Adrie moet blijven!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef Messenga het volgende:
Adrie verrast iedereen tot nu toe. Leuk om te zien.
Foppe moet gewoon komen volgend seizoen.
Tuurlijk, anders zou Ajax Ajax niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef JeroenV het volgende:
Ze zullen Adrie wel weer inruilen voor een medaigeile niet capabele coach.
En dan vervallen we weer in dezelfde spiraal van slechte prestaties, grote druk en veel media-aandacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat het van Basten gaat worden![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Goeie tt en OP
Morgen eerste vergadering supportersforum
Dat bedoel ik, echt een compliment is het dus niet voor Koster...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Morgenavond in de perskamer, ik zal jullie wel laten horen hoe het wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?
Laat even weten hoe het was! Ben wel benieuwd.
Vast niet iedereen. Opportunisme hou je altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Stevie Wonder heeft helemaal geen kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Zeker vette kikker!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Rijkaard met Koster als veldtrainer dat zou ideaal zijn.
quote:
kijk eens hoeveel ze betalen en dat shirt ziet er wel mooi uitvind ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
zo is het shirt niet lelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst maar afwachten hoe het daadwerkelijke shirt eruit gaat zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
mooie shirt het kon veel slechter
dat hebben ze nu ook maar dan 2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denken![]()
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
dat hebben ze nu ook maar dan 2.
volgend jaar uiteraard 3![]()
nee vind ik ook niks. gouden sterren zijn mooier. En dat logo mag ook wel op de schop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenwat imho mooier uitziet.
Goed bezig Rommedahlquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
Rommedahl en Ibrahimovic gelauwerd
Ajax laat je winnen!
inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hehe
Één van de belangrijkste dingen is toch dat er volgend seizoen 3 sterren opstaan
dan )(&@#_)+&)quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Zolang ze het maar niet flikken om dat vierkantje van Aegon blauw te maken.
Gaat zeker niet gebeuren, evenals het verticaal plaatsen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het welquote:Siem de Jong vervangt Roorda in selectie De Haan
Mooiste Ajax-shirts vind ik toch echt met de sponsor horizontaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef M0NTANA het volgende:
Drie sterren moeten het sowieso worden, vanaf komend seizoen.
Verder vind ik dat sponsor verticaal moet, zoals ook altijd met ABN AMRO.
Shit hee moet niet gekker worden.. straks kotm ie met een blessure terug en die jongen heeft net 3 wedstrijden in ajax1 gespeeld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het wel![]()
Wel in het Siem de Jong topiquequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het wel![]()
Een wisselspeler van Ajax is de beste speler van Denemarken. Denemarken is wel heel erg teruggezakt als voetballand zegquote:
ja ernstig hequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een wisselspeler van Ajax is de beste speler van Denemarken. Denemarken is wel heel erg teruggezakt als voetballand zeg
Komen we vanzelf bij FC Kopenhagen terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een wisselspeler van Ajax is de beste speler van Denemarken. Denemarken is wel heel erg teruggezakt als voetballand zeg
de schwalbes van Suarez zijn anders redelijk constant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Komen we vanzelf bij FC Kopenhagen terecht.![]()
Maar Rommedahl heeft zijn waarde voor Ajax toch wel bewezen. Toont veel inzet, maakt belangrijke goals. En hij is toch constanter dan bijvoorbeeld Suarez.
Ja, constant irritantquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
de schwalbes van Suarez zijn anders redelijk constant.
quote:'Verbeek mogelijk in beeld bij Ajax' 13 november 2007
Gertjan Verbeek wordt in het geruchtencircuit genoemd als mogelijke nieuwe trainer van Ajax of PSV. De huidige coach van SC Heerenveen zegt in de Leeuwarder Courant dat hij door een club is gepolst, maar welke club dat is wil hij niet kwijt. Het contract van Verbeek in Friesland loopt komende zomer af.
Gertjan Verbeek: 'Ik ben door een club gepolst' De oefenmeester zou na enkele seizoenen Heerenveen graag hogerop willen. "Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past", aldus Verbeek. "Ik wil eruithalen wat er inzit. Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen." Volgens de trainer gaat het niet om PSV. "Mijn gevoel zegt dat PSV niet aan mij denkt."
Wellicht is Verbeek in beeld bij Ajax om interim-trainer Adrie Koster na dit seizoen op te volgen, zo suggereert de website AbeLenstra.com. Topschutter Klaas-Jan Huntelaar van Ajax sprak onlangs in Voetbal International al uit dat hij een eventuele komst van Verbeek als hoofdtrainer zou toejuichen.
Hoewel het een geweldige trainer is (met Porto de Uefa Cup en vervolgens de CL winnen is natuurlijk bijna net zo strak als van Gaal met Ajax deed 16-11 jaar geleden), zou ik zijn uitgestreken bakkes het liefst niet in Amsterdam zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef Muggles het volgende:
hoop dat Koster mag en kan blijven, hij heeft volgens mij een goede invloed op de groep. Verbeek?? Tja.. is misschien ook niet raar.. Weet je wat mij leuk lijkt.. Mourinho!!!! Als je een ploeg discipline bij wil brengen is hij de man!!
Dat is idd weer een ander verhaal.. maar kijk naar zijn prestaties!!!! En kijk hoe Rotterdam dan weer loopt te vloeken!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoewel het een geweldige trainer is (met Porto de Uefa Cup en vervolgens de CL winnen is natuurlijk bijna net zo strak als van Gaal met Ajax deed 16-11 jaar geleden), zou ik zijn uitgestreken bakkes het liefst niet in Amsterdam zien.
volgens mij had klaas niet zo'n speciale band met verbeek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
Verbeek naar Ajax = Huntelaar seizoen extra?
quote:Topschutter Klaas-Jan Huntelaar van Ajax sprak onlangs in Voetbal International al uit dat hij een eventuele komst van Verbeek als hoofdtrainer zou toejuichen.
Kan ook ja. Of Willem II en Sparta natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verbeek is gewoon gepolst door Twente indien Rutten daar weg gaat.
Zou ik eerder voor Foppe gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan ook ja. Of Willem II en Sparta natuurlijk.
Toch zou ik het geen slechte zet vinden. Je ziet het met Koster al. Ajax heeft behoefte aan een rustige trainer. Eentje zonder arrogantie en die nog niet alles heeft gewonnen.
inderdaad. Rijkaardquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie in Verbeek wel een goede trainer ja maar mijn voorkeur gaat uit naar Rijkaard.
Dat en geen schaatsblokjes op de zijkant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Foppe wil denk ik per sé naar de Spelen en die zijn in augustus, als alles en iedereen midden in de voorbereiding zit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor Foppe gaan.
Gewoon nog even afwachten dus. Met A3 hebben we misschien al goud in handen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef twi het volgende:
Dan kun je Koster beter laten zitten.
Das toch slijngaard?quote:
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
Samen met Anita toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
quote:Ajax wil binnenkort Ajax-radio starten
Ajax heeft het plan opgevat om binnenkort te starten met Ajax-radio. Ajax wil via de service wedstrijdverslagen via internet laten horen. Daarnaast wil de club een service bieden voor blinden en slechtzienden die toch naar de wedstrijden in de Amsterdam Arena willen komen. In eerste instantie gaat het alleen om thuiswedstrijden.
ehm niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
VVV uit gaat niet in moffia toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geen idee,
Iemand die naar duitsland gaat al gaan we daarheen?
Slijngard en Anita, ja:Pquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Zeg mafkees, hoezo druk je die telefoon uit als ik hem aan moet houden in die laatste minuut?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach ja, wie de nieuwe trainer van Ajax wordt komend seizoen boeit me echt geen ene hol nu, zolang we de rest van het seizoen niet meer de koppositie opgeven!
vast bedacht door ton ojers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is de bijnaam van Rommedahl eigenlijk 'Het Lammetje'?
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rommedahl
Beeld was weer terug en ik ben ook maar een zunige Hollander.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeg mafkees, hoezo druk je die telefoon uit als ik hem aan moet houden in die laatste minuut?![]()
Anders had je me mob horen vallen bij die kansen van Slory hehequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beeld was weer terug en ik ben ook maar een zunige Hollander.
Klopt ik betaal ook voor die poeptelefoon uit Tsjechiequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza wordt misbruikt
Ik weet alleen niet meer hoe vaak ik 'Mitea' en 'rentree' in één zin heb gezien.quote:[..]
Positief in de tweede helft was de rentree van Nicolae Mitea. De kleine Roemeen raakte in de voorbereiding op het seizoen geblesseerd aan de enkel en kwam vanavond voor het eerst weer in actie. Na een dik uur spelen verving hij Edgar Manucharyan. ,,Maar hij was nog niet zo goed", oordeelde Winter. ,,We willen natuurlijk zo snel mogelijk iedereen weer wedstrijdfit hebben, maar Nicolae heeft nog een lange weg te gaan."
[..]
Minder vaak dan Manucharyan en geblesseerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is dus weer op de weg terug!
Uit "Jong Ajax geeft winst uit handen"
[..]
Ik weet alleen niet meer hoe vaak ik 'Mitea' en 'rentree' in één zin heb gezien.
"Vanavond in de Jimmy Woo koop ik je een biertje joh."quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
Dat was ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
haquote:
NL elftal.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef koningdavid het volgende:
Waar is dat shirt van?
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:'Ronald Koeman denkt aan Emanuelson'
Ronald Koeman heeft als nieuwe trainer van Valencia bovenaan zijn prioriteitenlijst voor komende winter het halen van een nieuwe linksback geplaatst. Hij zou daarvoor een lijstje van drie kandidaten hebben ingeleverd bij de technsich directeur van de club. Volgens de Spaanse krant Sport gaat het om Taye Taiwo (Olympique Marseille), Fabio Grosso (Olympique Lyon) en Urby Emanuelson (Ajax)
Gatverdamme wat een lelijk shirt.. haha..quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar: "Moet ik weer onder die Van Basten spelen...."
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?quote:
Goeie vraag.. bel RKquote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
Jammer dat die laconiekheid laatste tijd weer te vaak voorkomt..quote:Op woensdag 14 november 2007 08:50 schreef BoNi het volgende:
De slidings van Urby zijn (vaak) echt heerlijk. Hij heeft goed naar oude banden van Cruijff gekeken die het ook vaak voor elkaar kreeg om de bal al tijdens een sliding te controleren..! [afbeelding]
Het blijft jammer dat hij af en toe zo laconiek is in zijn spel.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?
Ach ze moeten iets te zeiken hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Alsof dat persplaatjes zijn....... [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Het is gewoon weer misplaatste arrogantie ten top....
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk
quote:U hebt gezocht op gewent:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
gewentquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk
Vooral blijven happen.. jij en je vriendjesquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk [afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Was er al iemand die viel over "gewent"? [afbeelding].
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:
Denk dat de maker van dat shirt het ook meer als grapje meent.
Nee inderdaad. Iedereen is er na al die tyfusjaren nog steeds heilig van overtuigd dat we elk jaar kampioen worden. Dus ook dit jaar!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Was er al iemand die viel over "gewent"?.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Kan natuurlijk gebeuren, zeker bij een PSF van....
zeer eensch!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Wooldoor het volgende:
Als Urby minder nonchalant speelt vind ik het een erg goede en leuke voetballer. Maar Koster zou dan nonchalante er even bij hem uit moeten trappen.
Eens. Hoeveel goede wedstrijden speelt hij nou in een seizoen?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef Pritt het volgende:
Urby "even pingelen in het strafschopgebied" Emanuelson wordt gewoon door de rest overschat, wien zien hem nou het meest voetballen?
Geen enkele wedstrijd voor de volle 90 min.. hij is te wisselvallig.. al sinds het begin..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens. Hoeveel goede wedstrijden speelt hij nou in een seizoen?
zeggen is 1.. doen is 2quote:Op woensdag 14 november 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro speelt in NL alleen voor Ajax, zo heeft hij gezegd in Sportweek.
Als Maduro dat echt heeft gezegd, geloof ik het wel. Maduro lijkt me een heel stabiele gozer die goed weet waar hij naar toe wil in zijn carriere.quote:
Je weet toch dat Ajacieden per definitie arrogant zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, domme boeren snappen er weer eens niks van
Ach jah.. we hebben ook zo lekker veel gepresteerd om arrogant over te zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ajacieden per definitie arrogant zijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is de bijnaam van Rommedahl eigenlijk 'Het Lammetje'?
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rommedahl
quote:Op 20 juli 2007 heeft Ajax Dennis Rommedahl vastgelegd waar hij nu al "De blanke Adebayor" wordt genoemd.
Het punt is dat Emanuelson teveel fouten maakt die (bijna) punten kosten. Tegen AZ laat hij zich vlak voor rust kinderlijk eenvoudig wegzetten waardoor je met 1-2 gaat rusten en je opeens weer vol aan de bak kan. Tegen Feyenoord geeft hij bijna de 3-2 op een presenteerblaadje. Het FC kopenhagen verhaal is ook bekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Emanuelsson moet je niet verkopen. Kijk naar bijvoorbeeld Maduro die ook wel een seizoen zeer matig speelde, maar nu toch zijn niveau weer lijkt te halen. Emanuelsson heeft nu zijn gebruikelijke dip maar daar komt hij ook wel weer uit. Hij speelde de laatste paar wedstrijden al weer een stuk beter (ok, dat op het laatste tegen Feyenoord was wel HEEL dom).
Colin op RB?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef BonJovi het volgende:
Vertongen doet het uitstekend daar, zal nog wel wat worden wanneer Davids terug komt. Wat gebeurd er met Vertongen en Urby? En Ogararu heeft niet echt een vorm de laatste weken hij word constant uit gerend en maakt amper een sliding hij laat de andere gewoon makkelijk voorgeven.
Las in zijn eigen topic dat hij in de winterstop een beslissing neemt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef PyTh het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat Maduro ajax trouw blijft?
ajax heeft hem het afgelopen jaar toch behoorlijk apart behandeld vind ik.
oftewel hij gaat weg.. Lazio ofzo? Die zat toch achter em aan?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef patrickt37 het volgende:
Maduro: ‘Volgende maand beslis ik’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 14 november om 09:57
Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. De middenvelder van Ajax heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen, maar wil geen overhaaste beslissing nemen.
“In de winterstop wil ik de knoop doorhakken”, vertelt de 22-jarige international in Sportweek. “Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet.” Vanaf 1 januari, zes maanden voor het aflopen van zijn verbintenis, kan Maduro gaan praten met geïnteresseerde clubs.
“De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt”, aldus Maduro.
Een jaar geleden waren de rollen nog omgedraaid. Maduro werd door de Amsterdamse club in de wachtkamer geplaatst omdat hij zogenaamd stilstond in zijn ontwikkeling. Leeftijdsgenoten als Jan Vertonghen, John Heitinga of de inmiddels naar Liverpool vertrokken Babel kregen wel een nieuwe verbintenis voorgelegd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:39 schreef Cheiron het volgende:
Wat is uberhaupt de toegevoegde waarde van Verbeek boven Koster? Die paar Europese wedstrijden? Mwah. Verder Urby lekker in Amsterdam houden. Leuke voetballer, maar alleen linksback als het echt noodzakelijk is.
En gewent is geen woord... [afbeelding]
Zo, weer bijgelezen.
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard voor het tactische gedeelte en Koster als veld trainer!
ach.. ik heb de tijd.. dus.. waarom niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
Jaja nou weten we het welquote:
Geen zorgen.. je raakt eraan gewent..quote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel [afbeelding]
Voor het geval er iemand wilde gaan kijken..quote:Aanpassingen in trainingsschema
De A-selectie van Ajax traint woensdag alleen ’s ochtends. De middagtraining is komen te vervallen. Voor donderdag is zowel de ochtend- als de middagtraining geschrapt.
Een aantal spelers van de A-selectie zal donderdag wel in actie komen voor Jong Ajax dat een oefenwedstrijd speelt tegen VVV- Venlo. Dat duel begint om 15.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
Ajax.nl
Urzaiz tijd dus?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Roi het volgende:
Huntelaar verlaat geblesseerd het trainingsveld in Katwijk.
quote:Klaas-Jan Huntelaar heeft woensdagmorgen geblesseerd de training van het Nederlands elftal verlaten. De spits van Ajax raakte in een partijvorm gekwetst aan het been en ging na een behandeling met ijs eerder dan de overige internationals naar binnen.
Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
quote:VVV wil nu topduels in Duisburg spelen
VENLO - VVV-Venlo hoopt voor de thuisduels tegen Ajax (30 december) en PSV (20 januari) te kunnen uitwijken naar het stadion van MSV Duisburg. De eredivisionist wil voor de duels uitwijken naar een groter stadion, maar Borussia Mönchengladbach, de eerste optie, zegde deze week af.
,,We hebben nu de gesprekken met MSV Duisburg hervat, ik heb goede hoop dat dit wel lukt'', zei VVV-voorzitter Hai Berden woensdag. Borussia Mönchengladbach besloot na overleg met de lokale autoriteiten en de Duitse voetbalbond zich terug te trekken als gastheer voor die duels. ,,Duisburg is voor onze fans net iets verder, maar voor geïnteresseerden uit andere delen van het land zelfs dichterbij'', aldus Berden.
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel opquote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk niet
1) Nee ik ben het niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel op [afbeelding] Ook altijd bezig om z'n postaantal omhoog te krikken.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen, maar de Madrileense club zou al wel persoonlijk rond zijn met de verdediger van Ajax. De Oranje-international kan in het Vicente Calderón een vierjarig contract ondertekenen. (Marca)
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Klaas zal wel gewoon een tikje gehad hebben en uit voorzorg gewisseld zijn..![]()
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Zo een grote fan ja? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.
Urzaiz moet dit seizoen gewoon minimaal één doelpunt maken, dus vandaarquote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..
[..]
Zo een grote fan ja? haha
tegen Vitesse thuis moet het lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Urzaiz moet dit seizoen gewoon minimaal één doelpunt maken, dus vandaar
Nou ik zou Urzaiz best wel eens een hele wedstrijd willen zien hoor. Hype of niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat ie komende wedstrijd scoort, komen jullie allemaal klaar en is eindelijk de hype voorbij.
Er is eerst nog een interland weekend ffs.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef Wooldoor het volgende:
Als Adri echt een goede trainer is laat hij zijn elftal zo en zet hij inderdaad Urzaiz in de spits. Maar het is ook ff afwachten hoelang Huntelaar geblesseerd is. Mischien is het alleen maar een licte verreking.
Ik denk dat er dan binnen een paar minuten hier wel op Fok een aantal topics doorheen gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben benieuwd hoe onze held zal juichen als hij scoort
Al voor het EK in Portugal heeft Heitinga gezegd dat hij toen graag naar Madrid zou willen. Denk niet dat die ambities minder zijn geworden.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Straks blesseert ie zich tijdens het juichenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan binnen een paar minuten hier wel op Fok een aantal topics doorheen gaan.
Vergeet begin dit seizoen niet.. toen heeft hij ook al gezegd dat hij graag een volgende stap zou willen maken..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al voor het EK in Portugal heeft Heitinga gezegd dat hij toen graag naar Madrid zou willen. Denk niet dat die ambities minder zijn geworden.
Waar heb jjij het nou weer over.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Jahoor, laat maar gaan, verkoop alles en iedereen maar! We redden het wel, we worden toch al jaren achtereen kampioen, we slaan dit jaar dan maar voor 1 keer over!
Grafjosti's.
Dat Ajax spelers maar eens een keertje niet moet verkopen wanneer er verwacht wordt dat ze weg willen. Zo rekenen we eigenlijk al jaren. "Speler X zal volgend jaar wel weg gaan, dus daar moeten we dan maar rekening mee houden".quote:Op woensdag 14 november 2007 15:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar heb jjij het nou weer over.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen
Nu niet nee, dat is logisch. Maar hoe ligt dat komende zomer? En hoe ligt dat uberhaupt bij de supporters? Hoewel die er geen enkele invloed op hebben, moet het ook bij de aanhang maar eens afgelopen zijn met die verwachtingen dat iedereen op moment x weggaat.quote:
quote:Ismael Urzaiz haalt vol uit. De Spaanse routinier was woensdag meer dan trefzeker.
tot ze met 20 miljoen aan komen zettenquote:
Denk het niet. Paar spandoekjes, misschien een protestmars, en we gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik
dat zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik [afbeelding]
quote:Details staan Saudisch contract Trabelsi in de weg
14/11/2007 15:10
oud-Ajacied Hatem Trabelsi blijft toch op zoek naar een nieuwe club. Bij de afronding van de onderhandelingen met Al Hilal bleken details onoverkomelijk.
Trabelsi en Al Hilal hadden een principeovereenkomst over een contract voor een jaar. Maar de dertigjarige Tunesiër is zonder akkoord teruggekeerd naar zijn geboorteland. Naar verluidt konden beide partijen het niet eens worden over de laatste details.
Trabelsi zit sinds deze zomer zonder club. Voor de Tunesische verdediger, die vijf jaar uitkwam voor Ajax, was bij Manchester City geen plaats meer. Ondanks contacten met onder andere Le Mans en Anderlecht bleef hij zonder club.
Ach de afca site zal wel weer een dag of wat op zwart gaanquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
inderdaad. John is een heldquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..
Kan die gelijk zijn huis opnieuw inrichtenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
Ben het volkomen eens met twi. Hoe kun je nou een basis naar succes leggen als je je spelers maar blijft verkopen. Dan ontstaat er toch nooit een collectief? Dat zie je nu bij psv. Jaren achter elkaar de groep min of meer bij elkaar gehouden. Dit seizoen een aantal vaste krachten weg en het is meteen een stuk minder.
Die is gewoon voor z'n schulden gevlucht uit Amsterdam en net nu z'n spullen worden geveild door schuldeisers zou die terugkomen zeker. Hij is vast ook te dik geworden door al dat kebab eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV Guus Hiddink.
De voorhoede was niet psv zijn beste kracht. Toch altijd de nul houden en een doelpuntje binnen prikken waardoor ze toch nog met 1-0 wonnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.
Die laatste zin vind ik niet zo raarquote:Adriaanse adviseert Van Gaal als nieuwe trainer Ajax
Dat zegt de 60-jarige oefenmeester in ELF. Adriaanse denkt echter dat het niet makkelijk zal worden voor de Amsterdammers om een nieuwe trainer te vinden.
Zijn advies: "Louis van Gaal staat bovenaan en dan komt er een hele tijd niets."
En Adriaanse zelf dan? "Voorzitter John Jaakke zei nog niet zolang geleden dat ik het zeker niet word, omdat ik een gepasseerd station ben. Dat was niet zo diplomatiek en niet zo vleiend van hem. Ik zit toch niet in het bejaardentehuis? (...) Bovendien moet een voorzitter zich niet bemoeien met het aanstellen van een hoofdtrainer. Dat moet de taak van de technisch directeur zijn."
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]
*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
Dan kun je net zo goed Koster houden.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
Laat Verbeek het maar proberen
Nog één laatste kunstje van Louis. prima!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik niet zo raar.
Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.quote:Foppe de Haan: 'Siem de Jong is als Timmy Simons'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-nov-2007 17:17
Door Sander van Hal
Slechts vier competitieoptredens in Ajax 1 had Siem de Jong nodig om bondscoach Foppe de Haan van Jong Oranje te overtuigen van zijn kwaliteiten. De achttienjarige A-junior, tot zijn zestiende spelend bij De Graafschap, werd deze week opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Luigi Bruins.
“Siem kan fantastisch voetballen,” vindt De Haan. “Hij heeft een goed gevoel voor positie en doet niet ingewikkeld als hij de bal heeft. Zijn techniek is heel functioneel. Het is: aannemen, spelen, aannemen, spelen. Je kunt hem wel een beetje vergelijken met Timmy Simons. Die is ook bijna nooit in duel als hij de bal heeft. Alleen als de tegenstander de bal heeft, zet-ie druk. Is-ie zelf aan de bal, dan heeft druk zetten bijna geen zin, want voordat je wilt ingrijpen, loopt de bal alweer. Dat heeft Siem ook. Nou, dan ben je een redelijk slimme voetballer, hoor.”
Eigenlijk was Ismail Aissati eerste keus om Bruins te vervangen, maar met de PSV’er had De Haan al afgesproken dat die deze week bij zijn club een speciaal, extra zwaar trainingsprogramma gaat volgen om beter en sterker te worden. Pas na de wedstrijd van Jong Oranje tegen Macedonië van vrijdag komt Aissati bij de groep, voor de oefenwedstrijd van het olympisch elftal tegen Roemenië op dinsdag. De middenvelder heeft na overleg met De Haan zélf voor extra trainingsarbeid bij PSV gekozen, omdat hij bang is dat zijn ontwikkeling anders stagneert. www.sportweek.nl
God ? heb ik iets gemistquote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, Ruud zei na een wedstrijd van oranje dat ie het gevoel had dat God ineens mee deed (Maduro). Ik moet 't nog allemaal zien.
Kan nog zoveel gebeuren.
simons ? Dacht dat Siem toch een ander soort middenvelder was meer een speler ala Cocu.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.
ik zeg alleen dat het een type Cocu is.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Chadi het volgende:
Cocu? Kom kom daar mag ie de veters niet eens van strikken.Laat die jongen maar eerst eens bewijzen dat ie kan voetballen op een hoog niveau een hele poos.
Ooijerquote:Ajax en feyenoord in de markt voor Andre Ooijer?
14-11-07
André Ooijer zou in de belangstelling staan van zowel Ajax als Feyenoord. De verdediger heeft een aflopend contract in Engeland, maar zowel Ajax als feyenoord willen hem het liefst al in de winterstop halen. VI meldt vooralsnog alleen de interesse van feyenoord maar insiders melden ons dat ook Ajax al een lijntje heeft uitgegooid naar de International die bezig is aan zijn tweede seizoen in Engeland.
AjaxF-side.NL
In die twee seizoenen kwam de verdediger tot nu toe in 31 competitieduels in actie voor Blackburn Rovers. Voor zijn overgang naar Engeland kwam de Amsterdammer tien seizoenen uit voor PSV. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten dan kan de international in de zomer transfervrij naar de ArenA danwel de Kuip komen.
Saillant detail is dat Ooijer het onlangs stevig aan de stok had met Klaas Jan Huntelaar tijdens de training van Oranje. Ooijer maakte een dusdanige overtreding op Huntelaar dat bondscoach Marco van Basten besloot om Ooijer te straffen door hem wat rondjes te laten lopen.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit al voorbij gekomen?:
Want?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme optyfen met die kut Ooijer
Daarom. Al zie ik liever Boulahrouz komenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef keijz het volgende:
Ooijer is welkom hoor, ook een ex-ajacied natuurlijk
whehehe ik zei dat tegen iemand op msn.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]
*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
quote:Marijn,, zegt:
is dat echt?
brandweer zegt:
ja stond op ajax.nl
Marijn,, zegt:
is kanker ziek man
Niemand is verplicht om zich daar voor aan te melden beste HeinekenAFCA.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geld, geld, geld en nog eens geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |