Nee inderdaad. Iedereen is er na al die tyfusjaren nog steeds heilig van overtuigd dat we elk jaar kampioen worden. Dus ook dit jaar!quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Was er al iemand die viel over "gewent"?.
quote:Op woensdag 14 november 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
Kan natuurlijk gebeuren, zeker bij een PSF van....
zeer eensch!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:45 schreef Wooldoor het volgende:
Als Urby minder nonchalant speelt vind ik het een erg goede en leuke voetballer. Maar Koster zou dan nonchalante er even bij hem uit moeten trappen.
Eens. Hoeveel goede wedstrijden speelt hij nou in een seizoen?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:51 schreef Pritt het volgende:
Urby "even pingelen in het strafschopgebied" Emanuelson wordt gewoon door de rest overschat, wien zien hem nou het meest voetballen?
Geen enkele wedstrijd voor de volle 90 min.. hij is te wisselvallig.. al sinds het begin..quote:Op woensdag 14 november 2007 09:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens. Hoeveel goede wedstrijden speelt hij nou in een seizoen?
zeggen is 1.. doen is 2quote:Op woensdag 14 november 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maduro speelt in NL alleen voor Ajax, zo heeft hij gezegd in Sportweek.
Als Maduro dat echt heeft gezegd, geloof ik het wel. Maduro lijkt me een heel stabiele gozer die goed weet waar hij naar toe wil in zijn carriere.quote:
Je weet toch dat Ajacieden per definitie arrogant zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, domme boeren snappen er weer eens niks van
Ach jah.. we hebben ook zo lekker veel gepresteerd om arrogant over te zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je weet toch dat Ajacieden per definitie arrogant zijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Waarom is de bijnaam van Rommedahl eigenlijk 'Het Lammetje'?
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dennis_Rommedahl
quote:Op 20 juli 2007 heeft Ajax Dennis Rommedahl vastgelegd waar hij nu al "De blanke Adebayor" wordt genoemd.
Het punt is dat Emanuelson teveel fouten maakt die (bijna) punten kosten. Tegen AZ laat hij zich vlak voor rust kinderlijk eenvoudig wegzetten waardoor je met 1-2 gaat rusten en je opeens weer vol aan de bak kan. Tegen Feyenoord geeft hij bijna de 3-2 op een presenteerblaadje. Het FC kopenhagen verhaal is ook bekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef S-Two het volgende:
Emanuelsson moet je niet verkopen. Kijk naar bijvoorbeeld Maduro die ook wel een seizoen zeer matig speelde, maar nu toch zijn niveau weer lijkt te halen. Emanuelsson heeft nu zijn gebruikelijke dip maar daar komt hij ook wel weer uit. Hij speelde de laatste paar wedstrijden al weer een stuk beter (ok, dat op het laatste tegen Feyenoord was wel HEEL dom).
Colin op RB?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef BonJovi het volgende:
Vertongen doet het uitstekend daar, zal nog wel wat worden wanneer Davids terug komt. Wat gebeurd er met Vertongen en Urby? En Ogararu heeft niet echt een vorm de laatste weken hij word constant uit gerend en maakt amper een sliding hij laat de andere gewoon makkelijk voorgeven.
Las in zijn eigen topic dat hij in de winterstop een beslissing neemt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:26 schreef PyTh het volgende:
Verwachten jullie trouwens dat Maduro ajax trouw blijft?
ajax heeft hem het afgelopen jaar toch behoorlijk apart behandeld vind ik.
oftewel hij gaat weg.. Lazio ofzo? Die zat toch achter em aan?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:31 schreef patrickt37 het volgende:
Maduro: ‘Volgende maand beslis ik’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 14 november om 09:57
Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. De middenvelder van Ajax heeft een aanbieding om zijn aflopende contract te verlengen, maar wil geen overhaaste beslissing nemen.
“In de winterstop wil ik de knoop doorhakken”, vertelt de 22-jarige international in Sportweek. “Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet.” Vanaf 1 januari, zes maanden voor het aflopen van zijn verbintenis, kan Maduro gaan praten met geïnteresseerde clubs.
“De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt”, aldus Maduro.
Een jaar geleden waren de rollen nog omgedraaid. Maduro werd door de Amsterdamse club in de wachtkamer geplaatst omdat hij zogenaamd stilstond in zijn ontwikkeling. Leeftijdsgenoten als Jan Vertonghen, John Heitinga of de inmiddels naar Liverpool vertrokken Babel kregen wel een nieuwe verbintenis voorgelegd.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:39 schreef Cheiron het volgende:
Wat is uberhaupt de toegevoegde waarde van Verbeek boven Koster? Die paar Europese wedstrijden? Mwah. Verder Urby lekker in Amsterdam houden. Leuke voetballer, maar alleen linksback als het echt noodzakelijk is.
En gewent is geen woord... [afbeelding]
Zo, weer bijgelezen.
Ik teken ervoor!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Rijkaard voor het tactische gedeelte en Koster als veld trainer!
ach.. ik heb de tijd.. dus.. waarom niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
Jaja nou weten we het welquote:
Geen zorgen.. je raakt eraan gewent..quote:Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jaja nou weten we het wel [afbeelding]
Voor het geval er iemand wilde gaan kijken..quote:Aanpassingen in trainingsschema
De A-selectie van Ajax traint woensdag alleen ’s ochtends. De middagtraining is komen te vervallen. Voor donderdag is zowel de ochtend- als de middagtraining geschrapt.
Een aantal spelers van de A-selectie zal donderdag wel in actie komen voor Jong Ajax dat een oefenwedstrijd speelt tegen VVV- Venlo. Dat duel begint om 15.00 uur en vindt plaats op de Toekomst.
Ajax.nl
Urzaiz tijd dus?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Roi het volgende:
Huntelaar verlaat geblesseerd het trainingsveld in Katwijk.
quote:Klaas-Jan Huntelaar heeft woensdagmorgen geblesseerd de training van het Nederlands elftal verlaten. De spits van Ajax raakte in een partijvorm gekwetst aan het been en ging na een behandeling met ijs eerder dan de overige internationals naar binnen.
Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je echt over elke post iets zeggen, CSI?
quote:VVV wil nu topduels in Duisburg spelen
VENLO - VVV-Venlo hoopt voor de thuisduels tegen Ajax (30 december) en PSV (20 januari) te kunnen uitwijken naar het stadion van MSV Duisburg. De eredivisionist wil voor de duels uitwijken naar een groter stadion, maar Borussia Mönchengladbach, de eerste optie, zegde deze week af.
,,We hebben nu de gesprekken met MSV Duisburg hervat, ik heb goede hoop dat dit wel lukt'', zei VVV-voorzitter Hai Berden woensdag. Borussia Mönchengladbach besloot na overleg met de lokale autoriteiten en de Duitse voetbalbond zich terug te trekken als gastheer voor die duels. ,,Duisburg is voor onze fans net iets verder, maar voor geïnteresseerden uit andere delen van het land zelfs dichterbij'', aldus Berden.
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk nietquote:Op woensdag 14 november 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ken jij AMD-Freak, NFSUnderground en X-fi? Zo ja, dan weet je genoeg.
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel opquote:Op woensdag 14 november 2007 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mij? Ik ken ze namelijk niet
1) Nee ik ben het niet..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik niet aan jou. Als je het niet bent, lijk je er wel verdomd veel op [afbeelding] Ook altijd bezig om z'n postaantal omhoog te krikken.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen, maar de Madrileense club zou al wel persoonlijk rond zijn met de verdediger van Ajax. De Oranje-international kan in het Vicente Calderón een vierjarig contract ondertekenen. (Marca)
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Klaas zal wel gewoon een tikje gehad hebben en uit voorzorg gewisseld zijn..![]()
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Zo een grote fan ja? hahaquote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klaas mag best wel een wedstrijdje rusten voor Urzaiz, geen problemen mee.
Urzaiz moet dit seizoen gewoon minimaal één doelpunt maken, dus vandaarquote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Sjonnie ook wel graag Europees succes wilt halen..
[..]
Zo een grote fan ja? haha
tegen Vitesse thuis moet het lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Urzaiz moet dit seizoen gewoon minimaal één doelpunt maken, dus vandaar
Nou ik zou Urzaiz best wel eens een hele wedstrijd willen zien hoor. Hype of niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoop dat ie komende wedstrijd scoort, komen jullie allemaal klaar en is eindelijk de hype voorbij.
Er is eerst nog een interland weekend ffs.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:06 schreef Wooldoor het volgende:
Als Adri echt een goede trainer is laat hij zijn elftal zo en zet hij inderdaad Urzaiz in de spits. Maar het is ook ff afwachten hoelang Huntelaar geblesseerd is. Mischien is het alleen maar een licte verreking.
Ik denk dat er dan binnen een paar minuten hier wel op Fok een aantal topics doorheen gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben benieuwd hoe onze held zal juichen als hij scoort
Al voor het EK in Portugal heeft Heitinga gezegd dat hij toen graag naar Madrid zou willen. Denk niet dat die ambities minder zijn geworden.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Wooldoor het volgende:
Johnny moeten ze echt gewoon een contract voor het leven aanbieden, hij heeft het in zich om de nieuwe Blind te worden. Als je hem een goed contract aanbied denk ik dat hij wel kan blijven ondanks dat iedere voetballer in het buitenland wil spelen.
[..]
Straks blesseert ie zich tijdens het juichenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan binnen een paar minuten hier wel op Fok een aantal topics doorheen gaan.
Vergeet begin dit seizoen niet.. toen heeft hij ook al gezegd dat hij graag een volgende stap zou willen maken..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Al voor het EK in Portugal heeft Heitinga gezegd dat hij toen graag naar Madrid zou willen. Denk niet dat die ambities minder zijn geworden.
Waar heb jjij het nou weer over.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Jahoor, laat maar gaan, verkoop alles en iedereen maar! We redden het wel, we worden toch al jaren achtereen kampioen, we slaan dit jaar dan maar voor 1 keer over!
Grafjosti's.
Dat Ajax spelers maar eens een keertje niet moet verkopen wanneer er verwacht wordt dat ze weg willen. Zo rekenen we eigenlijk al jaren. "Speler X zal volgend jaar wel weg gaan, dus daar moeten we dan maar rekening mee houden".quote:Op woensdag 14 november 2007 15:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar heb jjij het nou weer over.
quote:Ajax wil John Heitinga niet van de hand doen
Nu niet nee, dat is logisch. Maar hoe ligt dat komende zomer? En hoe ligt dat uberhaupt bij de supporters? Hoewel die er geen enkele invloed op hebben, moet het ook bij de aanhang maar eens afgelopen zijn met die verwachtingen dat iedereen op moment x weggaat.quote:
quote:Ismael Urzaiz haalt vol uit. De Spaanse routinier was woensdag meer dan trefzeker.
tot ze met 20 miljoen aan komen zettenquote:
Denk het niet. Paar spandoekjes, misschien een protestmars, en we gaan weer over tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik
dat zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..quote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
Als ze Heitinga verkopen in de winterstop breekt de hell echt los denk ik [afbeelding]
quote:Details staan Saudisch contract Trabelsi in de weg
14/11/2007 15:10
oud-Ajacied Hatem Trabelsi blijft toch op zoek naar een nieuwe club. Bij de afronding van de onderhandelingen met Al Hilal bleken details onoverkomelijk.
Trabelsi en Al Hilal hadden een principeovereenkomst over een contract voor een jaar. Maar de dertigjarige Tunesiër is zonder akkoord teruggekeerd naar zijn geboorteland. Naar verluidt konden beide partijen het niet eens worden over de laatste details.
Trabelsi zit sinds deze zomer zonder club. Voor de Tunesische verdediger, die vijf jaar uitkwam voor Ajax, was bij Manchester City geen plaats meer. Ondanks contacten met onder andere Le Mans en Anderlecht bleef hij zonder club.
Ach de afca site zal wel weer een dag of wat op zwart gaanquote:Op woensdag 14 november 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
inderdaad. John is een heldquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zal niet gebeuren.. John lijkt me ook het niet typ wat het team in de winterstop in de steek laat..
Kan die gelijk zijn huis opnieuw inrichtenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef Nashje het volgende:
Ben het volkomen eens met twi. Hoe kun je nou een basis naar succes leggen als je je spelers maar blijft verkopen. Dan ontstaat er toch nooit een collectief? Dat zie je nu bij psv. Jaren achter elkaar de groep min of meer bij elkaar gehouden. Dit seizoen een aantal vaste krachten weg en het is meteen een stuk minder.
Die is gewoon voor z'n schulden gevlucht uit Amsterdam en net nu z'n spullen worden geveild door schuldeisers zou die terugkomen zeker. Hij is vast ook te dik geworden door al dat kebab eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MaxC het volgende:
[..]Als dit geen teken is
Contracteer hem nou Van Geel!!!!
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV Guus Hiddink.
De voorhoede was niet psv zijn beste kracht. Toch altijd de nul houden en een doelpuntje binnen prikken waardoor ze toch nog met 1-0 wonnen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij PSV vond ik het juist altijd knap dat ze ondanks de verkopen altijd bleven presteren. Op een gegeven moment hadden zij in een transferperiode de gehele voorhoede verkocht, maar werden toch kampioen. Dat was juist de kracht van PSV.
Die laatste zin vind ik niet zo raarquote:Adriaanse adviseert Van Gaal als nieuwe trainer Ajax
Dat zegt de 60-jarige oefenmeester in ELF. Adriaanse denkt echter dat het niet makkelijk zal worden voor de Amsterdammers om een nieuwe trainer te vinden.
Zijn advies: "Louis van Gaal staat bovenaan en dan komt er een hele tijd niets."
En Adriaanse zelf dan? "Voorzitter John Jaakke zei nog niet zolang geleden dat ik het zeker niet word, omdat ik een gepasseerd station ben. Dat was niet zo diplomatiek en niet zo vleiend van hem. Ik zit toch niet in het bejaardentehuis? (...) Bovendien moet een voorzitter zich niet bemoeien met het aanstellen van een hoofdtrainer. Dat moet de taak van de technisch directeur zijn."
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]
*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
Dan kun je net zo goed Koster houden.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:22 schreef BonJovi het volgende:
Laat Verbeek het maar proberen
Nog één laatste kunstje van Louis. prima!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik niet zo raar.
Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.quote:Foppe de Haan: 'Siem de Jong is als Timmy Simons'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-nov-2007 17:17
Door Sander van Hal
Slechts vier competitieoptredens in Ajax 1 had Siem de Jong nodig om bondscoach Foppe de Haan van Jong Oranje te overtuigen van zijn kwaliteiten. De achttienjarige A-junior, tot zijn zestiende spelend bij De Graafschap, werd deze week opgeroepen als vervanger van de geblesseerde Luigi Bruins.
“Siem kan fantastisch voetballen,” vindt De Haan. “Hij heeft een goed gevoel voor positie en doet niet ingewikkeld als hij de bal heeft. Zijn techniek is heel functioneel. Het is: aannemen, spelen, aannemen, spelen. Je kunt hem wel een beetje vergelijken met Timmy Simons. Die is ook bijna nooit in duel als hij de bal heeft. Alleen als de tegenstander de bal heeft, zet-ie druk. Is-ie zelf aan de bal, dan heeft druk zetten bijna geen zin, want voordat je wilt ingrijpen, loopt de bal alweer. Dat heeft Siem ook. Nou, dan ben je een redelijk slimme voetballer, hoor.”
Eigenlijk was Ismail Aissati eerste keus om Bruins te vervangen, maar met de PSV’er had De Haan al afgesproken dat die deze week bij zijn club een speciaal, extra zwaar trainingsprogramma gaat volgen om beter en sterker te worden. Pas na de wedstrijd van Jong Oranje tegen Macedonië van vrijdag komt Aissati bij de groep, voor de oefenwedstrijd van het olympisch elftal tegen Roemenië op dinsdag. De middenvelder heeft na overleg met De Haan zélf voor extra trainingsarbeid bij PSV gekozen, omdat hij bang is dat zijn ontwikkeling anders stagneert. www.sportweek.nl
God ? heb ik iets gemistquote:Op woensdag 14 november 2007 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, Ruud zei na een wedstrijd van oranje dat ie het gevoel had dat God ineens mee deed (Maduro). Ik moet 't nog allemaal zien.
Kan nog zoveel gebeuren.
simons ? Dacht dat Siem toch een ander soort middenvelder was meer een speler ala Cocu.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.
ik zeg alleen dat het een type Cocu is.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Chadi het volgende:
Cocu? Kom kom daar mag ie de veters niet eens van strikken.Laat die jongen maar eerst eens bewijzen dat ie kan voetballen op een hoog niveau een hele poos.
Ooijerquote:Ajax en feyenoord in de markt voor Andre Ooijer?
14-11-07
André Ooijer zou in de belangstelling staan van zowel Ajax als Feyenoord. De verdediger heeft een aflopend contract in Engeland, maar zowel Ajax als feyenoord willen hem het liefst al in de winterstop halen. VI meldt vooralsnog alleen de interesse van feyenoord maar insiders melden ons dat ook Ajax al een lijntje heeft uitgegooid naar de International die bezig is aan zijn tweede seizoen in Engeland.
AjaxF-side.NL
In die twee seizoenen kwam de verdediger tot nu toe in 31 competitieduels in actie voor Blackburn Rovers. Voor zijn overgang naar Engeland kwam de Amsterdammer tien seizoenen uit voor PSV. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten dan kan de international in de zomer transfervrij naar de ArenA danwel de Kuip komen.
Saillant detail is dat Ooijer het onlangs stevig aan de stok had met Klaas Jan Huntelaar tijdens de training van Oranje. Ooijer maakte een dusdanige overtreding op Huntelaar dat bondscoach Marco van Basten besloot om Ooijer te straffen door hem wat rondjes te laten lopen.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit al voorbij gekomen?:
Want?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme optyfen met die kut Ooijer
Daarom. Al zie ik liever Boulahrouz komenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef keijz het volgende:
Ooijer is welkom hoor, ook een ex-ajacied natuurlijk
whehehe ik zei dat tegen iemand op msn.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]
*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
quote:Marijn,, zegt:
is dat echt?
brandweer zegt:
ja stond op ajax.nl
Marijn,, zegt:
is kanker ziek man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |