Goh, dat wordt een korte cursus.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef outsidr het volgende:
Ik ken het ook niet echt...
Willen jullie mij dat bijleren op de meet ?
Dan geef ik een cursus Haagsch![]()
Sjek? Een dampie zal je bedoelenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goh, dat wordt een korte cursus.Les 1: Ten alle tijden met een sjekje in je mondhoek praten; wat een onverstaanbaar geluid produceert Les 2: Kanker is een bijvoeglijk naamwoord Les 3: Zet kanker voor zoveel mogelijk zelfstandige naamwoorden
Je hebt de basis al onder de kniequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Goh, dat wordt een korte cursus.Les 1: Ten alle tijden met een sjekje in je mondhoek praten; wat een onverstaanbaar geluid produceert Les 2: Kanker is een bijvoeglijk naamwoord Les 3: Zet kanker voor zoveel mogelijk zelfstandige naamwoorden
Whatever, als er maar wat in je mondhoek hangtquote:
Nah ! Kankahknuppel !quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sjek? Een dampie zal je bedoelen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef MASD het volgende:
@Para:
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
doe je best
Dus jij prefereert sjek boven een dampie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nah ! Kankahknuppel !
* outsidr zet Haagsch Sjonnie nog eens op
Je moet je muil houwûh!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef outsidr het volgende:
Ik bedoelde dus ook een dampie stuk schimmel dat je der bent
Helemaal A16quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef Paramnesia het volgende:
Ik balde die sma tantoe hard want mn tolie was tranga als zuen. Maar ze was skeerd, helemaal A16. Je zou bijna een barki eraan doen. Maar voor een barki kun je tantoe veel jonko's klappen.
Leve in Amsterdam Zuid-Oost geboren zijn.quote:
Trying to be funny... MISSION FAILED!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef outsidr het volgende:
Denk je gewoon dat ik kankahtjus de kegstman ben ofzeau ?
Beunhaasquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Trying to be funny... MISSION FAILED!
Dat zijn Glen Benton en Jeff Hannemanquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Je weet wie je superieuren zijn vriend, back away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |