Adrie moet blijven!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef Messenga het volgende:
Adrie verrast iedereen tot nu toe. Leuk om te zien.
Foppe moet gewoon komen volgend seizoen.
Tuurlijk, anders zou Ajax Ajax niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef JeroenV het volgende:
Ze zullen Adrie wel weer inruilen voor een medaigeile niet capabele coach.
En dan vervallen we weer in dezelfde spiraal van slechte prestaties, grote druk en veel media-aandacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat het van Basten gaat worden![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Goeie tt en OP
Morgen eerste vergadering supportersforum
Dat bedoel ik, echt een compliment is het dus niet voor Koster...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Morgenavond in de perskamer, ik zal jullie wel laten horen hoe het wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?
Laat even weten hoe het was! Ben wel benieuwd.
Vast niet iedereen. Opportunisme hou je altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Stevie Wonder heeft helemaal geen kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Zeker vette kikker!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Rijkaard met Koster als veldtrainer dat zou ideaal zijn.
quote:
kijk eens hoeveel ze betalen en dat shirt ziet er wel mooi uitvind ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
zo is het shirt niet lelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst maar afwachten hoe het daadwerkelijke shirt eruit gaat zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
mooie shirt het kon veel slechter
dat hebben ze nu ook maar dan 2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denken![]()
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
dat hebben ze nu ook maar dan 2.
volgend jaar uiteraard 3![]()
nee vind ik ook niks. gouden sterren zijn mooier. En dat logo mag ook wel op de schop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenwat imho mooier uitziet.
Goed bezig Rommedahlquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
Rommedahl en Ibrahimovic gelauwerd
Ajax laat je winnen!
inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hehe
Één van de belangrijkste dingen is toch dat er volgend seizoen 3 sterren opstaan
dan )(&@#_)+&)quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Zolang ze het maar niet flikken om dat vierkantje van Aegon blauw te maken.
Gaat zeker niet gebeuren, evenals het verticaal plaatsen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het welquote:Siem de Jong vervangt Roorda in selectie De Haan
Mooiste Ajax-shirts vind ik toch echt met de sponsor horizontaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef M0NTANA het volgende:
Drie sterren moeten het sowieso worden, vanaf komend seizoen.
Verder vind ik dat sponsor verticaal moet, zoals ook altijd met ABN AMRO.
Shit hee moet niet gekker worden.. straks kotm ie met een blessure terug en die jongen heeft net 3 wedstrijden in ajax1 gespeeld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het wel![]()
Wel in het Siem de Jong topiquequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet niet of dit al is langsgekomen. ik gok het wel![]()
Een wisselspeler van Ajax is de beste speler van Denemarken. Denemarken is wel heel erg teruggezakt als voetballand zegquote:
ja ernstig hequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een wisselspeler van Ajax is de beste speler van Denemarken. Denemarken is wel heel erg teruggezakt als voetballand zeg
Komen we vanzelf bij FC Kopenhagen terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een wisselspeler van Ajax is de beste speler van Denemarken. Denemarken is wel heel erg teruggezakt als voetballand zeg
de schwalbes van Suarez zijn anders redelijk constant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Komen we vanzelf bij FC Kopenhagen terecht.![]()
Maar Rommedahl heeft zijn waarde voor Ajax toch wel bewezen. Toont veel inzet, maakt belangrijke goals. En hij is toch constanter dan bijvoorbeeld Suarez.
Ja, constant irritantquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
de schwalbes van Suarez zijn anders redelijk constant.
quote:'Verbeek mogelijk in beeld bij Ajax' 13 november 2007
Gertjan Verbeek wordt in het geruchtencircuit genoemd als mogelijke nieuwe trainer van Ajax of PSV. De huidige coach van SC Heerenveen zegt in de Leeuwarder Courant dat hij door een club is gepolst, maar welke club dat is wil hij niet kwijt. Het contract van Verbeek in Friesland loopt komende zomer af.
Gertjan Verbeek: 'Ik ben door een club gepolst' De oefenmeester zou na enkele seizoenen Heerenveen graag hogerop willen. "Ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar ik besef ook dat niet elke club bij me past", aldus Verbeek. "Ik wil eruithalen wat er inzit. Ik ben door een club gepolst. Ik heb gezegd dat mijn contract afloopt, maar dat ik eerst een gesprek zal hebben met Heerenveen." Volgens de trainer gaat het niet om PSV. "Mijn gevoel zegt dat PSV niet aan mij denkt."
Wellicht is Verbeek in beeld bij Ajax om interim-trainer Adrie Koster na dit seizoen op te volgen, zo suggereert de website AbeLenstra.com. Topschutter Klaas-Jan Huntelaar van Ajax sprak onlangs in Voetbal International al uit dat hij een eventuele komst van Verbeek als hoofdtrainer zou toejuichen.
Hoewel het een geweldige trainer is (met Porto de Uefa Cup en vervolgens de CL winnen is natuurlijk bijna net zo strak als van Gaal met Ajax deed 16-11 jaar geleden), zou ik zijn uitgestreken bakkes het liefst niet in Amsterdam zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:28 schreef Muggles het volgende:
hoop dat Koster mag en kan blijven, hij heeft volgens mij een goede invloed op de groep. Verbeek?? Tja.. is misschien ook niet raar.. Weet je wat mij leuk lijkt.. Mourinho!!!! Als je een ploeg discipline bij wil brengen is hij de man!!
Dat is idd weer een ander verhaal.. maar kijk naar zijn prestaties!!!! En kijk hoe Rotterdam dan weer loopt te vloeken!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Fides het volgende:
[..]
Hoewel het een geweldige trainer is (met Porto de Uefa Cup en vervolgens de CL winnen is natuurlijk bijna net zo strak als van Gaal met Ajax deed 16-11 jaar geleden), zou ik zijn uitgestreken bakkes het liefst niet in Amsterdam zien.
volgens mij had klaas niet zo'n speciale band met verbeek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:29 schreef Rumille het volgende:
Verbeek naar Ajax = Huntelaar seizoen extra?
quote:Topschutter Klaas-Jan Huntelaar van Ajax sprak onlangs in Voetbal International al uit dat hij een eventuele komst van Verbeek als hoofdtrainer zou toejuichen.
Kan ook ja. Of Willem II en Sparta natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verbeek is gewoon gepolst door Twente indien Rutten daar weg gaat.
Zou ik eerder voor Foppe gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan ook ja. Of Willem II en Sparta natuurlijk.
Toch zou ik het geen slechte zet vinden. Je ziet het met Koster al. Ajax heeft behoefte aan een rustige trainer. Eentje zonder arrogantie en die nog niet alles heeft gewonnen.
inderdaad. Rijkaardquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik zie in Verbeek wel een goede trainer ja maar mijn voorkeur gaat uit naar Rijkaard.
Dat en geen schaatsblokjes op de zijkant.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef Roflbroek het volgende:
Foppe wil denk ik per sé naar de Spelen en die zijn in augustus, als alles en iedereen midden in de voorbereiding zit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor Foppe gaan.
Gewoon nog even afwachten dus. Met A3 hebben we misschien al goud in handen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef twi het volgende:
Dan kun je Koster beter laten zitten.
Das toch slijngaard?quote:
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |