Altijd weer die vaagheid, bah.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Er stonden geen details bij.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, hij staat daar om de blokjes op te rapen.
quote:PM (Titel: Houd je bek ja).
Op 16 November 2007 22:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus ik vroeg niks aan jou.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef BVO het volgende:
Das wel een hele snelle PM, Haaibaaike.
En ik houd m'n bek niet Truus.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij niet in idols topic zittenLaat me niet wegjagen door jou...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Das morgenavond. En ik jaag je niet weg, ik gaf alleen antwoord op je vraag.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb effe gemist..wat was er met Sven ?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet met je man zitten vozen he. Opletten Truus!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is jammer voor Sven...Thnx Bruce![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die smiley is voor jou bedoeld.
quote:
quote:
quote:
quote:
In een ander topic:quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan hé mijn wegwerken in topic schaatsen.
En lul niet zo met wijn die heb ik niet op B* v** ******...Nu is genoeg... lelijke draak![]()
Ga je nou vrijdag of niet?quote:
Gewoon doen joh, is tofquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Together het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niet. Maar:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:35 schreef Together het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik helemaal niet. Maar:
[..]
![]()
Jep, wij samenquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan Together!
Geniet ervan zo de laatste keer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
Nu is het wachten op Harry Potter...![]()
thx....quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Geniet ervan zo de laatste keer.
Haaibaaike, best wel heerlijk hoe opgefokt die soms kan reageren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:21 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike heeft me geblokkeerd.
Dan maar via hier: Ik heb een mailtje naar de FA's gestuurd vanwege ernstige bedreigingen via PM. Als het nodig is schakel ik ook de politie in.
Is het nou een kloon of niet?quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haaibaaike, best wel heerlijk hoe opgefokt die soms kan reageren.
Geef eens een bladzijdenummer. Moet er nog in beginnen, maar heb het boek al welquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat me trouwens opvalt, zijn de vele spelfouten in het boek. Of heb ik de verkeerde drukWie heeft het boek ook?
Voorbeelden?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
wat me trouwens opvalt, zijn de vele spelfouten in het boek. Of heb ik de verkeerde drukWie heeft het boek ook?
Die fout staat er bij mij inderdaad ook in. Wel slordig eigenlijk, maar dat gaat mij niet weerhouden om het te gaan lezen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
even opzoeken. Bladzijde 43. In het midden: dus jij neemp 't zijspan, oke?
Niet echt spelfoutjes, maar gewoon letter die er achter zijn geplakt. Ok er waren 2 spelfoutjes, alleen dat was iets verder terug maar kan ik niet zo snel meer vinden
denk je? Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar als je het uitspreekt klinkt het niet hagrid.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat is geen spelfout maar Hagrid die met een accent praat.Hij heeft het ook steeds over kennen i.p.v. kunnen enzo. In het Engels is dat ook zo.
Hetzelfde is met Fleur en haar Franse accent.
Dat komt vanavond wel goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het trouwens rustig op het forum
Met de audities is het nooit echt druk.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Vorige Idols was het veel drukker op het forum geloof ik
Nog een half uurtjeIk heb er zin in
quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met de audities is het nooit echt druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |