Hoop het nietquote:
quote:
linkse hoek gevenquote:
Dat doet mij meer pijn dan de PC.quote:
Ghehe, zo heb ik een keer me computer geslooptquote:
Ik vergeet nooit te etenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef purplerose het volgende:
[..]heb ik wel vaker last van, zo in ene misselijk :/
Ow en ik moet dit keer het weekend niet vergeten te eten, dan hoop ik ook minder last van me maag te hebben
Eten als je honger hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
Ik normaal ook outsidr maar niet als ik met allemaal vreemde mensen om me heen zit
.
waarom nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef purplerose het volgende:
Ik normaal ook outsidr maar niet als ik met allemaal vreemde mensen om me heen zit
Ik ga dus ook zelden uit eten en als ik ga voel ik me dus ook niet echt op gemakquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Eten als je honger hebt [ afbeelding ].
Echt dat kan ik nooit begrijpen dat sommige mensen niet kunnen eten in bijzijn van 'vreemden'![]()
Is toch onzin? Als je in een restaurant zit ofzo heb je toch ook allemaal vreemden om je heen.
Lekker boeiend
Je bent gewoon een lekker gek wijf, doe es niet zo onzeker doen mutsquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef purplerose het volgende:
Ik ga dus ook zelden uit eten en als ik ga voel ik me dus ook niet echt op gemak
Krijg er allemaal vage gedachtes van
Ik eet alleen de bruine, zitten minder kleurstoffen inquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:00 schreef purplerose het volgende:
ow en sorteer me m&m's op aantal en kleur
Ik heb nog wel een bruine voor jequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik eet alleen de bruine, zitten minder kleurstoffen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |