Ik ben dom en naïef, mij kun je alles wijsmaken...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, Lobasca geloofde me wèl gelukkig en jij ook toch? Was wel een zware tijd en heb er erg onder geleden![]()
Sorry dat ik niet meer tot steun ben geweestquote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, Lobasca geloofde me wèl gelukkig en jij ook toch? Was wel een zware tijd en heb er erg onder geleden![]()
Tering.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, Thuis.![]()
En soms met de trein. Je mag goddomme een half jaar niet rijden na zo'n geintje.![]()
Ja, als Gert zich komt melden heb ik een leuker persoon om mee te converseren.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:47 schreef Lobasca het volgende:
Leef jij ook nog? Was je al vergeten.
Da's morele chantagequote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me.
En ik ga volgende maand alweer aan het werk, dus fuck dat beton.![]()
En kom vooral hier, als je niet bij die COS-loezarts wil horen.![]()
Duidelijk!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als Gert zich komt melden heb ik een leuker persoon om mee te converseren.![]()
Ik ben er toch alquote:Op woensdag 14 november 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jee zeg, ben je echt zo lang uit de roulatie geweest door die val? Ernstig.
Ja Py, kom erbij![]()
Goeie PI.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, als Gert zich komt melden heb ik een leuker persoon om mee te converseren.![]()
Er zullen er vast zijn die daar op kicken...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Is het nog de bedoeling dat je hier meldt dat je gaat douchen?
Jazeker, maar ik weet nog steeds niet voor wie ik aangezien werdquote:
Hoe heten die mannetjes van The Muppet Show ook alweer? Die op het balkon.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, dat zijn lui die zelf lopen te klonen, anders bedenk je dat niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 19:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik weet nog steeds niet voor wie ik aangezien werdZal wel een raadsel blijven...
Alleen als je van plan bent om camshots te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Iets duidelijker graag, want ik weet niet wat je bedoeldtdtdt..quote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, dat komt mij bekend voor.
[ afbeelding ]
Nee, op woensdag doen we geen douche-aakondigingen.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
Statler and Waldorfquote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe heten die mannetjes van The Muppet Show ook alweer? Die op het balkon.![]()
Beavertjes ook leuk voor de mannenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:55 schreef Py het volgende:
[..]
Alleen als je van plan bent om camshots te maken![]()
Daar zat een geluidsfragment van aan het einde van het liedje van de link van Lobasca. Hetzelfde fragment wat Giel Beelen altijd aan t eind van zijn show heeft.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe heten die mannetjes van The Muppet Show ook alweer? Die op het balkon.![]()
Overal waar ik bij betokken dreig te raken, berust op toeval. Knoop dat in je oren!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Py het volgende:
[..]
Daar zat een geluidsfragment van aan het einde van het liedje van de link van Lobasca. Hetzelfde fragment wat Giel Beelen altijd aan t eind van zijn show heeft.
is dit toeval of![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |