Doe jij ook achterkanten?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sollicitant
![]()
Kaartje voor je maken?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sollicitant
![]()
Kaartje voor je maken?
Die gast die met z'n blote poten door de sneeuw baggert, die kwam toch wel in de buurt?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal wannabees wat hier de revue passeerdtdtdt..![]()
Oh wat leuk, foto's. Je kunt ze uitvergroten door erop te klikken, anders had ik Bounty bij de vensterbank echt niet gezienquote:
Nounou. Mevrouw is kieskeurig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal wannabees wat hier de revue passeerdtdtdt..![]()
Kurt, ik vind jou en Veulen even liefquote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast die met z'n blote poten door de sneeuw baggert, die kwam toch wel in de buurt?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Py het volgende:
[..]
Nounou. Mevrouw is kieskeurig.
En ze weet ook al direct wat voor vlees ze in de kuip heeft
![]()
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee nog
I don't know yet.
Still waiting for the shots![]()
Maar waarom anders aankondigen? Ik vind wel dat de aankondiging een functie moet hebben. Anders kun je alles wel aankondigen.![]()
Ik heb het nadien ook niet meer gedaan!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...
Stinkerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het nadien ook niet meer gedaan!![]()
Beschrijf... waar liggen jouw grenzen?1quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Py het volgende:
[..]
Weest gerust. Mij is niets te dol.
Maar wel te gek
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...
Grenzenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beschrijf... waar liggen jouw grenzen?1![]()
Je zit er niet ver naast hoor... Natuurlijk bekeek ik het geheel slechts van een afstandje, om vandaag pas mijn slag te slaan: ik heb zojuist gedoucht!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zie nu hele sc's voor me met:
Ben ff douchen
Ja ging ik ook net doen
Ben ff afspoelen hoor
Nou ik ga mijn douce nemen
Enz.
Mallerds![]()
Nee, johquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zie nu hele sc's voor me met:
Ben ff douchen
Ja ging ik ook net doen
Ben ff afspoelen hoor
Nou ik ga mijn douce nemen
Enz.
Mallerds![]()
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn feromonen schijnen een lekkere geur te verspreiden... skattie!!![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit er niet ver naast hoor... Natuurlijk bekeek ik het geheel slechts van een afstandje, om vandaag pas mijn slag te slaan: ik heb zojuist gedoucht!
Sugar mequote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.
Die dingen ruik je niet. En ze "doen" het ook als je wèl gedoucht hebt. Dus: hop, douchen stinkerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn feromonen schijnen een lekkere geur te verspreiden... skattie!!![]()
Wat een praatjes Kurt.... nergens voor nodig.. vind je toch wel lief!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dingen ruik je niet. En ze "doen" het ook als je wèl gedoucht hebt. Dus: hop, douchen stinkerd.
PM? Wat is dat.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:29 schreef Lobasca het volgende:
Saantje? Wanneer hebben wij voor het laatsts gePM'd?
Die heb ik gezien idd. Topic heette ook Geef hier je douchetijden door. Geloof zelfs nog in gepost, of ik wilde dat tenminste, denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, joh
Echt je douche tijden doorgeven
Ik sta de hele dag onder de douche![]()
Wat jij en ik volgens velen dag en nacht schijnen te doen!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.
http://www.youtube.com/watch?v=6tOK8fcYLok helaas wel..quote:Op woensdag 14 november 2007 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XZm0jYXZ_2I
Geen filmpje helaas.
Lekker he, een push-me-pull-me verhoudingquote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat jij en ik volgens velen dag en nacht schijnen te doen!Met elkaar wel te verstaan...
Ik wil alleen maar tegen je aan schurken... En jij wijst mij stelselmatig af..![]()
That's my man!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Py het volgende:
[..]
Ja.
Niets is te dol en alles is te gek![]()
Ik heb geen MSN...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker he, een push-me-pull-me verhouding(dr. doolittle)
Ik dacht dat we een msn cirkel hadden, voor als er iemand valt ofzo.
Die weeige (?) zoete geur. Maar hoe kan het dat jij dat ruikt?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Campagne is al weer een tijdje bezig![]()
De geur van de Groningse herfst![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=6tOK8fcYLok helaas wel..
Ik wilde je alleen maar helpen, dat je niet meer zo enorm stinkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een praatjes Kurt.... nergens voor nodig.. vind je toch wel lief!!
Cool he?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat leuk, foto's. Je kunt ze uitvergroten door erop te klikken, anders had ik Bounty bij de vensterbank echt niet gezien![]()
altijd nog beter dan Van Nellequote:Op woensdag 14 november 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Die weeige (?) zoete geur. Maar hoe kan het dat jij dat ruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |