Wat wil je er aan tekenen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
Dat ik, met de gegevens van jou, achter de tekentafel kruip?
Dat zou nog wel kunnen, maar me naam op de achterkantquote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb voor mijn neus een bakje met ongeveer 15 visitekaartjes en ze hebben letterlijk allemaal een logo op de achterkant![]()
Okquote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat wil je er aan tekenen dan?
Ik vind het lief aangeboden, maar het gaat gewoon 1 van deze 3 worden. Hooguit een aanpassingkje van het lettertype of letter grote.
WIE ZEGT NOU VERDOMME WAT DE ACHTERKANT IS!?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen, maar me naam op de achterkant![]()
Eeeh...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat gebeurd eerder met schoenen dan zonder.
Mare dan willen we foto's![]()
Of is het de voorkant?!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn neus een bakje met ongeveer 15 visitekaartjes en ze hebben letterlijk allemaal een logo op de achterkant![]()
maar je moet dan ook aan allebei de kanten z.o.z. plaatsen, anders gaat het mis.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen, maar me naam op de achterkant![]()
Als het 1 de voorkant is het ander logischerwijze de achterkantquote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
WIE ZEGT NOU VERDOMME WAT DE ACHTERKANT IS!?
Ga je dat erop schrijven?
Aan een kant het logo en aan de andere kant je gegevens
En dan eronder: "voorkant" en "achterkant" !?
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
maar je moet dan ook aan allebei de kanten z.o.z. plaatsen, anders gaat het mis.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WIE ZEGT NOU VERDOMME WAT DE ACHTERKANT IS!?
Ga je dat erop schrijven?
Aan een kant het logo en aan de andere kant je gegevens
En dan eronder: "voorkant" en "achterkant" !?
Ik doe niet lelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als het 1 de voorkant is het ander logischerwijze de achterkant![]()
en DOE GVD IS NIET ZO LELIJK.
Zo en nou ga ik eten![]()
Dit is te grappigquote:Op woensdag 14 november 2007 19:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Alles aan één kant bedoelt ze toch![]()
en dat heet dan de voorkant, maar je mag het ook best als achterkant zien![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
maar je moet dan ook aan allebei de kanten z.o.z. plaatsen, anders gaat het mis.![]()
Als dit gebeurd wil ik haar hoofd zienquote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is te grappig![]()
Dat ze dat kaartje aan iemand geeft en dat die dan zegt: Waarom heb je alles aan de achterkant?![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef Soury het volgende:
Zijkant ? Veulen zijt met U ? ofzoiets![]()
Speciaal onderwijs!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef Talitha het volgende:
Ik vind wel dat we allemaal heel behulpzaam zijn. Toch Veulen?![]()
Voor je het weet, doet iedereen hetquote:Op woensdag 14 november 2007 19:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is te grappig![]()
Dat ze dat kaartje aan iemand geeft en dat die dan zegt: Waarom heb je alles aan de achterkant?![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |