* sokken aandoetquote:Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
Mooi! Hopelijk vriezen er dan wat lange tenen af.
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie lapo.
Sneeuw.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
Mooi! Hopelijk vriezen er dan wat lange tenen af.
Last post.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef beroepslurker het volgende:
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.
Kaartjes?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie lapo.
O, ik vat hem, dacht eerst dat je lastpost bedoelde..quote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Last post.
Vaak niet erg de moeite van het lezen waard, of het moeite van het reageren waard.![]()
Last post. Lapoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat is een lapo? En nee, ik weet het écht niet Ian. En nu ik toch aan het vragen ben, hoe krijg je dat voor elkaar om een streepje door je tekst heen te trekken, vind dat soms heel geinig.
Wil je een kerstkaart?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kaartjes?
*Kijkt slijmerig lief en aardig*
Nee, ik had het niet over Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 18:20 schreef beroepslurker het volgende:
O, ik vat hem, dacht eerst dat je lastpost bedoelde..![]()
Ik wil wel een virtuele kerstkaart met kerst jaquote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil je een kerstkaart?
Moet je je adres even PM'en
Dankjewel Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Last post. Lapo
First post. Fipo
[ s ] [ /s ] <<< die tagjes trekken een streep door je tekst. (zonder spaties uiteraard)
Het is ook zo:quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef beroepslurker het volgende:
Dankjewel Ian
s[,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Je bent eigenlijk best een schatje.Nee lukt niet met dat streepje
Die link werkt niet helemaal geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil wel een virtuele kerstkaart met kerst ja![]()
![]()
Pssst... http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Of je selecteerd de tekst die je door wil strepen in het reactie venster en klikt op de button met de S erop boven het tekstvak.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is ook zo:
[ s ]tekst[ /s ] maar dan zonder de spaties:
tekst
Ja dat ga ik uitproberen.. Wel als niemand kijktquote:Op woensdag 14 november 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sneeuw.
Dan gaan muis en ik samen op onze blote poten baggeren.
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Die link werkt niet helemaal geloof ik![]()
Nog een beetje vol als je het mij vraagtquote:Op woensdag 14 november 2007 18:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sorry
http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Je moest 's weten hoe liev ik voor menschen ben.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:31 schreef Soury het volgende:
Ja dat ga ik uitproberen.. Wel als niemand kijkt![]()
Zit in dit bericht een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moest 's weten hoe liev ik voor menschen ben.
Maar helaas moeten dat soort dingen via PM ofzo![]()
Peet doe 's melden hoe liev ik ben![]()
Het enige wat er nog af kan is het logoquote:Op woensdag 14 november 2007 18:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Nog een beetje vol als je het mij vraagt![]()
Waarom in godsnaam!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
ik doe altijd een half rondje om het huis. Door de tuin naar buiten en dan via de voordeur weer naar binnen. Maar me overbuurvrouw heeft me wel eens betrapt toen ze toevallig uit het raam keek. Ze heeft me nog weken gek aangekeken
![]()
Hij zit in een pm cirkel met peetquote:Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef Lobasca het volgende:
Zit in dit bericht een verborgen boodschap?
Neuh.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het enige wat er nog af kan is het logo![]()
vicieus dus...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij zit in een pm cirkel met peet![]()
Nein, Peet had een verzoekje.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij zit in een pm cirkel met peet![]()
Omdat het lekker is, je voeten gaan zo lekker tintelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom in godsnaam!?
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein, Peet had een verzoekje.
En ik wou dat wel voor haar doen![]()
Want ik ben vriendelijk.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, je voeten gaan zo lekker tintelen.
Omdat ik dan zeker 2 maanden geen kouwe voeten heb.
Omdat het leuk is om afdrukken te kijken in de sneeuw.
Omdat het apart aanvoelt.
Omdat het gezond is.
Omdat ...
Neeh sorry meer weet ik er even niet.
Waarom is het gezond om met je blote poten door de sneeuw te baggeren!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat het lekker is, je voeten gaan zo lekker tintelen.
Omdat ik dan zeker 2 maanden geen kouwe voeten heb.
Omdat het leuk is om afdrukken te kijken in de sneeuw.
Omdat het apart aanvoelt.
Omdat het gezond is.
Omdat ...
Neeh sorry meer weet ik er even niet.
Ja, en?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig vragen de meeste het eerst voor ze me een PM gaan sturen![]()
Jij wel!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:40 schreef Calimero_31 het volgende:
Ik moest vanochtend krabben, dat haat ik!![]()
Zou je daar een mannetje voor kunnen inhuren?![]()
Hmm die E heb ik juist weer los gepeuterd van het paard. Zo klein werd het helemaal ene rommelig plakkerig geheel.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh.
Je kan de E met het paard combineren met de naam.
Dat scheelt die ene keer "Equive"
Vervolgens kan je de lettertjes van je info wat kleiner doen.
Zo druk maakt het m.i. ook een beetje rommelig.
Hoeveel van die verzoekjes zie jij dagelijks voorbij komen?quote:
Maar werk je met verschillende zwart-wit tinten?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm die E heb ik juist weer los gepeuterd van het paard. Zo klein werd het helemaal ene rommelig plakkerig geheel.
Lettertype is trouwens al 8 en dat is behoorlijk klein vind ik persoonlijk. Uitgeprint kan ik het net lezen.
Nieuwe kloon erbij?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:41 schreef ChristianDior het volgende:
-3 brr
Sinds ik 19 ben jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |