Hoezoquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh... gert is laatst tegen een stukje beton opgelopen, niet serieus nemen...![]()
En vooral niet stiekum meelezen en reageren als het uitkomt!!!![]()
Mwah... ik werd net verblind door een scherm vol roze... alsof die flikker-avatar van die ene COSser al niet erg genoeg is voor mijn arme ogenquote:
Had die daarvoor al niet iets met een trap en een brommer en een zwaartekrachtquote:Op woensdag 14 november 2007 19:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh... gert is laatst tegen een stukje beton opgelopen, niet serieus nemen...![]()
En vooral niet stiekum meelezen en reageren als het uitkomt!!!![]()
Over wie heb jij het nu?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah... ik werd net verblind door een scherm vol roze... alsof die flikker-avatar van die ene COSser al niet erg genoeg is voor mijn arme ogen![]()
Ik weet het weer: Guuskeee. Die heeft zo'n ding dat heel snel flikkert. Ik scroll altijd heel snel door als het kan.quote:
Ik heb een half jaar gelurkt hier, voordat ik de stoute schoenen aantrok en ging posten en toen dacht iedereen dat ik een kloon was, begrijp nog niet waarom...quote:
Niet iedereen hequote:Op woensdag 14 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar gelurkt hier, voordat ik de stoute schoenen aantrok en ging posten en toen dacht iedereen dat ik een kloon was, begrijp nog niet waarom...![]()
Wasn't me.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef Py het volgende:
[..]
Had die daarvoor al niet iets met een trap en een brommer en een zwaartekracht![]()
Arme jongen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3k85q9L8eJIquote:Op woensdag 14 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar gelurkt hier, voordat ik de stoute schoenen aantrok en ging posten en toen dacht iedereen dat ik een kloon was, begrijp nog niet waarom...![]()
Op je brommer?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
En ik ga volgende maand alweer aan het werk,
O, was je vrij dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me.
En ik ga volgende maand alweer aan het werk, dus fuck dat beton.![]()
En kom vooral hier, als je niet bij die COS-loezarts wil horen.![]()
Je bent de PI vergeten!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
Nee je hebt gelijk, Lobasca geloofde me wèl gelukkig en jij ook toch? Was wel een zware tijd en heb er erg onder geledenquote:
Nee, Thuis.quote:
Jee zeg, ben je echt zo lang uit de roulatie geweest door die val? Ernstig.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me.
En ik ga volgende maand alweer aan het werk, dus fuck dat beton.![]()
Heb je ze t al gevraagd?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |