Dit is echt een contradictio in terminis trouwens, "Sugababes" en "tegenvalt" in 1 zin. Heiligschennis. De Sugababes zijn het heiligste instituut dat de pop ooit heeft gekend.quote:Op zondag 18 november 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Of baal je als de nieuwe Sugababes tegenvalt?
Het was maar een voorbeeldquote:Op maandag 19 november 2007 02:56 schreef Marble het volgende:
Dit is echt een contradictio in terminis trouwens, "Sugababes" en "tegenvalt" in 1 zin. Heiligschennis. De Sugababes zijn het heiligste instituut dat de pop ooit heeft gekend.
Pop!quote:Op maandag 19 november 2007 02:56 schreef Marble het volgende:
Door deze TT lijkt dit topique net een fantopique voor Pop!.
quote:Op maandag 19 november 2007 17:35 schreef Maartel het volgende:
Hehe, eindelijk een muz-topic wat over echte muziek gaat!
![]()
[..]
Pop!![]()
* Maartel wacht nog steeds op een volledig album van ze!
Ja HO! Er is dus maar een echte POP! en dat zijn dezequote:Op maandag 19 november 2007 17:35 schreef Maartel het volgende:
Pop!![]()
* Maartel wacht nog steeds op een volledig album van ze!
quote:Is het trouwens heel erg dat ik Hannah Montana niet ken?
Ja dat is heel erg aangezien ik een uitgebreide promotiecampagne voor haar heb gehoudenquote:Op maandag 19 november 2007 17:35 schreef Maartel het volgende:
Is het trouwens heel erg dat ik Hannah Montana niet ken?
Ik vind die blonde eigenlijk veel leukerquote:Op maandag 19 november 2007 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja HO! Er is dus maar een echte POP! en dat zijn deze
met uberhunk (en Kylie danser) Glenn Ball!
bij Disney Channel-series zie ik gelijk zo'n nare Drake & Josh of Amanda-show voor me..quote:Hier is ze met haar briljante single Nobody's Perfect.
Ze heeft haar eigen comedyserie van Disney Channel en zorgde dit jaar voor gigantisch rellen met een uitverkochte tour.
Ze waren allebei fijn, net zoals de muziek. Bedoel, ze coverden Xanaduquote:Op maandag 19 november 2007 17:45 schreef Maartel het volgende:
Ik vind die blonde eigenlijk veel leuker![]()
Dit is iets meliger en volgeplempt met popmuziek (en gastrolletjes van practisch iedereen uit High School Musicalquote:bij Disney Channel-series zie ik gelijk zo'n nare Drake & Josh of Amanda-show voor me..![]()
Maar dat nummer is nog best leuk.. goed live-optreden ook![]()
Ze brengen ook heel veel goeds voort hoor. Zoals extreem catchy popcovers van oude Disneyliedjes.quote:Op maandag 19 november 2007 17:45 schreef Maartel het volgende:
bij Disney Channel-series zie ik gelijk zo'n nare Drake & Josh of Amanda-show voor me..![]()
Zelfs Hayden Panettiere is begonnen met haar zangcarriere bij Disney:quote:Op maandag 19 november 2007 17:53 schreef Marble het volgende:
Ze brengen ook heel veel goeds voort hoor. Zoals extreem catchy popcovers van oude Disneyliedjes.
Try is ook erg okay. Er hing zo'n topsfeer bij dat concert, ook al zong ze wel valsig.quote:Op maandag 19 november 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zelfs Hayden Panettiere is begonnen met haar zangcarriere bij Disney:
My Hero Is You
I Still Believe
Is dat ook pop? Ik dacht meer hip hop. Maar alles wat Timbaland uitpoept is wel echt fantastisch ja. Heb jequote:Op maandag 19 november 2007 18:54 schreef Maartel het volgende:
- alle recente producties van Timbaland met als hoogstandje toch wel het hele album Loose van Nelly
Mwah, het houdt het midden tussen pop en hiphop..quote:Op maandag 19 november 2007 18:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Is dat ook pop? Ik dacht meer hip hop. Maar alles wat Timbaland uitpoept is wel echt fantastisch ja. Heb jezijn nieuwste telg
al gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |