Sinds wanneer ben je gitarist/bassist/zanger?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:24 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat zijn Glen Benton en Jeff Hanneman
Daar hoef je toch geen gitarist/bassist/zanger voor te zijn om hun als superieuren te hebben ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je gitarist/bassist/zanger?
Dag beunhaasquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef TheSorrow het volgende:
Altijd het laatste woord willen hebben he... altijd tzelfde met die hagenezen
godverquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een autist
Dat zal het vast zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:37 schreef MASD het volgende:
[..]
godvermisschien dat het toch aan mij ligt.
neem een broodjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef Broodjesnikkel het volgende:
Damn, alweer op de helft van deeltje VI..
Ben net thuis van tentamen en moet over 10 minuten alweer weg...
Je bent tot nu toe de normaalstequote:
*meeting pass revokedquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bent tot nu toe de normaalste![]()
Ik ben die vrijdag iig om 2 uur klaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:53 schreef enter het volgende:
Wat doen we met eten en drinken?
En hoelaat zijn jullie vrijdag aanwezig?
Net shoarma opquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:49 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
neem een broodje
Tentamen goed gegaan?
Wanneer ik terug mag komen van de rechtbankquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben die vrijdag iig om 2 uur klaar
Zou wel graag een tijd willen weten om daar af te spreken ja![]()
Ga jij met de auto?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
[..]
quote:
Jij komt toch nog steeds mij en Para ophalen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:56 schreef outsidr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |