Succes, ik vond het niet wat.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:04 schreef Lynx666 het volgende:
Ik moet de uitzending van afgelopen zaterdag nog kijken.
Nou, ben je al begonnen dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef Lynx666 het volgende:
Ik moet natuurlijk wel weten over wie die nieuwe naamtopics gaan
Die ouwe lul moet eerst werken. Daarna nog heleboel klusjes doen en dan mag hij pas kijkenquote:
Zak.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Die ouwe lul moet eerst werken. Daarna nog heleboel klusjes doen en dan mag hij pas kijken [afbeelding]
Bruce117 is een slavendrijverquote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hup hup, werken jij [afbeelding]
Zo, mijn zweepje ook weer terugquote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bruce117 is een slavendrijver![]()
Raken jullie ook allemaal in de Domino Day vibe![]()
Niks te doen hierquote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hup hup, werken jij [afbeelding]
Wtf? Begint dat wéér?!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
Raken jullie ook allemaal in de Domino Day vibe [afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wtf? Begint dat wéér?! [afbeelding]
"Welk cijfer zoeken we mensen. Hoeveel puntjes moeten op die dominosteen. u kunt me nu bellen! De lijnen staan open. We hebben fantastische prijzen."quote:Op donderdag 15 november 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Domino Day [afbeelding]
Nog 1 dagje (B)
Verschrikkelijk inderdaad. "En we draaien ze nog 1 keer om, kijk goed want het gaat zo snel!"quote:Op donderdag 15 november 2007 17:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
"Welk cijfer zoeken we mensen. Hoeveel puntjes moeten op die dominosteen. u kunt me nu bellen! De lijnen staan open. We hebben fantastische prijzen." [ afbeelding ]
Ik neem het op zodat ik kan doorspoelen naar de leuke stukken. Die belspeldel hoef ik niet te zien. Een show van 5 uur heb je zo gekortwiekt naar een uurtje of 2.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik blijf er nooit lang bij hangen, eventjes volgen is leuk, maar een hele tijd gaat me te ver.
Best netjes toch?quote:Geachte klant,
Aanstaande zaterdag, 17 november, is het eindelijk zover! Dan
wordt het allerlaatste Harry Potter-boek bij u thuisbezorgd.
Harry Potter en de Relieken van de Dood is bijna net zo dik als zijn
voorgangers en past daarom niet door een brievenbus.
Zorg dus dat u thuis bent om het pakket in ontvangst te
nemen. Mocht u aanstaande zaterdag niet thuis zijn, dan vindt
u een briefje van de postbode met instructies.
Alvast veel leesplezier!
Met vriendelijke groet,
bol.com
zo gek ben ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Och ja, die Pottermania.Ik ken wel mensen die hem om 0.00 uur gaan kopen.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen!
Ik voel me weer superlekkerBen ook weer mega actief.
Morgen valt Harry Potter door de brievenbusNou ja door de brievenbus. Ik kreeg gisteren het volgende mailtje van bol.com:
[..]
Best netjes toch?
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot op heden heeft niemand me nog over kunnen halen om ze te lezen.
quote:U spreekt met de VVV in Zwolle. Gefeliciteerd met het winnen van uw Bartjens-arrangement. We willen graag even van u weten of u volgende week vrijdag aanwezig zult zijn en of u ons dat per mail wilt bevestigen. Zou u in ieder geval even terug willen bellen? Ons telefoonnummer is 038-4216198.
De film vergelijken met het boekquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:42 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb de eerste film gezien en een stuk uit het eerste boek gelezen. Ik weet wat ik mis.
Ah tof, dan zie ik je volgende weekquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:50 schreef Together het volgende:
Iets dat ik blijkbaar heb gewonnen door hieraan mee te doen.![]()
Hey, das mijn quotequote:Op vrijdag 16 november 2007 11:58 schreef Woelli het volgende:
Wou gistermorgen de trein in stappen... stapt Victoria Koblenko er uit
De 25 beste internetdeelnemers ontvangen daarnaast een 'Bartjens-arrangement':quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is een Bartjens-arrangement?
Ik moest wel, had de trein daar voor al gemistquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dan ga je er niet meer in zeker.
Ze heeft het weer zwartquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha okee. Je zal wel raar op hebben gekeken, van die rode haardos.
Whehe, Victoria nog nooit, had het over andere willekeurige BN"ersquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hebben we nu dezelfde quote
Maar wanneer heb jij haar gezien dan?![]()
Ik vertelde aan me zus goh, je raad nooit wie ik vanmorgen heb gezien. Zij een beetje raden. Kom me moeder uit de keuken lopen roept meteen Victoria Koblenko!. Bleek dat ze op gemeentehuis was geweest. In Goor komt binnenkort een nieuwe bungelowpark en daar kwam zij voor. Om de negatieve kanten van het verhaal te vertellen en laten zien. Was voor een nieuwe tvprogramma ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan ook geen zinnig iets verzinnen waarom ze daar zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |