Als ik nu eensch iets leuks voor je ontwerp, qua tekenen dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand. Alleen nu is er alleen ene voorkant, maar het idee van een voor en een achterkant staat me behoorlijk tegen.
Dat wilde ik eigenlijk zeggen...skattiequote:Op woensdag 14 november 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Ik heb die obsessie met de PM van anderen van sommigen hier sowieso nooit begrepen.
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Het klassieke visitekaartje heeft 1 bedrukte kant en dat heeft altijd prima dienst gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niemand. Alleen nu is er alleen ene voorkant, maar het idee van een voor en een achterkant staat me behoorlijk tegen.
Ik kan je garanderen dat elk visitekaartje dat je maakt een voor en een achterkant gaat hebben, schat.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef Lobasca het volgende:
Als ik nu eensch iets leuks voor je ontwerp, qua tekenen dan?
Ik zie mezelf al plat op m'n bek gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dit kan echt iedereen:
http://nl.youtube.com/watch?v=Mc54X2EmANM
Naja zolang er sneeuw ligt natuurlijk.
Dankquote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Het klassieke visitekaartje heeft 1 bedrukte kant en dat heeft altijd prima dienst gedaan.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Het klassieke visitekaartje heeft 1 bedrukte kant en dat heeft altijd prima dienst gedaan.
Alleen als ze scharrelenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel op dat je er als de kippen bij bent...![]()
Je grote vriendin gelukkig nietquote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jesnaptbestwatikbedoeljijhequote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kan je garanderen dat elk visitekaartje dat je maakt een voor en een achterkant gaat hebben, schat.
Waarbij?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:04 schreef Lobasca het volgende:
Dat gebeurd eerder met schoenen dan zonder.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:05 schreef Talitha het volgende:
Ik zie mezelf al plat op m'n bek gaan.![]()
misschien kan ze die gegevens via PM aanleveren?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat ik, met de gegevens van jou, achter de tekentafel kruip?
En wie is mijn grote vriendin?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je grote vriendin gelukkig niet![]()
Ik heb voor mijn neus een bakje met ongeveer 15 visitekaartjes en ze hebben letterlijk allemaal een logo op de achterkantquote:
Heeft ze gewoon gepost.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:07 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
misschien kan ze die gegevens via PM aanleveren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |