Banketstavenquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Sinterklaas is slecht
Al die lekkere dingen![]()
choco-pepernotenquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banketstaven![]()
Gelukkig zijn die er met kerst ook
DAT ZIJN KRUIDNOTEN!!!!!!!!!!!quote:
Die had een collega woensdag op kantoor.quote:
Je hebt het niet over mij mag ik hopen?quote:
Druppel, emmer,quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij neemt het ook wel weer erg serieus hoor, door erop te reageren.
Ze haalt de liveshows dusquote:
Waar maak ik me in godsnaam druk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:14 schreef Together het volgende:
Maak je toch niet zo druk om alles wat ik zeg, BVO.
]quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:22 schreef Together het volgende:
Nou vertel, wat gebeurt er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet het ipv de? Of is mijn spelling gewoon kutBladzijde 104
quote:Op zondag 18 november 2007 09:36 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt deze zin dan wel?Het is correct Nederlands hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het niet het ipv de? Of is mijn spelling gewoon kutBladzijde 104
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ok dan ligt het aan mijquote:
quote:Op zondag 18 november 2007 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok dan ligt het aan mij![]()
In de echt verbonden.
In het echt verbonden.
vind je dat niet raar staan dan?
Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten,quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Sinterklaas is slecht
quote:
Sinterklaas moet verboden worden...quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
Sinterklaas is slecht
Zeggen dat sinterklaas niet bestaatquote:Op maandag 19 november 2007 15:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sinterklaas moet verboden worden...
Het ene kind krijgt meer en duurder spul dan het ander kind. Hoe leg je dat je kind uit![]()
hatsjeeee!quote:Op maandag 19 november 2007 20:06 schreef chansadres het volgende:
Die eerste kwam uit een eigen Jensen Idols. Ik weet niet hoe hij heet. Was te gast als talent in de show dat Henk Jan langs kwam. Hij zingt overal Hatsjee tussen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |