abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54232380
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 21:57 schreef klmer het volgende:
Wat een koe was dat zeg, kwam niet meer bij van het lachen: "Ik heb een traag werkende schildklier", dat zeggen die dikke koeien allemaal verdomme.
Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Ik heb een nicht die heeft reuma (de ergste vorm). Sinds ze dat heeft is ze ook megadik geworden, en kan amper der bed uitkomen. Maar goed dat zeggen die dikke koeien allemaal he

Wat heb jij een mensenkennis

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2007 22:02:46 ]
pi_54232472
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Ik heb een nicht die heeft reuma (de ergste vorm). Sinds ze dat heeft is ze ook megadik geworden, en kan amper der bed uitkomen. Maar goed dat zeggen die dikke koeien allemaal he

Wat heb jij een mensenkennis
Die komt haar bed waarschijnlijk ook niet uit om aan idols mee te doen...
pi_54232544
Zout lekker op jij met je 5 posts. Je moet eens door hebben dat sommige dikke mensen er echt niks aan kunnen doen. Als je echt zo denk dat die mensen dingen verzinnen, dan is het een teken dat jij niet spoort.

Huur een dunne hoer, sluit je op in je kamer, gooi de sleutel weg en ga lekker je gang met die dunne slet, je hele leven lang EIKEL!
  zondag 28 oktober 2007 @ 22:41:27 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54233283
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Huur een dunne hoer, sluit je op in je kamer, gooi de sleutel weg en ga lekker je gang met die dunne slet, je hele leven lang EIKEL!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_54233648
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
Zout lekker op jij met je 5 posts. Je moet eens door hebben dat sommige dikke mensen er echt niks aan kunnen doen. Als je echt zo denk dat die mensen dingen verzinnen, dan is het een teken dat jij niet spoort.

Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!
pi_54233716
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 22:53 schreef klmer het volgende:

[..]

Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts...
Zullen we proberen niet op de man te gaan spelen? Dat geldt ook voor c_a dus.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_54233787
quote:

[..]

Zelf zeker ook geen maatje 34, met je 12 miljoen posts... Zo'n kind moet gewoon bedenken dat je niet aan zo'n programma mee moet doen als je zo bent! En iedereen het maar schattig vinden, nou ik lach me kapot!
Oh zo'n kind moet dus denken: Ik ben buiten mijn schuld om dik dus dan moet ik maar in bed gaan liggen en vooral niet iets van mijn leven proberen te maken, anders loop ik maar in de weg met mijn dikke reet.

Normaal gesproken is dik zijn vaak te voorkomen en kan iemand er wel degelijk iets zelf aan doen, maar in dit soort gevallen is het gewoon te prijzen dat ze er mee leeft en er het beste van probeert te maken.

Jammer dat er klaarblijkelijk nog mensen zoals jij rond lopen die alles wat buiten hun schuld om afwijkt van de standaardnorm neersabelen omdat het niet in hun bekrompen denkpatroon past.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_54234666
Als je een fantastische stem hebt moet je vooral meedoen aan Idols, al ben je een gebochelde pygmee. Maar als je een hooguit aardige stem hebt, moet je niet door kunnen gaan naar de volgende ronde enkel omdat je zo'n aandoenlijke gebochelde pygmee bent en er ook niets aan kunt doen.

Ik snap het uit tactisch oogpunt wel hoor, dit levert een hoop discussie en dus publiciteit op voor het programma natuurlijk.
pi_54235635
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 23:29 schreef thaleia het volgende:
Als je een fantastische stem hebt moet je vooral meedoen aan Idols, al ben je een gebochelde pygmee. Maar als je een hooguit aardige stem hebt, moet je niet door kunnen gaan naar de volgende ronde enkel omdat je zo'n aandoenlijke gebochelde pygmee bent en er ook niets aan kunt doen.

Ik snap het uit tactisch oogpunt wel hoor, dit levert een hoop discussie en dus publiciteit op voor het programma natuurlijk.
Haar stem was gewoon goed genoeg vond ik... ze zong beter dan die arrogante Tina Turner-wannabee... maar over smaak valt nu eenmaal te twisten.... feit is dat ik blij ben dat de jury in dit geval verder heeft gekeken dan naar het uiterlijk. Zelfde geldt overigens voor dat andere dikke meisje, al is dat toch een wat ander geval omdat die er hoogstwaarschijnlijk wel zelf iets aan kan doen dat ze dik is.
  maandag 29 oktober 2007 @ 00:52:47 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_54236212
Ik ben fan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_54237554
Snap wel dat Gordon smolt, ze kwam ook zo lief over .
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_54239352
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 00:11 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Haar stem was gewoon goed genoeg vond ik... ze zong beter dan die arrogante Tina Turner-wannabee... maar over smaak valt nu eenmaal te twisten.... feit is dat ik blij ben dat de jury in dit geval verder heeft gekeken dan naar het uiterlijk. Zelfde geldt overigens voor dat andere dikke meisje, al is dat toch een wat ander geval omdat die er hoogstwaarschijnlijk wel zelf iets aan kan doen dat ze dik is.
helemaal mee eens, Eerste indruk was . Ohw god wat gaan we nu krijgen voor gekrijs, maar die kan straks ook ver komen als reclame liedjes zangeres. Met haar stem zou ze veel kunnen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_54239620
Ik ben fan!
  maandag 29 oktober 2007 @ 16:36:55 #65
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54246632
Ik vond haar eigenlijk helemaal niet zo bijzonder lief overkomen en klaarblijkelijk is er ook niets mis met haar zelfvertrouwen, want anders trek je toch nooit zo'n outfit aan?!

Leuk dat ze door is hoor, maar zo bijzonder vond ik het allemaal niet. Eerder pijnlijk dat het tot zo'n "kijk de jury eens ontzettend politiek correct zijn" moment werd terwijl ze haar ook gewoon door hadden laten gaan (of niet)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_54246730
quote:

[..]

geen maatje 34 nee, dat zou ik nog geen eens willen, dan heb je amper vet op je lijf en zie je botten... jak.

Heb ook geen grote maat, gewoon er tussen in. En daar ben ik tevreden mee.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2007 16:46:05 ]
pi_54246762
wat een walgelijke reacties hier soms zeg

ik ben iig fan van d'r
brenda, je bent top!
  maandag 29 oktober 2007 @ 17:03:50 #68
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_54247071
Ik vond haar heel leuk! Die jurk moet ze niet meer aantrekken maar ik moet zeggen dat sommige vrouwen met maat 34 dat ook niet zouden moeten aantrekken zoiets..
Ze mag wel wat meer zorg aan haar voorkomen besteden maar dan bedoel ik make up, haar en kleding niet haar gewicht.
Ik hoop dat ze wat verder komt! net als dat meisje Juliette overigens.
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_54249238
Ik denk echt dat ze het wel eens heel ver kan gaan schoppen
pi_54253924

Ze heeft wel een hoge knuffelfactor, maar van haar stem was ik absoluut niet onder de indruk. Ik zou het vreemd vinden als zij de liveshow haalt. Wel toffe persoonlijkheid trouwens!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:14:29 #71
130955 Floripas
Blast from the past
pi_54258435
Ben ik de enige die denkt dat dit samenhangt met de commotie die de vorige keer is ontstaan na het afzeiken van Khuki?

"Jongens, we moeten er even een gehandicapte met een hoge knuffelfactor in."
Niets ten nadele van Brenda, hoor, maar die Jury, allemachtig.

pi_54260691
Opmerkelijk inderdaad, dit gebeuren. Had ik nooit van Goor verwacht eigenlijk. Maar ik denk nu wel dat ik begrijp hoe Goor redeneert. Hij is op zich niet eens zo'n heel naar persoon. Als iemand echt goed is, dan heeft hij daar respect voor en dat zag je nu bij deze Brenda ook terug. Hij gaat alleen echt beledigen, wanneer het overduidelijk is dat iemand er totaal niets te zoeken heeft. Het gaat dan vaak om de combinatie niet het uiterlijk er voor hebben en niet kunnen zingen.
pi_54261004
Idols draait ook om zelfkennis. Heel veel mensen krijgen kritiek en beseffen voor het eerst dat ze helemaal niet geweldig zijn, terwijl ze dat altijd wel dachten. Bij dit meisje pakt het precies andersom uit. Goed voor haar zelfvertrouwen, fijn voor haar.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:52:39 #74
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54261036
It took a while, maar je bent erachter .

Anyway, van wie was dat knorrende geluid 2 tellen nadat ze met zingen begon? Toch niet van een jurylid? Van dat vondik echt bespottelijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_54261194
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:35 schreef floris.exe het volgende:
Opmerkelijk inderdaad, dit gebeuren. Had ik nooit van Goor verwacht eigenlijk. Maar ik denk nu wel dat ik begrijp hoe Goor redeneert. Hij is op zich niet eens zo'n heel naar persoon. Als iemand echt goed is, dan heeft hij daar respect voor en dat zag je nu bij deze Brenda ook terug. Hij gaat alleen echt beledigen, wanneer het overduidelijk is dat iemand er totaal niets te zoeken heeft. Het gaat dan vaak om de combinatie niet het uiterlijk er voor hebben en niet kunnen zingen.
maar zoals Henk-jan zei, hij maakt de mensen vaak onnodig zenuwachtig door voor dat ze gaan zingen hun af te zeiken.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:06:56 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54261274
Nogmaals, en het is ontopic want dit gaat over Brenda: Dat doet hij ENKEL bij kneuzen die tóch al niet doorgaan. Bij mensen met kansen, zoals ook Brenda, doet hij dat NIET.
pi_54264013
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 11:52 schreef BVO het volgende:
It took a while, maar je bent erachter .

Anyway, van wie was dat knorrende geluid 2 tellen nadat ze met zingen begon? Toch niet van een jurylid? Van dat vondik echt bespottelijk.
volgens mij was dat een gaap (van gordon) en sloeg dat op het liedje wat ze zong (zovaak gehoord)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_54267081
Ik vind het ge-wel-dig dat zij door is! Gelukkig kon ze goed zingen! Ik hoop echt dat ze in de liveshows komt!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:10:55 #79
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54267141
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef sbientje het volgende:

[..]

volgens mij was dat een gaap (van gordon) en sloeg dat op het liedje wat ze zong (zovaak gehoord)
Nee dat was echt knorren hoor, luister maar terug.

Of gapen dan, het leek op knorren .

[ Bericht 14% gewijzigd door BVO op 30-10-2007 18:13:10 (ach..) ]
pi_54267934
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:14 schreef Floripas het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat dit samenhangt met de commotie die de vorige keer is ontstaan na het afzeiken van Khuki?
Die commotie, voor zover die er al was, is toch pas ontstaan nadat het is uitgezonden, oftewel al ver na de auditie van Brenda?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 2 november 2007 @ 19:50:48 #81
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_54323541
Ik vind het toch wel onbegrijpelijk dat Brenda door is. Niet omdat ze te dik zou zijn, maar dat slissen dat vind ik echt heel storend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_54356818
-edit- weg

[ Bericht 90% gewijzigd door PeRi op 04-11-2007 15:24:15 ]
pi_54356869
wilde het net gaat melden Peri....
  dinsdag 6 november 2007 @ 01:43:09 #84
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_54396564
Ik vond het verrassend genoeg helemaal niks.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:43:30 #85
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_54410431
Typisch dat zo'n topic dan meteen weer moet gaan over het feit dat dikke mensen lui en lelijk zijn

Ik ben dik, m'n eigen schuld en heb er schijt aan. Voel me prima en er is niemand die mij gaat vertellen wat ik wél en niet zou mogen. Dit meiske is ook dik, buiten haar schuld... Dit zou op zich genoeg moeten kunnen zijn om iemand voor de rest van haar leven uit minderwaardigheid in een hoekje te laten kruipen. Zij dus niet, ze gaat er gewoon voor en daar hou ik wel van

Een popidool moet natuurlijk wél het uiterlijk hebben, nou dat heeft ze niet. Mensen die het uiterlijk niet hebben moeten het doen op kwaliteit en uitstraling, wat mij betreft scoort ze op die beide punten een meer dan dikke ( )voldoende... Zorg dat ze goed gekleed wordt, geef haar de juiste liedjes en ze zal daarmee uiteindelijk nog best ver gaan komen gok ik. Ze is anders dan anderen en daar houden mensen wel van na zoveel jaar dertien in een dozijn zangeresjes voorbij te hebben zien komen....

Zo, flinke lap tekst voor iemand die eigenlijk alleen maar ff kwam melden dat ze 'fan' is...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_54682842
\

Die heeft bij mij op school gezeten! Ze was heel lief en gezellig!
Grappig
Tof dat ze door is!
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:49:43 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54682855
Ik zag d'r alweer in tranen in het voorstukje.
pi_54683487
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:49 schreef BVO het volgende:
Ik zag d'r alweer in tranen in het voorstukje.
Maar haar haar zat echt wel veel leuker! Ben erg benieuwd naar de theaterronde!
pi_54683576
pi_54684361
Ze wordt de ster van deze Idols
pi_54684377
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:49 schreef SCH het volgende:
Ze wordt de ster van deze Idols
Ze haalt de liveshows dus
pi_54684731
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ze haalt de liveshows dus
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2007 @ 23:44:07 #93
163650 Greys
pi_54685608
Waaruit kunnen we die conclusie trekken dan, dat ze de liveshows haalt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54685685
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:44 schreef Greys het volgende:
Waaruit kunnen we die conclusie trekken dan, dat ze de liveshows haalt?
Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2007 @ 23:49:51 #95
163650 Greys
pi_54685720
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is toch allang bekend, wie de liveshows haalt, Die theaterrondes zijn al voorbij.
Oh?
Ik wist niet dat het dan ook echt al 'bekend' was, uitgekomen dus, wie er de liveshows halen.
Waar kan ik dat lezen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 17 november 2007 @ 23:55:47 #96
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_54685820
Ze zong ook weer niet goed, redelijk ...
Ze is gewoon door omdat het zo zielig is , als een meisje zo had gezongen die er gewoon uitzag dus niet knap en niet lelijk was zij nooit doorgegaan.
Maar vind het wel tof hoor dat ze door is, ben wel benieuwd
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_54685830
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh?
Ik wist niet dat het dan ook echt al 'bekend' was, uitgekomen dus, wie er de liveshows halen.
Waar kan ik dat lezen?
Nergens.
pi_54685906
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh?
Waar kan ik dat lezen?
Gedeeltelijk hier: Idols Spoilertopic
  zondag 18 november 2007 @ 00:08:36 #99
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_54686063
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, een derde valt nog voor de liveshows af.
pi_54686082
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Niet helemaal waar, een derde valt nog voor de liveshows af.
Ja, dat is waar, maar die theaterronde is al geweest, er moeten nu nog een paar weg en dan is het echt bekend. Maar feitelijk ligt het wel zo'n beetje vast nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')