quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, ik ga weer, de les begint. Tot over een paar weken ofzo. Als mn lieve computertje tenminste gemaakt kan worden
.
De IJskonijntjes bakten er niet veel van afgelopen weekeinde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:37 schreef BVO het volgende:
Vaduz, doe je niet meer aan de schaatsmaster?.
De titel heeft ook wat Friends achtigquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Lynx666 het volgende:
Dit omdat ik alles ben wat Fir3fly niet is? [afbeelding]
Ik vind het schandalig dat je m'n post in het Schaatsmaster topic niet hebt gezien.quote:
Oeh, buuuurn!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Lynx666 het volgende:
Dit omdat ik alles ben wat Fir3fly niet is?![]()
Oh ja, overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat je m'n post in het Schaatsmaster topic niet hebt gezien.
Dat kan niet hequote:Ik weet wat meer over het lot van een aantal 'bekende' kandidaten. Welke, dat houd ik nog even voor me.
Laat ze daar eens mee opschieten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, ik ga weer, de les begint. Tot over een paar weken ofzo. Als mn lieve computertje tenminste gemaakt kan worden
.
In de Wielerprono doe je het toch ook altijd wel goed?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig hoor.Schaatsen is niet zo mijn ding, doe mij maar de eredivisie en de Serie A.
Okeequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Meestal top 10, maar dat valt mee. Dit jaar teleurstellend 12e.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef soylent het volgende:
Thhaaeeenk you for all you doooone
Forgiiive all yoour misteeeeeks
Die film moet ik ook nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef sbientje het volgende:
[..]gaat ie?
pff wilde ik vanaaf pulp fiction gaan kijken, verzint mijn moeder weer ineens dat we lootjes gaan trekken voor sinterklaas... weer in het water gevallen. Nou ja, dan maar van het weekend!
Soylent!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef soylent het volgende:
Thhaaeeenk you for all you doooone
Forgiiive all yoour misteeeeeks
ik heb hem downgeload (quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die film moet ik ook nog een keer kijken.
Gelukkig heb ik hem (ook) op DVD
Okeequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb hem downgeload (op zijn sven's) maar nog steeds niet gekeken!
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:17 schreef --Globe-- het volgende:
Ik kan lekker een paar daagjes relaxen.![]()
Lootjes trekken is toch binnen vijf minuten klaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef sbientje het volgende:
pff wilde ik vanaaf pulp fiction gaan kijken, verzint mijn moeder weer ineens dat we lootjes gaan trekken voor sinterklaas... weer in het water gevallen. Nou ja, dan maar van het weekend!
Ik denk dat ze thuis bij sbien eerst alle procedures uitleggen, een dik handboek en dergelijke.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lootjes trekken is toch binnen vijf minuten klaar
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef SpecialGuest het volgende:Doe je dit keer voor 't echie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Oh ja, ik wil best meedoen hoor, maar dan ga ik hem niet insturen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe je dit keer voor 't echie mee?
Waarom niet insturenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Together het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil best meedoen hoor, maar dan ga ik hem niet insturen.![]()
Je kunt winnen mén! Wist je alle vragen of heb je de test nog niet gedaan?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef Together het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig naar die finale in Zwolle.![]()
Het is best te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt winnen mén! Wist je alle vragen of heb je de test nog niet gedaan?
Geen last vanquote:Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef chansadres het volgende:
Doet de voorkant van FOK! het ook bij jullie niet? Ik kom bij een vage website uit.![]()
Oh, je hebt nog 8 minutenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
Erg op schiet je niet met je pm, BVO.
Succes, ik vond het niet wat.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik moet de uitzending van afgelopen zaterdag nog kijken.
Nou, ben je al begonnen dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ik moet natuurlijk wel weten over wie die nieuwe naamtopics gaan
Die ouwe lul moet eerst werken. Daarna nog heleboel klusjes doen en dan mag hij pas kijkenquote:
Zak.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die ouwe lul moet eerst werken. Daarna nog heleboel klusjes doen en dan mag hij pas kijken [afbeelding]
Bruce117 is een slavendrijverquote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hup hup, werken jij [afbeelding]
Zo, mijn zweepje ook weer terugquote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bruce117 is een slavendrijver![]()
Raken jullie ook allemaal in de Domino Day vibe![]()
Niks te doen hierquote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hup hup, werken jij [afbeelding]
Wtf? Begint dat wéér?!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Raken jullie ook allemaal in de Domino Day vibe [afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wtf? Begint dat wéér?! [afbeelding]
"Welk cijfer zoeken we mensen. Hoeveel puntjes moeten op die dominosteen. u kunt me nu bellen! De lijnen staan open. We hebben fantastische prijzen."quote:Op donderdag 15 november 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Domino Day [afbeelding]
Nog 1 dagje (B)
Verschrikkelijk inderdaad. "En we draaien ze nog 1 keer om, kijk goed want het gaat zo snel!"quote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
"Welk cijfer zoeken we mensen. Hoeveel puntjes moeten op die dominosteen. u kunt me nu bellen! De lijnen staan open. We hebben fantastische prijzen." [ afbeelding ]
Ik neem het op zodat ik kan doorspoelen naar de leuke stukken. Die belspeldel hoef ik niet te zien. Een show van 5 uur heb je zo gekortwiekt naar een uurtje of 2.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik blijf er nooit lang bij hangen, eventjes volgen is leuk, maar een hele tijd gaat me te ver.
Best netjes toch?quote:Geachte klant,
Aanstaande zaterdag, 17 november, is het eindelijk zover! Dan
wordt het allerlaatste Harry Potter-boek bij u thuisbezorgd.
Harry Potter en de Relieken van de Dood is bijna net zo dik als zijn
voorgangers en past daarom niet door een brievenbus.
Zorg dus dat u thuis bent om het pakket in ontvangst te
nemen. Mocht u aanstaande zaterdag niet thuis zijn, dan vindt
u een briefje van de postbode met instructies.
Alvast veel leesplezier!
Met vriendelijke groet,
bol.com
zo gek ben ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Och ja, die Pottermania.Ik ken wel mensen die hem om 0.00 uur gaan kopen.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me weer superlekkerBen ook weer mega actief.
Morgen valt Harry Potter door de brievenbusNou ja door de brievenbus. Ik kreeg gisteren het volgende mailtje van bol.com:
[..]
Best netjes toch?
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot op heden heeft niemand me nog over kunnen halen om ze te lezen.
quote:U spreekt met de VVV in Zwolle. Gefeliciteerd met het winnen van uw Bartjens-arrangement. We willen graag even van u weten of u volgende week vrijdag aanwezig zult zijn en of u ons dat per mail wilt bevestigen. Zou u in ieder geval even terug willen bellen? Ons telefoonnummer is 038-4216198.
De film vergelijken met het boekquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb de eerste film gezien en een stuk uit het eerste boek gelezen. Ik weet wat ik mis.
Ah tof, dan zie ik je volgende weekquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:50 schreef Together het volgende:
Iets dat ik blijkbaar heb gewonnen door hieraan mee te doen.![]()
Hey, das mijn quotequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:58 schreef Woelli het volgende:
Wou gistermorgen de trein in stappen... stapt Victoria Koblenko er uit
De 25 beste internetdeelnemers ontvangen daarnaast een 'Bartjens-arrangement':quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is een Bartjens-arrangement?
Ik moest wel, had de trein daar voor al gemistquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dan ga je er niet meer in zeker.
Ze heeft het weer zwartquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha okee. Je zal wel raar op hebben gekeken, van die rode haardos.
Whehe, Victoria nog nooit, had het over andere willekeurige BN"ersquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hebben we nu dezelfde quote
Maar wanneer heb jij haar gezien dan?![]()
Ik vertelde aan me zus goh, je raad nooit wie ik vanmorgen heb gezien. Zij een beetje raden. Kom me moeder uit de keuken lopen roept meteen Victoria Koblenko!. Bleek dat ze op gemeentehuis was geweest. In Goor komt binnenkort een nieuwe bungelowpark en daar kwam zij voor. Om de negatieve kanten van het verhaal te vertellen en laten zien. Was voor een nieuwe tvprogramma ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan ook geen zinnig iets verzinnen waarom ze daar zou kunnen zijn.
Oh, dat valt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO, wie kom jij dan wel eens tegen aan BN'ers?
Nee, daar doel ik niet op, dat is m'n zusje die hem kent, ik enkel van gezichtquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Je doelt op Emnes zeker, die nog in de rubriek persoonlijk stond in de VI. En valt wel mee, niet dus.
wie ken jij van Feyenoordquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op, dat is m'n zusje die hem kent, ik enkel van gezicht.
Ik doel op die ene uit Feyenoord 1.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
De Guzman?
Wat maakt dat nou uit, het thema van het verhaal staat me niet aanquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
De film vergelijken met het boek!
Met name de films, maar ook een klein deel van het eerste boek vind ik niet bepaald representatief voor de rest van de boeken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb de eerste film gezien en een stuk uit het eerste boek gelezen. Ik weet wat ik mis.
Dat dus, het hele tovenaarsgedoe is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar goed, het kan natuurlijk ook je smaak zijn dat het je smaak niet is.
quote:
ik vind het heerlijk... hou wel van dat soort boeken. Leest ook lekker weg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat dus, het hele tovenaarsgedoe is niet mijn ding.
Ach gossie, heb je met bier staan gooien zeker?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat provocerende juichen voor ons vak zondag
Jij denkt dat ik die Amstel lite zooi bij jullie ga kopen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach gossie, heb je met bier staan gooien zeker?.
Ik weet niet, maar ik hoorde hem erover dat hij drijfnat wegliep. But it was all worth itquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die Amstel lite zooi bij jullie ga kopen?
Hier krijg ik hem ook morgen via Bol.com binnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me weer superlekkerBen ook weer mega actief.
Morgen valt Harry Potter door de brievenbusNou ja door de brievenbus. Ik kreeg gisteren het volgende mailtje van bol.com:
[..]
Best netjes toch?
Als je dat nou alvast op een lootje schrijft kom je bij het lootjestrekken tenminste niet in tijdnood!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:33 schreef sbientje het volgende:
harry pottererg leuk, maar ik ga niet vannacht dat boek halen hoor
ik vraag het wel voor kerstmis ofzo!
Niet hij is leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Svensational het volgende:
Wat een kut-smilie, charmed [ afbeelding ]
Altijd weer die vaagheid, bah.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Er stonden geen details bij.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, hij staat daar om de blokjes op te rapen.
quote:PM (Titel: Houd je bek ja).
Op 16 November 2007 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus ik vroeg niks aan jou.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef BVO het volgende:
Das wel een hele snelle PM, Haaibaaike.
En ik houd m'n bek niet Truus.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij niet in idols topic zittenLaat me niet wegjagen door jou...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Das morgenavond. En ik jaag je niet weg, ik gaf alleen antwoord op je vraag.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb effe gemist..wat was er met Sven ?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet met je man zitten vozen he. Opletten Truus!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is jammer voor Sven...Thnx Bruce![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die smiley is voor jou bedoeld.
quote:
quote:
quote:
quote:
In een ander topic:quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan hé mijn wegwerken in topic schaatsen.
En lul niet zo met wijn die heb ik niet op B* v** ******...Nu is genoeg... lelijke draak![]()
Ga je nou vrijdag of niet?quote:
Gewoon doen joh, is tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Together het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niet. Maar:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Together het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niet. Maar:
[..]
![]()
Jep, wij samenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan Together!
Geniet ervan zo de laatste keer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
Nu is het wachten op Harry Potter...![]()
thx....quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geniet ervan zo de laatste keer.
Haaibaaike, best wel heerlijk hoe opgefokt die soms kan reageren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:21 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike heeft me geblokkeerd.
Dan maar via hier: Ik heb een mailtje naar de FA's gestuurd vanwege ernstige bedreigingen via PM. Als het nodig is schakel ik ook de politie in.
Is het nou een kloon of niet?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haaibaaike, best wel heerlijk hoe opgefokt die soms kan reageren.
Geef eens een bladzijdenummer. Moet er nog in beginnen, maar heb het boek al welquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat me trouwens opvalt, zijn de vele spelfouten in het boek. Of heb ik de verkeerde drukWie heeft het boek ook?
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat me trouwens opvalt, zijn de vele spelfouten in het boek. Of heb ik de verkeerde drukWie heeft het boek ook?
Die fout staat er bij mij inderdaad ook in. Wel slordig eigenlijk, maar dat gaat mij niet weerhouden om het te gaan lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
even opzoeken. Bladzijde 43. In het midden: dus jij neemp 't zijspan, oke?
Niet echt spelfoutjes, maar gewoon letter die er achter zijn geplakt. Ok er waren 2 spelfoutjes, alleen dat was iets verder terug maar kan ik niet zo snel meer vinden
denk je? Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar als je het uitspreekt klinkt het niet hagrid.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is geen spelfout maar Hagrid die met een accent praat.Hij heeft het ook steeds over kennen i.p.v. kunnen enzo. In het Engels is dat ook zo.
Hetzelfde is met Fleur en haar Franse accent.
Dat komt vanavond wel goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het trouwens rustig op het forum
Met de audities is het nooit echt druk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Vorige Idols was het veel drukker op het forum geloof ik
Nog een half uurtjeIk heb er zin in
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met de audities is het nooit echt druk.
Banketstavenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Sinterklaas is slecht
Al die lekkere dingen![]()
choco-pepernotenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banketstaven![]()
Gelukkig zijn die er met kerst ook
DAT ZIJN KRUIDNOTEN!!!!!!!!!!!quote:
Die had een collega woensdag op kantoor.quote:
Je hebt het niet over mij mag ik hopen?quote:
Druppel, emmer,quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij neemt het ook wel weer erg serieus hoor, door erop te reageren.
Ze haalt de liveshows dusquote:
Waar maak ik me in godsnaam druk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Together het volgende:
Maak je toch niet zo druk om alles wat ik zeg, BVO.
]quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Together het volgende:
Nou vertel, wat gebeurt er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet het ipv de? Of is mijn spelling gewoon kutBladzijde 104
quote:Op zondag 18 november 2007 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt deze zin dan wel?Het is correct Nederlands hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet het ipv de? Of is mijn spelling gewoon kutBladzijde 104
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ok dan ligt het aan mijquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan ligt het aan mij![]()
In de echt verbonden.
In het echt verbonden.
vind je dat niet raar staan dan?
Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten,quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Sinterklaas is slecht
quote:
Sinterklaas moet verboden worden...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Sinterklaas is slecht
Zeggen dat sinterklaas niet bestaatquote:Op maandag 19 november 2007 15:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sinterklaas moet verboden worden...
Het ene kind krijgt meer en duurder spul dan het ander kind. Hoe leg je dat je kind uit![]()
hatsjeeee!quote:Op maandag 19 november 2007 20:06 schreef chansadres het volgende:
Die eerste kwam uit een eigen Jensen Idols. Ik weet niet hoe hij heet. Was te gast als talent in de show dat Henk Jan langs kwam. Hij zingt overal Hatsjee tussen.![]()
Maar Khuki is dan ook gewoon leuk.quote:Op maandag 19 november 2007 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog even en Khuki is de normaalste van het stel![]()
.
Je hebt geneukt!quote:
Voor het eerst ja.quote:
Mooi moment om weer jury te worden.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:38 schreef PeRi het volgende:
Miss & Mister-FOK! en -crew verkiezingen zijn gestart!
Die keus was geloof ik niet meer aan mijquote:Op dinsdag 20 november 2007 09:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je meedoen lynx?
PM me even danquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mooi moment om weer jury te worden. [afbeelding]
Weet ik veel hoe het met je privematige praktijken zit.quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:14 schreef BVO het volgende:
Nog steeds dezelfde hoor.
Niet eens. Niet echt. Ook niet blond blauwe ogen nee, maar het is geen Sandy.
Aanpappen met celebs is zo overratedquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Alleen als er een topic over in SHO loopt zou ik me moeten schamen.
Lijkt me wel een interessant project iddquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Je maakt er gewoon BN'ers van, dat is veel interessanter.
Zelfs je reactie stinkt er van!quote:Op dinsdag 20 november 2007 12:54 schreef Together het volgende:
CV-ketel kapot. Ik kan al heul de dag niet douchen. [afbeelding]
Neen! Veel te duur! 60 euro!quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Zijn er meer mensen die de Pittige Tijden-DVD hebben? Ik lig weer in een deuk. [afbeelding]
15 euro per DVD, en er zijn 4 DVD's? Hoe kom jij op 60 euro?quote:
15x4?quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
15 euro per DVD, en er zijn 4 DVD's? Hoe kom jij op 60 euro?
Wrijf het maar er in!quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Ik had de illegale dvd's allang.
Die Schigt is slechter dan ik dacht.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
Die heeft daar niks mee te maken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Schigt is slechter dan ik dacht.
Ja maar, ja maar, dat mag toch helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:15 schreef PeRi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |