Oh, dat valt reuze mee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
BVO, wie kom jij dan wel eens tegen aan BN'ers?
Nee, daar doel ik niet op, dat is m'n zusje die hem kent, ik enkel van gezichtquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Je doelt op Emnes zeker, die nog in de rubriek persoonlijk stond in de VI. En valt wel mee, niet dus.
wie ken jij van Feyenoordquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, daar doel ik niet op, dat is m'n zusje die hem kent, ik enkel van gezicht.
Ik doel op die ene uit Feyenoord 1.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
De Guzman?
Wat maakt dat nou uit, het thema van het verhaal staat me niet aanquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
De film vergelijken met het boek!
Met name de films, maar ook een klein deel van het eerste boek vind ik niet bepaald representatief voor de rest van de boeken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb de eerste film gezien en een stuk uit het eerste boek gelezen. Ik weet wat ik mis.
Dat dus, het hele tovenaarsgedoe is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar goed, het kan natuurlijk ook je smaak zijn dat het je smaak niet is.
quote:
ik vind het heerlijk... hou wel van dat soort boeken. Leest ook lekker weg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat dus, het hele tovenaarsgedoe is niet mijn ding.
Ach gossie, heb je met bier staan gooien zeker?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat provocerende juichen voor ons vak zondag
Jij denkt dat ik die Amstel lite zooi bij jullie ga kopen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach gossie, heb je met bier staan gooien zeker?.
Ik weet niet, maar ik hoorde hem erover dat hij drijfnat wegliep. But it was all worth itquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik die Amstel lite zooi bij jullie ga kopen?
Hier krijg ik hem ook morgen via Bol.com binnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me weer superlekkerBen ook weer mega actief.
Morgen valt Harry Potter door de brievenbusNou ja door de brievenbus. Ik kreeg gisteren het volgende mailtje van bol.com:
[..]
Best netjes toch?
Als je dat nou alvast op een lootje schrijft kom je bij het lootjestrekken tenminste niet in tijdnood!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:33 schreef sbientje het volgende:
harry pottererg leuk, maar ik ga niet vannacht dat boek halen hoor
ik vraag het wel voor kerstmis ofzo!
Niet hij is leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:44 schreef Svensational het volgende:
Wat een kut-smilie, charmed [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |