Samen met Anita toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
quote:Ajax wil binnenkort Ajax-radio starten
Ajax heeft het plan opgevat om binnenkort te starten met Ajax-radio. Ajax wil via de service wedstrijdverslagen via internet laten horen. Daarnaast wil de club een service bieden voor blinden en slechtzienden die toch naar de wedstrijden in de Amsterdam Arena willen komen. In eerste instantie gaat het alleen om thuiswedstrijden.
ehm niet dat ik weet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
VVV uit gaat niet in moffia toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geen idee,
Iemand die naar duitsland gaat al gaan we daarheen?
Slijngard en Anita, ja:Pquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Das toch slijngaard?
Ik zit bij zijn zusje in de klasdus ik ben tegenwoordig van de 'inside' information!
Zeg mafkees, hoezo druk je die telefoon uit als ik hem aan moet houden in die laatste minuut?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach ja, wie de nieuwe trainer van Ajax wordt komend seizoen boeit me echt geen ene hol nu, zolang we de rest van het seizoen niet meer de koppositie opgeven!
vast bedacht door ton ojers.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is de bijnaam van Rommedahl eigenlijk 'Het Lammetje'?
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rommedahl
Beeld was weer terug en ik ben ook maar een zunige Hollander.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zeg mafkees, hoezo druk je die telefoon uit als ik hem aan moet houden in die laatste minuut?![]()
Anders had je me mob horen vallen bij die kansen van Slory hehequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Beeld was weer terug en ik ben ook maar een zunige Hollander.
Klopt ik betaal ook voor die poeptelefoon uit Tsjechiequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Jasza wordt misbruikt
Ik weet alleen niet meer hoe vaak ik 'Mitea' en 'rentree' in één zin heb gezien.quote:[..]
Positief in de tweede helft was de rentree van Nicolae Mitea. De kleine Roemeen raakte in de voorbereiding op het seizoen geblesseerd aan de enkel en kwam vanavond voor het eerst weer in actie. Na een dik uur spelen verving hij Edgar Manucharyan. ,,Maar hij was nog niet zo goed", oordeelde Winter. ,,We willen natuurlijk zo snel mogelijk iedereen weer wedstrijdfit hebben, maar Nicolae heeft nog een lange weg te gaan."
[..]
Minder vaak dan Manucharyan en geblesseerdquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Trancelocator het volgende:
Hij is dus weer op de weg terug!
Uit "Jong Ajax geeft winst uit handen"
[..]
Ik weet alleen niet meer hoe vaak ik 'Mitea' en 'rentree' in één zin heb gezien.
"Vanavond in de Jimmy Woo koop ik je een biertje joh."quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Sportief van Sjonnie. [ afbeelding ]
Dat was ik.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat was jij he, die maandag's met "groot nieuws" zou komen
haquote:
NL elftal.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef koningdavid het volgende:
Waar is dat shirt van?
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind dat logo van aegon niks. dat blokje en die streep er onder zjin zo lelijk. maar dit is best een mooi shirt opzich.
quote:'Ronald Koeman denkt aan Emanuelson'
Ronald Koeman heeft als nieuwe trainer van Valencia bovenaan zijn prioriteitenlijst voor komende winter het halen van een nieuwe linksback geplaatst. Hij zou daarvoor een lijstje van drie kandidaten hebben ingeleverd bij de technsich directeur van de club. Volgens de Spaanse krant Sport gaat het om Taye Taiwo (Olympique Marseille), Fabio Grosso (Olympique Lyon) en Urby Emanuelson (Ajax)
Gatverdamme wat een lelijk shirt.. haha..quote:Op woensdag 14 november 2007 00:19 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar: "Moet ik weer onder die Van Basten spelen...."
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?quote:
Goeie vraag.. bel RKquote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het nou zo dat wij hem onderschatten of wordt hij door de rest van de wereld overschat?
Jammer dat die laconiekheid laatste tijd weer te vaak voorkomt..quote:Op woensdag 14 november 2007 08:50 schreef BoNi het volgende:
De slidings van Urby zijn (vaak) echt heerlijk. Hij heeft goed naar oude banden van Cruijff gekeken die het ook vaak voor elkaar kreeg om de bal al tijdens een sliding te controleren..! [afbeelding]
Het blijft jammer dat hij af en toe zo laconiek is in zijn spel.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2007 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg en al 3 sterren op de persplaatjes zetten?
Ach ze moeten iets te zeiken hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:05 schreef BoNi het volgende:
Alsof dat persplaatjes zijn....... [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Het is gewoon weer misplaatste arrogantie ten top....
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk
quote:U hebt gezocht op gewent:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
gewentquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk
Vooral blijven happen.. jij en je vriendjesquote:Op woensdag 14 november 2007 09:08 schreef PyTh het volgende:
Maar we zijn niet anders gewent natuurlijk [afbeelding]
Yepquote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Was er al iemand die viel over "gewent"? [afbeelding].
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 09:15 schreef Nashje het volgende:
Denk dat de maker van dat shirt het ook meer als grapje meent.
Nee inderdaad. Iedereen is er na al die tyfusjaren nog steeds heilig van overtuigd dat we elk jaar kampioen worden. Dus ook dit jaar!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Was er al iemand die viel over "gewent"?.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Kan natuurlijk gebeuren, zeker bij een PSF van....
zeer eensch!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Wooldoor het volgende:
Als Urby minder nonchalant speelt vind ik het een erg goede en leuke voetballer. Maar Koster zou dan nonchalante er even bij hem uit moeten trappen.
Eens. Hoeveel goede wedstrijden speelt hij nou in een seizoen?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef Pritt het volgende:
Urby "even pingelen in het strafschopgebied" Emanuelson wordt gewoon door de rest overschat, wien zien hem nou het meest voetballen?
Geen enkele wedstrijd voor de volle 90 min.. hij is te wisselvallig.. al sinds het begin..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens. Hoeveel goede wedstrijden speelt hij nou in een seizoen?
zeggen is 1.. doen is 2quote:Op woensdag 14 november 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro speelt in NL alleen voor Ajax, zo heeft hij gezegd in Sportweek.
Als Maduro dat echt heeft gezegd, geloof ik het wel. Maduro lijkt me een heel stabiele gozer die goed weet waar hij naar toe wil in zijn carriere.quote:
Je weet toch dat Ajacieden per definitie arrogant zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, domme boeren snappen er weer eens niks van
Ach jah.. we hebben ook zo lekker veel gepresteerd om arrogant over te zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ajacieden per definitie arrogant zijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is de bijnaam van Rommedahl eigenlijk 'Het Lammetje'?
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rommedahl
quote:Op 20 juli 2007 heeft Ajax Dennis Rommedahl vastgelegd waar hij nu al "De blanke Adebayor" wordt genoemd.
Het punt is dat Emanuelson teveel fouten maakt die (bijna) punten kosten. Tegen AZ laat hij zich vlak voor rust kinderlijk eenvoudig wegzetten waardoor je met 1-2 gaat rusten en je opeens weer vol aan de bak kan. Tegen Feyenoord geeft hij bijna de 3-2 op een presenteerblaadje. Het FC kopenhagen verhaal is ook bekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Emanuelsson moet je niet verkopen. Kijk naar bijvoorbeeld Maduro die ook wel een seizoen zeer matig speelde, maar nu toch zijn niveau weer lijkt te halen. Emanuelsson heeft nu zijn gebruikelijke dip maar daar komt hij ook wel weer uit. Hij speelde de laatste paar wedstrijden al weer een stuk beter (ok, dat op het laatste tegen Feyenoord was wel HEEL dom).
Colin op RB?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef BonJovi het volgende:
Vertongen doet het uitstekend daar, zal nog wel wat worden wanneer Davids terug komt. Wat gebeurd er met Vertongen en Urby? En Ogararu heeft niet echt een vorm de laatste weken hij word constant uit gerend en maakt amper een sliding hij laat de andere gewoon makkelijk voorgeven.
Las in zijn eigen topic dat hij in de winterstop een beslissing neemt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef PyTh het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat Maduro ajax trouw blijft?
ajax heeft hem het afgelopen jaar toch behoorlijk apart behandeld vind ik.
oftewel hij gaat weg.. Lazio ofzo? Die zat toch achter em aan?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef patrickt37 het volgende:
Maduro: ‘Volgende maand beslis ik’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 14 november om 09:57
Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. De middenvelder van Ajax heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen, maar wil geen overhaaste beslissing nemen.
“In de winterstop wil ik de knoop doorhakken”, vertelt de 22-jarige international in Sportweek. “Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet.” Vanaf 1 januari, zes maanden voor het aflopen van zijn verbintenis, kan Maduro gaan praten met geïnteresseerde clubs.
“De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt”, aldus Maduro.
Een jaar geleden waren de rollen nog omgedraaid. Maduro werd door de Amsterdamse club in de wachtkamer geplaatst omdat hij zogenaamd stilstond in zijn ontwikkeling. Leeftijdsgenoten als Jan Vertonghen, John Heitinga of de inmiddels naar Liverpool vertrokken Babel kregen wel een nieuwe verbintenis voorgelegd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:39 schreef Cheiron het volgende:
Wat is uberhaupt de toegevoegde waarde van Verbeek boven Koster? Die paar Europese wedstrijden? Mwah. Verder Urby lekker in Amsterdam houden. Leuke voetballer, maar alleen linksback als het echt noodzakelijk is.
En gewent is geen woord... [afbeelding]
Zo, weer bijgelezen.
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard voor het tactische gedeelte en Koster als veld trainer!
ach.. ik heb de tijd.. dus.. waarom niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
Jaja nou weten we het welquote:
Geen zorgen.. je raakt eraan gewent..quote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel [afbeelding]
Voor het geval er iemand wilde gaan kijken..quote:Aanpassingen in trainingsschema
De A-selectie van Ajax traint woensdag alleen ’s ochtends. De middagtraining is komen te vervallen. Voor donderdag is zowel de ochtend- als de middagtraining geschrapt.
Een aantal spelers van de A-selectie zal donderdag wel in actie komen voor Jong Ajax dat een oefenwedstrijd speelt tegen VVV- Venlo. Dat duel begint om 15.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
Ajax.nl
Urzaiz tijd dus?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Roi het volgende:
Huntelaar verlaat geblesseerd het trainingsveld in Katwijk.
quote:Klaas-Jan Huntelaar heeft woensdagmorgen geblesseerd de training van het Nederlands elftal verlaten. De spits van Ajax raakte in een partijvorm gekwetst aan het been en ging na een behandeling met ijs eerder dan de overige internationals naar binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |