ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je je armen allebei iets gebogen uitsteekt, kan dat makkelijkl!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel van die verzoekjes zie jij dagelijks voorbij komen?
Lijkt me een prima indicator van de hoeveelheid PM's die ik krijg.
Volgens mij krijg jij er elke dag wel 1.
Ik zit op een gemiddelde van 1 per week gok ik.
En dat is waarschuwingen van Gert inzake mijn taalgebruik meegerekend.
Maakt niet uit toch? Ze draaien dat ding zoals ze willen?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar het doel van het kaartje zijn toch de contact gegevens?
Kan wel het logo op de achterkant zetten.
Ik wind me niet op hoor, maar je bent niet de eerste hier, die 'kansloos' over mij en PMen schrijft..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, wat zit jij je nou kansloos op te winden over het feit dat ik het idee had dat jij meer PM's krijgt dan ik?
Chill the fuck down, of bel iemand.
Zoiets had ik dus ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Ze draaien dat ding zoals ze willen?Ik dacht één kant met logo, bedrijfsnaam en wat je doet en andere kant je contactgegevens? Nogmaals, ben een noob.
Lees 's terug.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me niet op hoor, maar je bent niet de eerste hier, die 'kansloos' over mij en PMen schrijft..
Ooooooooooh! Nee, dan ga ik het meteen doen hoor. Dat kan elke gek.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=jfCsSDiPZxk
Jouw PM-box zat laatst toch vol?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wind me niet op hoor, maar je bent niet de eerste hier, die 'kansloos' over mij en PMen schrijft..
Als ik me naam en bedrijf op de voorkant zet en me adres op de achterkant... Dat is toch niet handig?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf is het verschil?
Wie zegt nou wat de achterkant is?
Jij begrijpt 't helemaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Calimero_31 het volgende:
Word je hier bestempeld als kansloos als je geen PM dingessen ontvangt?
hmmmmm![]()
Het ligt bij mij niet gevoelig, het begint me wel op te vallen dat anderen mij daar mee in verband brengen...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lees 's terug.
Als PM'en zo gevoelig ligt moet je misschien niet meedoen aan grapjes over mij en Peet in een PM cirkel.
Wie bepaalt nou wat de voor of achterkant is!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ik me naam en bedrijf op de voorkant zet en me adres op de achterkant... Dat is toch niet handig?
Dat gaat er bij mij echt niet in.
Als het allemaal niet gevoelig ligt en volledig jouw eigen zaak is...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ligt bij mij niet gevoelig, het begint me wel op te vallen dat anderen mij daar mee in verband brengen...
Al zou ik een miljoen PM's op een dag versturen of krijgen, is toch zeker mijn zaak.
Dat kwam door al jouw geile berichtjes, maar dat zouden we toch onder ons houden?quote:
Gelukkig ligt het niet gevoelig.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat kwam door al jouw geile berichtjes, maar dat zouden we toch onder ons houden?
Of nu je eenmaal begonnen bent met de vuile was, moet alles maar?
Aangezien ik nooit waarschuwingen van Gert krijg heb ik er minder dan één in de week.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het allemaal niet gevoelig ligt en volledig jouw eigen zaak is...
Laat mij dan eensch gewoon denken dat jij meer PM's ontvangt dan ik?
Waar maak je je druk om?
WTF?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat kwam door al jouw geile berichtjes, maar dat zouden we toch onder ons houden?
Of nu je eenmaal begonnen bent met de vuile was, moet alles maar?
Ik geloof je helemaalquote:Op woensdag 14 november 2007 18:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit waarschuwingen van Gert krijg heb ik er minder dan één in de week.![]()
Maar dit kan echt iedereen:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Talitha het volgende:
Ooooooooooh! Nee, dan ga ik het meteen doen hoor. Dat kan elke gek.![]()
Ik ontvang geen PM's en ik ben kansloos, dus er lijkt een verband te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:53 schreef Calimero_31 het volgende:
Word je hier bestempeld als kansloos als je geen PM dingessen ontvangt?
hmmmmm![]()
Ben je al boos?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:59 schreef APK het volgende:
[..]
WTF?
Ben je ongesteld ofzo?![]()
Ian nam aan dat jij meer PM's ontving dan hij, daar ging jij in eerste instantie tegenin.
Niemand. Alleen nu is er alleen ene voorkant, maar het idee van een voor en een achterkant staat me behoorlijk tegen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie bepaalt nou wat de voor of achterkant is!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |