Para is coolquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom leef je.
Je leeft om te leven. Zoals ik al eens in het gedicht voor B&N schreef.
Het heeft geen zin om je te schamen, slecht te voelen, te geven om andere mensen. Als je dood bent ben je dood. En dan heb je niks meer aan eer of hoe je overkwam.
Leef het. Eet, lach, rook, gebruik drugs, ga kapot, loop blauwtje, leef emotie, ga kansloze relaties aan. Alles!
Ik had niks willen missen. En als ik 40 ben en ik heb kanker en alles. Dan heb ik verdomd goed geleeft.
Ik ken je niet purplerose maar damn wat ben jij een vermakelijk, aardig en gek mens. Ik kan me niet voorstellen dat ik je niet zou mogen. En ik denk dat iedereen dat hier vind. Dus ga lekker los in het weekend.![]()
Amor del Rey!
als je naar wilders gaat heb ik nog wel wat kogels tegoed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Morgen 2e kamer toe
Lekker met 2 politica discussiėren! Heerlijk, heb er nu al zin in.
Nee, we krijgen een SP en CDA 2e kamer lidquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef MASD het volgende:
als je naar wilders gaat heb ik nog wel wat kogels tegoed.
Ook alquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:19 schreef purplerose het volgende:
Hmm, ik ga zo ook maar naar bed, voel een dipje opkomen
Tot morgen lievjes
Na een litertje koffie om wakker te worden ben ik actief genoeg geworden om de hele dag naar de wc te rennen..quote:Op woensdag 14 november 2007 07:47 schreef Paramnesia het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Weer een te lange dag, ik denk dat ik 9-9 ga trekken.![]()
![]()
maarja again eerst koffie.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:50 schreef Demon_Hunter het volgende:
PRON
nu pasquote:
Jongen toch! *aait over bolquote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
ff een pauze genakt.![]()
En ik moet weer naar Den Haag vandaag. Zucht.
Het is iif minder koud dan het was.
mn peuken zijn bijna op![]()
kutdagmateriaal in the making
Nee!quote:
*knuf doet*quote:Op woensdag 14 november 2007 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
ff een pauze genakt.![]()
En ik moet weer naar Den Haag vandaag. Zucht.
Het is iif minder koud dan het was.
mn peuken zijn bijna op![]()
kutdagmateriaal in the making
Ik ga altijd pas slapen als ik moe ben.. en met uitslapen heb ik eigenlijk helemaal niets. Ben de hele dag lam als ik meer dan 8 uur slaap of langer in bed blijf liggen..quote:Op woensdag 14 november 2007 12:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee!lag om half 12 in bed ofzo en om 2 uur nog wakker, toen 2 uurtjes discovery gekeken en daarna eindelijk kunnen slapen
en ik kan heel gemeen, elke dag tot 12.00 uitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |