Adrie moet blijven!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef Messenga het volgende:
Adrie verrast iedereen tot nu toe. Leuk om te zien.
Foppe moet gewoon komen volgend seizoen.
Tuurlijk, anders zou Ajax Ajax niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:37 schreef JeroenV het volgende:
Ze zullen Adrie wel weer inruilen voor een medaigeile niet capabele coach.
En dan vervallen we weer in dezelfde spiraal van slechte prestaties, grote druk en veel media-aandacht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ben bang dat het van Basten gaat worden![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
Veel liever een vast contract voor Adrie Koster dan Marco van Basten als nieuwe trainer/coach!
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Goeie tt en OP
Morgen eerste vergadering supportersforum
Dat bedoel ik, echt een compliment is het dus niet voor Koster...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Morgenavond in de perskamer, ik zal jullie wel laten horen hoe het wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is dat gewoon mogenavond in de Arena ofzo?
Laat even weten hoe het was! Ben wel benieuwd.
Vast niet iedereen. Opportunisme hou je altijd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is niet genoeg vertrouwen. Je moeten dan zeggen dat hij sowieso een vast contract krijgt, of het nu anders v Basten wordt of heel iemand anders.
En trouwens, als Adrie nu 2x op rij verliest, wil iedereen dan ook dat hij blijft?
Stevie Wonder heeft helemaal geen kijk op het spelletje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sowieso heb ik alles liever dan Marco van Basten, zelfs Stevie Wonder om maar iets te noemen.
Zeker vette kikker!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:48 schreef ub40_bboy het volgende:
Rijkaard met Koster als veldtrainer dat zou ideaal zijn.
quote:
kijk eens hoeveel ze betalen en dat shirt ziet er wel mooi uitvind ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
zo is het shirt niet lelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst maar afwachten hoe het daadwerkelijke shirt eruit gaat zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
mooie shirt het kon veel slechter
dat hebben ze nu ook maar dan 2.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Sterretjes boven de logo aan de rechterkant doet me een beetje aan Bayern Munchen denken![]()
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[..]
dat hebben ze nu ook maar dan 2.
volgend jaar uiteraard 3![]()
nee vind ik ook niks. gouden sterren zijn mooier. En dat logo mag ook wel op de schop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja oké maar geen ''witte'' sterrenwat imho mooier uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |