quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel van die verzoekjes zie jij dagelijks voorbij komen?
Lijkt me een prima indicator van de hoeveelheid PM's die ik krijg.
Volgens mij krijg jij er elke dag wel 1.Ik zit op een gemiddelde van 1 per week gok ik.
En dat is waarschuwingen van Gert inzake mijn taalgebruik meegerekend.
Gekkie!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:42 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Die heeft andere kwaliteiten, waar ik hem liever voor inhuur![]()
Wtfquote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds ik 19 ben ja
Toen was ik in hongarije. Daar doen ruiters het in de winter regelmatig om hun voeten te laten krimpen. Zo komen ze makkelijker in en uit hun laarzen.
Je weerstand word hogerquote:Op woensdag 14 november 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is het gezond om met je blote poten door de sneeuw te baggeren!?![]()
Waarom heb ik het idee dat ik minder snel verkouden of ziek ga worden als ik NIET met mijn blote poten door de sneeuw ga rennen?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weerstand word hoger
Bovendien verfrist het je huid. Net zo iets als een duik in een wak in het ijs.
Verschillende zwart-wit tinten?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:42 schreef Lobasca het volgende:
Maar werk je met verschillende zwart-wit tinten?
Oké, ik heb totaal geen verstand van visitekaartjes, maar kun je de contactgegevens niet op de achterzijde zetten? Ik vind het ook een beetje druk nu.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm die E heb ik juist weer los gepeuterd van het paard. Zo klein werd het helemaal ene rommelig plakkerig geheel.
Lettertype is trouwens al 8 en dat is behoorlijk klein vind ik persoonlijk. Uitgeprint kan ik het net lezen.
Ja, und?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Jij gokt altijd naar je mening?![]()
Ik dacht dat je dan gewoon verzuipt?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weerstand word hoger
Bovendien verfrist het je huid. Net zo iets als een duik in een wak in het ijs.
Je word ook niet ziek als je in een bubbel gaat levenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom heb ik het idee dat ik minder snel verkouden of ziek ga worden als ik NIET met mijn blote poten door de sneeuw ga rennen?
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je word ook niet ziek als je in een bubbel gaat leven![]()
Ok. dus jij hebt een menig. Good for you! Dat je hem nergens aan kunt staven, maak tniet uit, in jouw geval.quote:
Als je in een wak duikt lijkt mij dat een stuk aannemelijker dan een verhoging van je weerstandquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan gewoon verzuipt?
Maar het doel van het kaartje zijn toch de contact gegevens?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
Oké, ik heb totaal geen verstand van visitekaartjes, maar kun je de contactgegevens niet op de achterzijde zetten? Ik vind het ook een beetje druk nu.
Merci.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ok. dus jij hebt een menig. Good for you! Dat je hem nergens aan kunt staven, maak tniet uit, in jouw geval.
Wtf is het verschil?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar het doel van het kaartje zijn toch de contact gegevens?
Kan wel het logo op de achterkant zetten.
Met zijn tweetjes een cirkel vormen? Knap!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij zit in een pm cirkel met peet![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=jfCsSDiPZxkquote:Op woensdag 14 november 2007 18:46 schreef Talitha het volgende:
Ik dacht dat je dan gewoon verzuipt?
Als je je armen allebei iets gebogen uitsteekt, kan dat makkelijkl!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Met zijn tweetjes een cirkel vormen? Knap!![]()
Wehehe, wat zit jij je nou kansloos op te winden over het feit dat ik het idee had dat jij meer PM's krijgt dan ik?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar je vind het zelf wel normaal wat je poneert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |