quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
Er wordt nix in mn oog geflikkerd, verdomme!
nemen jullie allemaal een overdosis tartrazinequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik eet alleen de bruine, zitten minder kleurstoffen in
Zet een zonnebril op! Ben je er zeker van dat er niks in terecht komtquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef TheSorrow het volgende:
Er wordt nix in mn oog geflikkerd, verdomme!
Neem het lekker zelfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef enter het volgende:
[..]
nemen jullie allemaal een overdosis tartrazine![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zet een zonnebril op! Ben je er zeker van dat er niks in terecht komt
Ik ben niet overgevoeligvoor salicylatenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef enter het volgende:
[..]
Heb je een oogstje van haar gekregen ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Neem het lekker zelf
* TheSorrow is een PDL dampie draaienDampie voor Tom
![]()
oogstje?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je een oogstje van haar gekregen ?
neem morgen mee dan
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:15 schreef outsidr het volgende:
[..]
Heb je een oogstje van haar gekregen ?
neem morgen mee dan
Het gaat al stuk beterquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lekker gek wijf, doe es niet zo onzeker doen muts![]()
Ik ben ook vrij onzeker van mezelf maar laat dat je niet op je kop zitten, gewoon doen!
Doe ik ook
Ach, kindje tochquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef TheSorrow het volgende:
!!!!!!!
En dan lekker glas in mn oog krijgen, weet je hoe hard hij gooide
klinkt erm....niet okequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef enter het volgende:
[..]
Waarom leef je.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het gaat al stuk beter, vroegah, at ik ook niet op verjaardagsfeestjes
naja dan kom je thuis en danne, ga je van god los he
Nuff said! Respect!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom leef je.
Je leeft om te leven. Zoals ik al eens in het gedicht voor B&N schreef.
Het heeft geen zin om je te schamen, slecht te voelen, te geven om andere mensen. Als je dood bent ben je dood. En dan heb je niks meer aan eer of hoe je overkwam.
Leef het. Eet, lach, rook, gebruik drugs, ga kapot, loop blauwtje, leef emotie, ga kansloze relaties aan. Alles!
Ik had niks willen missen. En als ik 40 ben en ik heb kanker en alles. Dan heb ik verdomd goed geleeft.
Ik ken je niet purplerose maar damn wat ben jij een vermakelijk, aardig en gek mens. Ik kan me niet voorstellen dat ik je niet zou mogen. En ik denk dat iedereen dat hier vind. Dus ga lekker los in het weekend.![]()
Amor del Rey!
Dus, je gaat gewoon eten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef purplerose het volgende:
Het gaat al stuk beter, vroegah, at ik ook niet op verjaardagsfeestjes
naja dan kom je thuis en danne, ga je van god los he
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Waarom leef je.
Je leeft om te leven. Zoals ik al eens in het gedicht voor B&N schreef.
Het heeft geen zin om je te schamen, slecht te voelen, te geven om andere mensen. Als je dood bent ben je dood. En dan heb je niks meer aan eer of hoe je overkwam.
Leef het. Eet, lach, rook, gebruik drugs, ga kapot, loop blauwtje, leef emotie, ga kansloze relaties aan. Alles!
Ik had niks willen missen. En als ik 40 ben en ik heb kanker en alles. Dan heb ik verdomd goed geleeft.
Ik ken je niet purplerose maar damn wat ben jij een vermakelijk, aardig en gek mens. Ik kan me niet voorstellen dat ik je niet zou mogen. En ik denk dat iedereen dat hier vind. Dus ga lekker los in het weekend.![]()
Amor del Rey!
Beter gaat ze eten als ik Roti maak.quote:
Uhuhquote:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker of ik kom
Roti eet je met je handen. Heerlijke kliederboel, daarom houd ik ervan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef purplerose het volgende:
Truste Tommie!
Je ben haske lief entertertertje
oe Roti heb ik volgens mij wel es gegeten en lekker gevonden maar kan het niet met zekerheid zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |