quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, ik ga weer, de les begint. Tot over een paar weken ofzo. Als mn lieve computertje tenminste gemaakt kan worden
.
De IJskonijntjes bakten er niet veel van afgelopen weekeinde.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:37 schreef BVO het volgende:
Vaduz, doe je niet meer aan de schaatsmaster?.
De titel heeft ook wat Friends achtigquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Lynx666 het volgende:
Dit omdat ik alles ben wat Fir3fly niet is? [afbeelding]
Ik vind het schandalig dat je m'n post in het Schaatsmaster topic niet hebt gezien.quote:
Oeh, buuuurn!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Lynx666 het volgende:
Dit omdat ik alles ben wat Fir3fly niet is?![]()
Oh ja, overheen gelezenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat je m'n post in het Schaatsmaster topic niet hebt gezien.
Dat kan niet hequote:Ik weet wat meer over het lot van een aantal 'bekende' kandidaten. Welke, dat houd ik nog even voor me.
Laat ze daar eens mee opschieten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nouja, ik ga weer, de les begint. Tot over een paar weken ofzo. Als mn lieve computertje tenminste gemaakt kan worden
.
In de Wielerprono doe je het toch ook altijd wel goed?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed bezig hoor.Schaatsen is niet zo mijn ding, doe mij maar de eredivisie en de Serie A.
Okeequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Meestal top 10, maar dat valt mee. Dit jaar teleurstellend 12e.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef soylent het volgende:
Thhaaeeenk you for all you doooone
Forgiiive all yoour misteeeeeks
Die film moet ik ook nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef sbientje het volgende:
[..]gaat ie?
pff wilde ik vanaaf pulp fiction gaan kijken, verzint mijn moeder weer ineens dat we lootjes gaan trekken voor sinterklaas... weer in het water gevallen. Nou ja, dan maar van het weekend!
Soylent!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef soylent het volgende:
Thhaaeeenk you for all you doooone
Forgiiive all yoour misteeeeeks
ik heb hem downgeload (quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die film moet ik ook nog een keer kijken.
Gelukkig heb ik hem (ook) op DVD
Okeequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb hem downgeload (op zijn sven's) maar nog steeds niet gekeken!
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:17 schreef --Globe-- het volgende:
Ik kan lekker een paar daagjes relaxen.![]()
Lootjes trekken is toch binnen vijf minuten klaarquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef sbientje het volgende:
pff wilde ik vanaaf pulp fiction gaan kijken, verzint mijn moeder weer ineens dat we lootjes gaan trekken voor sinterklaas... weer in het water gevallen. Nou ja, dan maar van het weekend!
Ik denk dat ze thuis bij sbien eerst alle procedures uitleggen, een dik handboek en dergelijke.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lootjes trekken is toch binnen vijf minuten klaar
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef SpecialGuest het volgende:Doe je dit keer voor 't echie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Oh ja, ik wil best meedoen hoor, maar dan ga ik hem niet insturen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe je dit keer voor 't echie mee?
Waarom niet insturenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:09 schreef Together het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil best meedoen hoor, maar dan ga ik hem niet insturen.![]()
Je kunt winnen mén! Wist je alle vragen of heb je de test nog niet gedaan?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef Together het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig naar die finale in Zwolle.![]()
Het is best te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kunt winnen mén! Wist je alle vragen of heb je de test nog niet gedaan?
Geen last vanquote:Op woensdag 14 november 2007 22:17 schreef chansadres het volgende:
Doet de voorkant van FOK! het ook bij jullie niet? Ik kom bij een vage website uit.![]()
Oh, je hebt nog 8 minutenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Svensational het volgende:
Erg op schiet je niet met je pm, BVO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |