Zulke testen kloppen zelden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zie nog wel wat dingen die aardig kloppen ook, maar attention-seekingnah
Horoscopen ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef Juup© het volgende:
Zulke testen kloppen zelden.
Of je leest ze en gaat er naar leven, dat is ook wat veel mensen doen die er in gelovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Horoscopen ooken toch kloppen ze vaak bij mij
Nee, zo'n naïeveling ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:58 schreef Juup© het volgende:
Of je leest ze en gaat er naar leven, dat is ook wat veel mensen doen die er in geloven
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, zo'n naïeveling ben ik niet.
Jaaa jij drumt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef outsidr het volgende:
Moi.
K doe piano. Valt niet mee te nemen though.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:09 schreef outsidr het volgende:
En Ska-te.
Maar die bespeelt het zelfde instrument als mij
Voor de rest niemand denk ik.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:10 schreef Berenanus het volgende:
Jezus!! lul allemaal niet zoveel!!!
Omdat als ik even weg ben meteen 4 pagina's erbij zijn!!quote:
Die was zker van enter of niet ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat als ik even weg ben meteen 4 pagina's erbij zijn!!
Maarja, geen zin om bij te lezen
Ik heb trouwens eindelijk de oplader voor mijn nieuwe phone
MDA VarioWoei! Yay
![]()
![]()
Schoppen als er 5min niets gezegd wordtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:23 schreef Paramnesia het volgende:
schop deze mofo
Zou maar niet doen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Paramnesia het volgende:
Ik neem soieso 1 of 2 laptops mee. Helaas moet ik mn bedrijf in de gaten houden in dat weekend.
Weer in Tom's oog?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef outsidr het volgende:
Zou maar niet doen...
Dadelijk gaat Chris daarmee gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |