Eerst maar afwachten hoe het daadwerkelijke shirt eruit gaat zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
mooie shirt het kon veel slechter
dat hebben ze nu ook maar dan 2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denken![]()
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
dat hebben ze nu ook maar dan 2.
volgend jaar uiteraard 3![]()
nee vind ik ook niks. gouden sterren zijn mooier. En dat logo mag ook wel op de schop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenwat imho mooier uitziet.
Goed bezig Rommedahlquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
Rommedahl en Ibrahimovic gelauwerd
Ajax laat je winnen!
inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hehe
Één van de belangrijkste dingen is toch dat er volgend seizoen 3 sterren opstaan
dan )(&@#_)+&)quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Zolang ze het maar niet flikken om dat vierkantje van Aegon blauw te maken.
Gaat zeker niet gebeuren, evenals het verticaal plaatsen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Zolang ze het maar niet flikken om dat vierkantje van Aegon blauw te maken.
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het welquote:Siem de Jong vervangt Roorda in selectie De Haan
Mooiste Ajax-shirts vind ik toch echt met de sponsor horizontaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef M0NTANA het volgende:
Drie sterren moeten het sowieso worden, vanaf komend seizoen.
Verder vind ik dat sponsor verticaal moet, zoals ook altijd met ABN AMRO.
Shit hee moet niet gekker worden.. straks kotm ie met een blessure terug en die jongen heeft net 3 wedstrijden in ajax1 gespeeld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het wel![]()
Wel in het Siem de Jong topiquequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |