dat je hier meldt dat je gaat douchen?
Jazeker, maar ik weet nog steeds niet voor wie ik aangezien werdquote:
Hoe heten die mannetjes van The Muppet Show ook alweer? Die op het balkon.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dat zijn lui die zelf lopen te klonen, anders bedenk je dat niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 19:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik weet nog steeds niet voor wie ik aangezien werdZal wel een raadsel blijven...
Alleen als je van plan bent om camshots te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Iets duidelijker graag, want ik weet niet wat je bedoeldtdtdt..quote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat komt mij bekend voor.
[ afbeelding ]
Nee, op woensdag doen we geen douche-aakondigingen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Statler and Waldorfquote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe heten die mannetjes van The Muppet Show ook alweer? Die op het balkon.![]()
Beavertjes ook leuk voor de mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Alleen als je van plan bent om camshots te maken![]()
Daar zat een geluidsfragment van aan het einde van het liedje van de link van Lobasca. Hetzelfde fragment wat Giel Beelen altijd aan t eind van zijn show heeft.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe heten die mannetjes van The Muppet Show ook alweer? Die op het balkon.![]()
Overal waar ik bij betokken dreig te raken, berust op toeval. Knoop dat in je oren!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Py het volgende:
[..]
Daar zat een geluidsfragment van aan het einde van het liedje van de link van Lobasca. Hetzelfde fragment wat Giel Beelen altijd aan t eind van zijn show heeft.
is dit toeval of![]()
Ik had vandaag vrij om niet te solliciteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Taatje, had je vandaag een lekker dagje vrij?
Mooie disclaimerquote:Op woensdag 14 november 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Overal waar ik bij betokken dreig te raken, berust op toeval. Knoop dat in je oren!![]()
Jouw beroep is solliciterenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had vandaag vrij om niet te solliciteren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Daar staat een mooiere tekst opquote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Py het volgende:
[..]
Mooie disclaimer![]()
Dat moet je op je visitekaartje zetten.
Daar moet ik even over nadenken, is vrij diepquote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
In dat geval heb ik daarnet de katten eten gegeven.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, op woensdag doen we geen douche-aakondigingen.
Lobascaquote:
Alias Gert en APK.quote:
Ja Heidi, maar die is er niet...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zullen er vast zijn die daar op kicken...![]()
Do you have a thing for my naked body??? I don't think so!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Alleen als je van plan bent om camshots te maken![]()
Mannen? Hier?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Beavertjes ook leuk voor de mannen![]()
Nu drijf je over...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Alias Gert en APK.De rest van de Muppets mogen anderen indelen.
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je daar je beroep van maken?![]()
DOH !!!quote:
Geen idee nogquote:Op woensdag 14 november 2007 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Do you have a thing for my naked body??? I don't think so!
Doe jij ook achterkanten?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sollicitant
![]()
Kaartje voor je maken?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sollicitant
![]()
Kaartje voor je maken?
Die gast die met z'n blote poten door de sneeuw baggert, die kwam toch wel in de buurt?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal wannabees wat hier de revue passeerdtdtdt..![]()
Oh wat leuk, foto's. Je kunt ze uitvergroten door erop te klikken, anders had ik Bounty bij de vensterbank echt niet gezienquote:
Nounou. Mevrouw is kieskeurig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal wannabees wat hier de revue passeerdtdtdt..![]()
Kurt, ik vind jou en Veulen even liefquote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast die met z'n blote poten door de sneeuw baggert, die kwam toch wel in de buurt?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Py het volgende:
[..]
Nounou. Mevrouw is kieskeurig.
En ze weet ook al direct wat voor vlees ze in de kuip heeft
![]()
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee nog
I don't know yet.
Still waiting for the shots![]()
Maar waarom anders aankondigen? Ik vind wel dat de aankondiging een functie moet hebben. Anders kun je alles wel aankondigen.![]()
Ik heb het nadien ook niet meer gedaan!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...
Stinkerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het nadien ook niet meer gedaan!![]()
Beschrijf... waar liggen jouw grenzen?1quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Py het volgende:
[..]
Weest gerust. Mij is niets te dol.
Maar wel te gek
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...
Grenzenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beschrijf... waar liggen jouw grenzen?1![]()
Je zit er niet ver naast hoor... Natuurlijk bekeek ik het geheel slechts van een afstandje, om vandaag pas mijn slag te slaan: ik heb zojuist gedoucht!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zie nu hele sc's voor me met:
Ben ff douchen
Ja ging ik ook net doen
Ben ff afspoelen hoor
Nou ik ga mijn douce nemen
Enz.
Mallerds![]()
Nee, johquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zie nu hele sc's voor me met:
Ben ff douchen
Ja ging ik ook net doen
Ben ff afspoelen hoor
Nou ik ga mijn douce nemen
Enz.
Mallerds![]()
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn feromonen schijnen een lekkere geur te verspreiden... skattie!!![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast hoor... Natuurlijk bekeek ik het geheel slechts van een afstandje, om vandaag pas mijn slag te slaan: ik heb zojuist gedoucht!
Sugar mequote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.
Die dingen ruik je niet. En ze "doen" het ook als je wèl gedoucht hebt. Dus: hop, douchen stinkerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn feromonen schijnen een lekkere geur te verspreiden... skattie!!![]()
Wat een praatjes Kurt.... nergens voor nodig.. vind je toch wel lief!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dingen ruik je niet. En ze "doen" het ook als je wèl gedoucht hebt. Dus: hop, douchen stinkerd.
PM? Wat is dat.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Saantje? Wanneer hebben wij voor het laatsts gePM'd?
Die heb ik gezien idd. Topic heette ook Geef hier je douchetijden door. Geloof zelfs nog in gepost, of ik wilde dat tenminste, denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, joh
Echt je douche tijden doorgeven
Ik sta de hele dag onder de douche![]()
Wat jij en ik volgens velen dag en nacht schijnen te doen!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.
http://www.youtube.com/watch?v=6tOK8fcYLok helaas wel..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XZm0jYXZ_2I
Geen filmpje helaas.
Lekker he, een push-me-pull-me verhoudingquote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat jij en ik volgens velen dag en nacht schijnen te doen!Met elkaar wel te verstaan...
Ik wil alleen maar tegen je aan schurken... En jij wijst mij stelselmatig af..![]()
That's my man!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Ja.
Niets is te dol en alles is te gek![]()
Ik heb geen MSN...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker he, een push-me-pull-me verhouding(dr. doolittle)
Ik dacht dat we een msn cirkel hadden, voor als er iemand valt ofzo.
Die weeige (?) zoete geur. Maar hoe kan het dat jij dat ruikt?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Campagne is al weer een tijdje bezig![]()
De geur van de Groningse herfst![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6tOK8fcYLok helaas wel..
Ik wilde je alleen maar helpen, dat je niet meer zo enorm stinkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een praatjes Kurt.... nergens voor nodig.. vind je toch wel lief!!
Cool he?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk, foto's. Je kunt ze uitvergroten door erop te klikken, anders had ik Bounty bij de vensterbank echt niet gezien![]()
altijd nog beter dan Van Nellequote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die weeige (?) zoete geur. Maar hoe kan het dat jij dat ruikt?
Niet zo stoer!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar helpen, dat je niet meer zo enorm stinkt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |