Jeij is goetquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Topic in dezelfde minuut geopend als me lapo in het vorige deel
WTF! Dat zijn afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!
mijn ogen gaan echt ziekelijk snel heen en weer. Niet een grote afstand. Zeg maar een soort schokjes. Wow.
Pillen vergeten in te nemen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!
mijn ogen gaan echt ziekelijk snel heen en weer. Niet een grote afstand. Zeg maar een soort schokjes. Wow.
serieusquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
WTF! Dat zijn afkickverschijnselengauw! neem wat drugs!
![]()
Nee tenminste. Nee.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
WTF!!!!!!, gewoon paarse flitsen whahahah. Dit is wel weird als een motherfucker.
Je zei dat je AD gebruikt ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
serieus! wooow dit is wel te vaag. Lichtjes in mn hoofd.
Ik gebruik het al een jaar niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:19 schreef outsidr het volgende:
[..]
Je zei dat je AD gebruikt ?
De laatste tijd niet ingenomen ?
Ken een afkickverschijnsel zijn. Ik heb er soms ook last van als ik het niet inneem.
Heb je toevallig ook de ziekte van Bechterew ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gebruik het al een jaar niet meer.Heb wel andere medicijnen voor ziekte van Chron. Maar die zijn netjes ingenomen.
para als Omar Montana whaaa!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef MASD het volgende:
para wordt para.
neequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook de ziekte van Bechterew ?
Aah! Nog een maagdarmklachten patientquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik gebruik het al een jaar niet meer.Heb wel andere medicijnen voor ziekte van Chron. Maar die zijn netjes ingenomen.
jij ook danquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Aah! Nog een maagdarmklachten patient![]()
Ja, chronisch last van me maag door medicijn gebruik en al vanaf jongs af aan prikkelbare darm gebeuren dus dat wordt gezellig daar in het huisje met 1 pleequote:
Ik heb een tijdje sarcoïdose gehad. Niet fijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is een nasty ziekte. Vandaar dat je veel moet bewegen zeker?
Mijn ziektes op een rijtje:Mank aan een voet met verminking Ziekte van Chron Slechte ogen Teveel oorsmeer (en dat is kut als muziekliefhebber) Depri geweest.
Ik waarschuw jequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja, chronisch last van me maag door medicijn gebruik en al vanaf jongs af aan prikkelbare darm gebeuren dus dat wordt gezellig daar in het huisje met 1 plee
* Paramnesia proest het uit.quote:
Oke, overmorgen ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh gaan we met gebreken gooien? Geef me een paar dagen dan lever ik me lijstje ook in
Nja... de meeste mensen die Chron hebben, hebben in de meeste gevallen ook de ziekte van Bechterew.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is een nasty ziekte. Vandaar dat je veel moet bewegen zeker?
Mijn ziektes op een rijtje:Mank aan een voet met verminking Ziekte van Chron Slechte ogen Teveel oorsmeer (en dat is kut als muziekliefhebber) Depri geweest.
ik kan ook met een aardig lijstje aankomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh gaan we met gebreken gooien? Geef me een paar dagen dan lever ik me lijstje ook in
Wat heb ik met die 6 x in een nacht te maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef purplerose het volgende:
Ben geloof ik wel 6x geweest in een nacht
omg Juup
Dat spijt me echt te horen. Maar wat zijn de symptonen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nja... de meeste mensen die Chron hebben, hebben in de meeste gevallen ook de ziekte van Bechterew.
Ik heb zelf dus de ziekte van Bechterew.
En het ziet er naar uit dat het erger wordt.
Alsin "normale" reuma... de laatste tijd veel uitstraling richting me handen en benen.
Moet over een maandje naar de neuroloog en de reumatoloog voor een onderzoek
Die was niet voor jou maar voor paraquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat heb ik met die 6 x in een nacht te maken?
Ik zou zeggen... kijk eens op wikipedia.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat spijt me echt te horen. Maar wat zijn de symptonen?
Ik heb vaak last van stijfe rug, vingers die uit de kom gaan op de meest vreemde momenen. Pijn in vingers.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef outsidr het volgende:
We kennen dit beter de gehandicapten meet noemen
Als je zo over jezelf praat ben je idd lelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hmm, kan alleen even hierop komenLinkerbeen 1,5cm korter dan rechter Linkernier werkt maar 10%, als gevolg van nierbekkenontsteking Linkeroog +3,5 ; rechteroog -1 ; cilinderafwijking 1 Bronchitis Misvormd hoofd en de rest ook
WTF IK HAD ALLANG AL INGEVOERDKutpc
*klik klik klik klik*
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef purplerose het volgende:
het wordt met recht een kneuzen meet![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef outsidr het volgende:
Als je zo over jezelf praat ben je idd lelijk.
Maar dat ben jij dus niet
Ik slik o.a. paracodeine, tramadol en paroxetine...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef purplerose het volgende:
met mijn AD mag ik eigenlijk ook geen drankheb ik me geloof ik nog nooit aan gehouden
je bent wel lekker snel en goedkoop dronken
Elk nadeel heeft zn voordeel
gewoon niet tellen en accepteren.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
* Hoi_Piepeloi tot 10 telt..
Ken jij tot 10 tellen ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]![]()
* Hoi_Piepeloi tot 10 telt..
Link die test eensquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:45 schreef MASD het volgende:
mijn specs
lichamelijke specs:
linkerbeen 2 cm korter
ogen L: -4.25 cyl: -0.75 R: -3.25 cyl: -1.25
Perthes syndroom
2 keer minuscusoperatie gehad
geestelijke specs:
[ afbeelding ]
zo
zag hem eens op /b/, kan mij zo niet herrineren welke site het is. zal even kijken.quote:
121, 122, 123..quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef Paramnesia het volgende:
gewoon niet tellen en accepteren.
Ik kan wel tot een triljoenmiljard tellen!quote:
Wiet is drugs, whoooooooooquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik slik o.a. paracodeine, tramadol en paroxetine...
Verstevigt het effect van alcohol en drugs aanzienlijk
Lekkah hooah
whehe /b/quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:49 schreef MASD het volgende:
[..]
zag hem eens op /b/, kan mij zo niet herrineren welke site het is. zal even kijken.
Hard is oke. No homo.quote:
dunno. niet in verdiept.quote:
Verzin nou wat leuks en origineels dan!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:52 schreef MASD het volgende:
dunno. niet in verdiept.
maar wat mij het meest opvalt is dat ik minimaal 5 keer voordat ik het huis uitga moet kijken of alles uit is en alles dicht is.
ik refresh mijn fobo 2 minuten lang voor ik verderga met andere activiteitenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Verzin nou wat leuks en origineels dan!
Die heb ik ook op mtv gezien.
whahahaa jij kijkt MTV !!!!111quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Verzin nou wat leuks en origineels dan!
Die heb ik ook op mtv gezien.
Iedereen is hier genie. Truth.comquote:
toch niet van Astrid mag ik hopen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:59 schreef TheSorrow het volgende:
Eczeem
Zwakbegaafden/zwakzinnigen in Made uitlachen is tofquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:55 schreef Paramnesia het volgende:
whahahaa jij kijkt MTV !!!!111!!!!11EINZ!:D:PD:D:D!!1!!1ZWEI:D:D
SIEGHIELL1!1!1!!1:D
kloptquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vond t maar een kankeropmerking om eerlijk te zijn
Smack de shit uit hem G, niemand disst je sma ongestraft.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef TheSorrow het volgende:
Ik vond t maar een kankeropmerking om eerlijk te zijn
Sma ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Smack de shit uit hem G, niemand disst je sma ongestraft.
Tis jammer dat ie niet op de meet komt bradda, we hadden m gesmacked!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Smack de shit uit hem G, niemand disst je sma ongestraft.
Dat blijktquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:04 schreef MASD het volgende:
[..]
kloptmaar na 7 uur achter elkaar leren hoef je niet veel van mij te verwachten.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Tis jammer dat ie niet op de meet komt bradda, we hadden m gesmacked!
Ik ken het ook niet echt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Hou je erbuiten als je geen gangsta slang kent, Hagenees
Neequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet echt...
Willen jullie mij dat bijleren op de meet ?
Dan geef ik een cursus Haagsch![]()
Goh, dat wordt een korte cursus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
Ik ken het ook niet echt...
Willen jullie mij dat bijleren op de meet ?
Dan geef ik een cursus Haagsch![]()
Sjek? Een dampie zal je bedoelenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goh, dat wordt een korte cursus.Les 1: Ten alle tijden met een sjekje in je mondhoek praten; wat een onverstaanbaar geluid produceert Les 2: Kanker is een bijvoeglijk naamwoord Les 3: Zet kanker voor zoveel mogelijk zelfstandige naamwoorden
Je hebt de basis al onder de kniequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goh, dat wordt een korte cursus.Les 1: Ten alle tijden met een sjekje in je mondhoek praten; wat een onverstaanbaar geluid produceert Les 2: Kanker is een bijvoeglijk naamwoord Les 3: Zet kanker voor zoveel mogelijk zelfstandige naamwoorden
Whatever, als er maar wat in je mondhoek hangtquote:
Nah ! Kankahknuppel !quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sjek? Een dampie zal je bedoelen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef MASD het volgende:
@Para:
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
doe je best
Dus jij prefereert sjek boven een dampie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nah ! Kankahknuppel !
* outsidr zet Haagsch Sjonnie nog eens op
Je moet je muil houwûh!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef outsidr het volgende:
Ik bedoelde dus ook een dampie stuk schimmel dat je der bent
Helemaal A16quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef Paramnesia het volgende:
Ik balde die sma tantoe hard want mn tolie was tranga als zuen. Maar ze was skeerd, helemaal A16. Je zou bijna een barki eraan doen. Maar voor een barki kun je tantoe veel jonko's klappen.
Leve in Amsterdam Zuid-Oost geboren zijn.quote:
Trying to be funny... MISSION FAILED!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef outsidr het volgende:
Denk je gewoon dat ik kankahtjus de kegstman ben ofzeau ?
Beunhaasquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Trying to be funny... MISSION FAILED!
Dat zijn Glen Benton en Jeff Hannemanquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je weet wie je superieuren zijn vriend, back away
Sinds wanneer ben je gitarist/bassist/zanger?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat zijn Glen Benton en Jeff Hanneman
Daar hoef je toch geen gitarist/bassist/zanger voor te zijn om hun als superieuren te hebben ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je gitarist/bassist/zanger?
Dag beunhaasquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef TheSorrow het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben he... altijd tzelfde met die hagenezen
godverquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een autist
Dat zal het vast zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:37 schreef MASD het volgende:
[..]
godvermisschien dat het toch aan mij ligt.
neem een broodjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Damn, alweer op de helft van deeltje VI..
Ben net thuis van tentamen en moet over 10 minuten alweer weg...
Je bent tot nu toe de normaalstequote:
*meeting pass revokedquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent tot nu toe de normaalste![]()
Ik ben die vrijdag iig om 2 uur klaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef enter het volgende:
Wat doen we met eten en drinken?
En hoelaat zijn jullie vrijdag aanwezig?
Net shoarma opquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
neem een broodje
Tentamen goed gegaan?
Wanneer ik terug mag komen van de rechtbankquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben die vrijdag iig om 2 uur klaar
Zou wel graag een tijd willen weten om daar af te spreken ja![]()
Ga jij met de auto?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:
Jij komt toch nog steeds mij en Para ophalen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
Wij komen rond de avond *denk ik. Als KM in Den Haag is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Jaaaa een tijd, dat wil ik ook wel weten!
Ik krijg er steeds meer en meer zin in!!!!
Ben weer ff weg.
Only if you can handle a stickquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij komt toch nog steeds mij en Para ophalen?
Ik ben 2 uur klaar met school enzo, dus half 3 thuis
quote:
Ik weet niet of je daar nog wel wilt zittenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
_!
maar de achterbank is lekker?
omdat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nog wel wilt zitten
Zum ersten.quote:
*unzipt...quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zum ersten.
Er is daar keihard gesexx0rd
En er kennen nog wel wat as resten leggen
omFgquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]dat is niet erger als het volgespoten condoom dat ik achterin mijn auto vond, die ik had uitgeleend.
Maargoed als jij lekker achterin wilt zitten doe je dat toch lekker knulquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]dat is niet erger als het volgespoten condoom dat ik achterin mijn auto vond, die ik had uitgeleend.
ass resten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zum ersten.
Er is daar keihard gesexx0rd
En er kennen nog wel wat as resten leggen
Er moet iemand achterin lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maargoed als jij lekker achterin wilt zitten doe je dat toch lekker knul
Zou wel oordopjes indoen
Ja echt. Ik schoonmaken daar. Ik verleg mn hand. Voel wat plakkerigs. En daar zat het.quote:
Kofferbak is ook nog een optiequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Er moet iemand achterin lijkt me.![]()
omgquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja echt. Ik schoonmaken daar. Ik verleg mn hand. Voel wat plakkerigs. En daar zat het.![]()
Ik heb het met een handschoen opgepakt, in een zakje gedaan, en ingepakt met sinterklaaspapier_!
Heb ik hem cadeau gedaan.
Pricelessquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja echt. Ik schoonmaken daar. Ik verleg mn hand. Voel wat plakkerigs. En daar zat het.![]()
Ik heb het met een handschoen opgepakt, in een zakje gedaan, en ingepakt met sinterklaaspapier_!
Heb ik hem cadeau gedaan.
Histrionic personality disorder (HPD) is a personality disorder characterized by a pattern of excessive emotionality and attention-seeking, including an excessive need for approval and inappropriate seductiveness, usually beginning in early adulthood.quote:
Zie nog wel wat dingen die aardig kloppen ook, maar attention-seekingquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:43 schreef Juup© het volgende:
Histrionic personality disorder (HPD) is a personality disorder characterized by a pattern of excessive emotionality and attention-seeking, including an excessive need for approval and inappropriate seductiveness, usually beginning in early adulthood.
Zulke testen kloppen zelden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zie nog wel wat dingen die aardig kloppen ook, maar attention-seekingnah
Horoscopen ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Juup© het volgende:
Zulke testen kloppen zelden.
Of je leest ze en gaat er naar leven, dat is ook wat veel mensen doen die er in gelovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Horoscopen ooken toch kloppen ze vaak bij mij
Nee, zo'n naïeveling ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef Juup© het volgende:
Of je leest ze en gaat er naar leven, dat is ook wat veel mensen doen die er in geloven
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, zo'n naïeveling ben ik niet.
Jaaa jij drumt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef outsidr het volgende:
Moi.
K doe piano. Valt niet mee te nemen though.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:09 schreef outsidr het volgende:
En Ska-te.
Maar die bespeelt het zelfde instrument als mij
Voor de rest niemand denk ik.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:10 schreef Berenanus het volgende:
Jezus!! lul allemaal niet zoveel!!!
Omdat als ik even weg ben meteen 4 pagina's erbij zijn!!quote:
Die was zker van enter of niet ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat als ik even weg ben meteen 4 pagina's erbij zijn!!
Maarja, geen zin om bij te lezen
Ik heb trouwens eindelijk de oplader voor mijn nieuwe phone
MDA VarioWoei! Yay
![]()
![]()
Schoppen als er 5min niets gezegd wordtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:23 schreef Paramnesia het volgende:
schop deze mofo
Zou maar niet doen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Paramnesia het volgende:
Ik neem soieso 1 of 2 laptops mee. Helaas moet ik mn bedrijf in de gaten houden in dat weekend.
Weer in Tom's oog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef outsidr het volgende:
Zou maar niet doen...
Dadelijk gaat Chris daarmee gooien
Hoop het nietquote:
quote:
linkse hoek gevenquote:
Dat doet mij meer pijn dan de PC.quote:
Ghehe, zo heb ik een keer me computer geslooptquote:
Ik vergeet nooit te etenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef purplerose het volgende:
[..]heb ik wel vaker last van, zo in ene misselijk :/
Ow en ik moet dit keer het weekend niet vergeten te eten, dan hoop ik ook minder last van me maag te hebben
Eten als je honger hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
Ik normaal ook outsidr maar niet als ik met allemaal vreemde mensen om me heen zit
waarom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
Ik normaal ook outsidr maar niet als ik met allemaal vreemde mensen om me heen zit
Ik ga dus ook zelden uit eten en als ik ga voel ik me dus ook niet echt op gemakquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eten als je honger hebt [ afbeelding ].
Echt dat kan ik nooit begrijpen dat sommige mensen niet kunnen eten in bijzijn van 'vreemden'![]()
Is toch onzin? Als je in een restaurant zit ofzo heb je toch ook allemaal vreemden om je heen.
Lekker boeiend
Je bent gewoon een lekker gek wijf, doe es niet zo onzeker doen mutsquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef purplerose het volgende:
Ik ga dus ook zelden uit eten en als ik ga voel ik me dus ook niet echt op gemak
Krijg er allemaal vage gedachtes van
Ik eet alleen de bruine, zitten minder kleurstoffen inquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:00 schreef purplerose het volgende:
ow en sorteer me m&m's op aantal en kleur
Ik heb nog wel een bruine voor jequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik eet alleen de bruine, zitten minder kleurstoffen in
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
Er wordt nix in mn oog geflikkerd, verdomme!
nemen jullie allemaal een overdosis tartrazinequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik eet alleen de bruine, zitten minder kleurstoffen in
Zet een zonnebril op! Ben je er zeker van dat er niks in terecht komtquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
Er wordt nix in mn oog geflikkerd, verdomme!
Neem het lekker zelfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef enter het volgende:
[..]
nemen jullie allemaal een overdosis tartrazine![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zet een zonnebril op! Ben je er zeker van dat er niks in terecht komt
Ik ben niet overgevoeligvoor salicylatenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef enter het volgende:
[..]
Heb je een oogstje van haar gekregen ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neem het lekker zelf
* TheSorrow is een PDL dampie draaienDampie voor Tom
![]()
oogstje?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je een oogstje van haar gekregen ?
neem morgen mee dan
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je een oogstje van haar gekregen ?
neem morgen mee dan
Het gaat al stuk beterquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker gek wijf, doe es niet zo onzeker doen muts![]()
Ik ben ook vrij onzeker van mezelf maar laat dat je niet op je kop zitten, gewoon doen!
Doe ik ook
Ach, kindje tochquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef TheSorrow het volgende:
!!!!!!!
En dan lekker glas in mn oog krijgen, weet je hoe hard hij gooide
klinkt erm....niet okequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef enter het volgende:
[..]
Waarom leef je.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het gaat al stuk beter, vroegah, at ik ook niet op verjaardagsfeestjes
naja dan kom je thuis en danne, ga je van god los he
Nuff said! Respect!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom leef je.
Je leeft om te leven. Zoals ik al eens in het gedicht voor B&N schreef.
Het heeft geen zin om je te schamen, slecht te voelen, te geven om andere mensen. Als je dood bent ben je dood. En dan heb je niks meer aan eer of hoe je overkwam.
Leef het. Eet, lach, rook, gebruik drugs, ga kapot, loop blauwtje, leef emotie, ga kansloze relaties aan. Alles!
Ik had niks willen missen. En als ik 40 ben en ik heb kanker en alles. Dan heb ik verdomd goed geleeft.
Ik ken je niet purplerose maar damn wat ben jij een vermakelijk, aardig en gek mens. Ik kan me niet voorstellen dat ik je niet zou mogen. En ik denk dat iedereen dat hier vind. Dus ga lekker los in het weekend.![]()
Amor del Rey!
Dus, je gaat gewoon eten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef purplerose het volgende:
Het gaat al stuk beter, vroegah, at ik ook niet op verjaardagsfeestjes
naja dan kom je thuis en danne, ga je van god los he
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom leef je.
Het heeft geen zin om je te schamen, slecht te voelen, te geven om andere mensen. Als je dood bent ben je dood. En dan heb je niks meer aan eer of hoe je overkwam.
Leef het. Eet, lach, rook, gebruik drugs, ga kapot, loop blauwtje, leef emotie, ga kansloze relaties aan. Alles!
Ik had niks willen missen. En als ik 40 ben en ik heb kanker en alles. Dan heb ik verdomd goed geleeft.
Ik ken je niet purplerose maar damn wat ben jij een vermakelijk, aardig en gek mens. Ik kan me niet voorstellen dat ik je niet zou mogen. En ik denk dat iedereen dat hier vind. Dus ga lekker los in het weekend.![]()
Amor del Rey!
Beter gaat ze eten als ik Roti maak.quote:
Uhuhquote:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of ik kom
Roti eet je met je handen. Heerlijke kliederboel, daarom houd ik ervan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef purplerose het volgende:
Truste Tommie!
Je ben haske lief entertertertje
oe Roti heb ik volgens mij wel es gegeten en lekker gevonden maar kan het niet met zekerheid zeggen!
Para is coolquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom leef je.
Amor del Rey!
als je naar wilders gaat heb ik nog wel wat kogels tegoed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Morgen 2e kamer toe
Lekker met 2 politica discussiëren! Heerlijk, heb er nu al zin in.
Nee, we krijgen een SP en CDA 2e kamer lidquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef MASD het volgende:
als je naar wilders gaat heb ik nog wel wat kogels tegoed.
Ook alquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef purplerose het volgende:
Hmm, ik ga zo ook maar naar bed, voel een dipje opkomen
Tot morgen lievjes
Na een litertje koffie om wakker te worden ben ik actief genoeg geworden om de hele dag naar de wc te rennen..quote:Op woensdag 14 november 2007 07:47 schreef Paramnesia het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Weer een te lange dag, ik denk dat ik 9-9 ga trekken.![]()
![]()
maarja again eerst koffie.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
PRON
nu pasquote:
Jongen toch! *aait over bolquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
ff een pauze genakt.![]()
En ik moet weer naar Den Haag vandaag. Zucht.
Het is iif minder koud dan het was.
mn peuken zijn bijna op![]()
kutdagmateriaal in the making
Nee!quote:
*knuf doet*quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
ff een pauze genakt.![]()
En ik moet weer naar Den Haag vandaag. Zucht.
Het is iif minder koud dan het was.
mn peuken zijn bijna op![]()
kutdagmateriaal in the making
Ik ga altijd pas slapen als ik moe ben.. en met uitslapen heb ik eigenlijk helemaal niets. Ben de hele dag lam als ik meer dan 8 uur slaap of langer in bed blijf liggen..quote:Op woensdag 14 november 2007 12:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee!lag om half 12 in bed ofzo en om 2 uur nog wakker, toen 2 uurtjes discovery gekeken en daarna eindelijk kunnen slapen
en ik kan heel gemeen, elke dag tot 12.00 uitslapen
Vooral als het heel grijs en donker is kan ik blijven slapenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik ga altijd pas slapen als ik moe ben.. en met uitslapen heb ik eigenlijk helemaal niets. Ben de hele dag lam als ik meer dan 8 uur slaap of langer in bed blijf liggen..
Slapen moet je alleen funcitoneel doen. Qua onstpanning heeft het leven veel meer te bieden dan een beetje stilliggen..quote:Op woensdag 14 november 2007 13:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Vooral als het heel grijs en donker is kan ik blijven slapenNet als een beertje in winterslaap
Naja, als er iemand naast me ligt ben ik idd met andere dingen bezigquote:Op woensdag 14 november 2007 13:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Slapen moet je alleen funcitoneel doen. Qua onstpanning heeft het leven veel meer te bieden dan een beetje stilliggen..
(mijn mening dan he)
Ja dat verandert de zaakquote:Op woensdag 14 november 2007 13:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Naja, als er iemand naast me ligt ben ik idd met andere dingen bezig
Moeten ze maar geen mannen tempo aanhoudenquote:Op woensdag 14 november 2007 13:54 schreef Juup© het volgende:
Vrouwenblaas kan scheuren door alcohol
Uitkijken dus dames
Jeumig, ook nogquote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben naar huis![]()
Meteen daarna ga ik weer werken, laminaat leggen in 3 kamers. Tot vanavond ergens![]()
Lucky you, ik word anders echt niet wakkerquote:Op woensdag 14 november 2007 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow heeft lekker geen koffie nodig 's ochtends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |