Wij komen rond de avond *denk ik. Als KM in Den Haag is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:59 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Jaaaa een tijd, dat wil ik ook wel weten!
Ik krijg er steeds meer en meer zin in!!!!
Ben weer ff weg.
Only if you can handle a stickquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij komt toch nog steeds mij en Para ophalen?
Ik ben 2 uur klaar met school enzo, dus half 3 thuis
quote:
Ik weet niet of je daar nog wel wilt zittenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:14 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
_!
maar de achterbank is lekker?
omdat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:16 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nog wel wilt zitten
Zum ersten.quote:
*unzipt...quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zum ersten.
Er is daar keihard gesexx0rd
En er kennen nog wel wat as resten leggen
omFgquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]dat is niet erger als het volgespoten condoom dat ik achterin mijn auto vond, die ik had uitgeleend.
Maargoed als jij lekker achterin wilt zitten doe je dat toch lekker knulquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:19 schreef Paramnesia het volgende:
[..]dat is niet erger als het volgespoten condoom dat ik achterin mijn auto vond, die ik had uitgeleend.
ass resten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zum ersten.
Er is daar keihard gesexx0rd
En er kennen nog wel wat as resten leggen
Er moet iemand achterin lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef outsidr het volgende:
[..]
Maargoed als jij lekker achterin wilt zitten doe je dat toch lekker knul
Zou wel oordopjes indoen
Ja echt. Ik schoonmaken daar. Ik verleg mn hand. Voel wat plakkerigs. En daar zat het.quote:
Kofferbak is ook nog een optiequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Er moet iemand achterin lijkt me.![]()
omgquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja echt. Ik schoonmaken daar. Ik verleg mn hand. Voel wat plakkerigs. En daar zat het.![]()
Ik heb het met een handschoen opgepakt, in een zakje gedaan, en ingepakt met sinterklaaspapier_!
Heb ik hem cadeau gedaan.
Pricelessquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja echt. Ik schoonmaken daar. Ik verleg mn hand. Voel wat plakkerigs. En daar zat het.![]()
Ik heb het met een handschoen opgepakt, in een zakje gedaan, en ingepakt met sinterklaaspapier_!
Heb ik hem cadeau gedaan.
Histrionic personality disorder (HPD) is a personality disorder characterized by a pattern of excessive emotionality and attention-seeking, including an excessive need for approval and inappropriate seductiveness, usually beginning in early adulthood.quote:
Zie nog wel wat dingen die aardig kloppen ook, maar attention-seekingquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:43 schreef Juup© het volgende:
Histrionic personality disorder (HPD) is a personality disorder characterized by a pattern of excessive emotionality and attention-seeking, including an excessive need for approval and inappropriate seductiveness, usually beginning in early adulthood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |