Doe jij ook achterkanten?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sollicitant
![]()
Kaartje voor je maken?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sollicitant
![]()
Kaartje voor je maken?
Die gast die met z'n blote poten door de sneeuw baggert, die kwam toch wel in de buurt?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal wannabees wat hier de revue passeerdtdtdt..![]()
Oh wat leuk, foto's. Je kunt ze uitvergroten door erop te klikken, anders had ik Bounty bij de vensterbank echt niet gezienquote:
Nounou. Mevrouw is kieskeurig.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Allemaal wannabees wat hier de revue passeerdtdtdt..![]()
Kurt, ik vind jou en Veulen even liefquote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gast die met z'n blote poten door de sneeuw baggert, die kwam toch wel in de buurt?
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef Py het volgende:
[..]
Nounou. Mevrouw is kieskeurig.
En ze weet ook al direct wat voor vlees ze in de kuip heeft
![]()
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef Py het volgende:
[..]
Geen idee nog
I don't know yet.
Still waiting for the shots![]()
Maar waarom anders aankondigen? Ik vind wel dat de aankondiging een functie moet hebben. Anders kun je alles wel aankondigen.![]()
Ik heb het nadien ook niet meer gedaan!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...
Stinkerd.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb het nadien ook niet meer gedaan!![]()
Beschrijf... waar liggen jouw grenzen?1quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Py het volgende:
[..]
Weest gerust. Mij is niets te dol.
Maar wel te gek
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was hier mode, een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat iedereen toen wel heel erg vaak ging douchen ineens...
Grenzenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beschrijf... waar liggen jouw grenzen?1![]()
Je zit er niet ver naast hoor... Natuurlijk bekeek ik het geheel slechts van een afstandje, om vandaag pas mijn slag te slaan: ik heb zojuist gedoucht!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zie nu hele sc's voor me met:
Ben ff douchen
Ja ging ik ook net doen
Ben ff afspoelen hoor
Nou ik ga mijn douce nemen
Enz.
Mallerds![]()
Nee, johquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zie nu hele sc's voor me met:
Ben ff douchen
Ja ging ik ook net doen
Ben ff afspoelen hoor
Nou ik ga mijn douce nemen
Enz.
Mallerds![]()
Oh, ik dacht dat het de suikerfabriek was.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn feromonen schijnen een lekkere geur te verspreiden... skattie!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |