Een rots? Weer? Die zie je niet door de sneeuw natuurlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 12:15 schreef sbientje het volgende:
het is hier ongeveer -5 overdag. Het valt wel mee qua kou eigenlijk, zolang het idd neit waait. Nu is de sneeuwstorm ook weer wat afgezwakt gelukkig, kan ik zo met een gerust hart (ahem) de weg op. Nu hopen dat ik niet weer tegen een rots rijd
Omdat als CDP iets wil het opeens wel zonder overleg kan.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:38 schreef superhero87 het volgende:
btw: waarom is het opeens de 'Red Room' ?
Er zijn ook nog mensen die wel wat doen overdag hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb altijd weekend, als ik niet werk / onderzoek verricht.
Nou dat moet ie niet proberenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat als CDP iets wil het opeens wel zonder overleg kan.:*.
Er komt een dag dat ik spijt krijg dat ik mn uren niet gewoon goed verdeel over de maanden.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die wel wat doen overdag hoor.
Whehequote:Op donderdag 16 november 2006 12:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik spijt krijg dat ik mn uren niet gewoon goed verdeel over de maanden.
Overleg met de users bedoel ik dan. Op LeBeau na vond iedereen dit een kut naamquote:
Ik ben niet overstag gegaan, vind het nog steeds een kutnaam.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Overleg met de users bedoel ik dan. Op LeBeau na vond iedereen dit een kut naam. En waarom jij overstag bent gegaan is me ook nog steeds een raadsel
.
quote:
Dus daarom ben je er de laatste tijd zo weinigquote:Op donderdag 16 november 2006 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog steeds ziek hier![]()
quote:Red Room![]()
Jah idd... Ben vanaf maandag al ziek... en baal verschrikkelijk. Voel me nu iets beter.... Zaterdag weer X FActorquote:Op donderdag 16 november 2006 13:38 schreef Svensational het volgende:
Dus daarom ben je er de laatste tijd zo weinig!
quote:
Alleen CDP vind het mooi.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
Jij vind het ook niks.... dus
Het klinkt gewoon niet.
![]()
Iddquote:Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat als CDP iets wil het opeens wel zonder overleg kan..
Red Room wordt het bij XFactor. Logisch opzich, de kleuren zijn dit jaar zwart en rood. Black room is weer krasserigquote:
Jah vind ik ook.... Room is Idols.... en dit is de X factor.... Alleen ik kan geen leuke naam bedenken...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Red Room wordt het bij XFactor. Logisch opzich, de kleuren zijn dit jaar zwart en rood. Black room is weer krasserig. Maar ze hadden eigenlijk geen Room moeten nemen weer. Iets totaal anders. Doet nu teveel aan Idols denken.
Dude, dat zei ik vanmorgen alquote:
I know, we verzinnen wel wat anders tofquote:
nee dat is saaiquote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
En gewoon "SlowChat"?
Wendy's BoXquote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wendy's Doos.
welk topic?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en waar blijft Beev met z'n topique?
IDO-flashback.quote:
leukquote:
Mwah nog iets te vroeg denk ik. XFactor is nog net begonnen, wordt leuker met de confrontaties en liveshows pas. Trekt dan meer users denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al tijd voor een tournament ofzo? Dat was altijd zo fijn bitchen
hoezo?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef PeRi het volgende:
Kut hotmail.
Kuthotmaillooptkutkutkutkutvast.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoezo?
Trouwens nu we toch aan het kutten zijn:
Kut Hoofdpijn (al is het nuw at minder)
Kut Verkoudheid
Kut KeelpijnWil iemand het van mij overnemen
![]()
jah je stinktquote:Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk maar eensch douchen en in bed 24 kijken
Iddquote:Op donderdag 16 november 2006 15:06 schreef PeRi het volgende:
Kut hotmail.
Wat die dwerg zegt.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mwah nog iets te vroeg denk ik. XFactor is nog net begonnen, wordt leuker met de confrontaties en liveshows pas. Trekt dan meer users denk ik.
Ik geef je toch gelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hey lullo je mag mn gezag in US ondermijnen maar hier niet ja..
Zonder jouw hulp was het niet geluktquote:
Oh neequote:Op donderdag 16 november 2006 15:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze weten hier toch niet dat ik een minimens ben.
Je bent gewoon de underdog.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze weten hier toch niet dat ik een minimens ben.
Beter een kleine die stijgert, dan een grote die weigertquote:Op donderdag 16 november 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
Kut Sven, zie je.
Godzijdank niet.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gelukkig morgen uitslapen tot 8.30.
Sorryquote:
quote:
En dan heb ik nog niet eens gehad over alle opdrachten die ik daarnaast nog moet doenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
En ik moet ook nog onwijs veel doen voor school.. dus voorlopig kom ik niet toe aan niksdoen. Per week gewoon 10 hoofdstukken filmgeschiedenis lezen à 20 pagina's per hoofdstuk en in het Engels ook nog eens
.
ik reed echt maar 20, maar dat ding bleeef maar rechtsaf gaan. Het was een haarspeld bocht, om een rots heenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een rots? Weer? Die zie je niet door de sneeuw natuurlijk.
.
Ok, jij bent ook zieligquote:Op donderdag 16 november 2006 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
He, ik moet volgende week 2 presentaties houden en beginnen met 2 werkstukken.
Ik ben gelukkig net zielig-af, heb tot en met maandag ff vakantie. Tentamens gehaaldquote:
Wel mooi gemaaktquote:Op donderdag 16 november 2006 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yqaK6-nxiCQ&eurl=Gaafheid
Shirley Bassey die P!nk covertquote:Op donderdag 16 november 2006 18:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel mooi gemaakt![]()
Maar is er iets extra bijzonders aan dat ik mis?![]()
Pinks versie is beter.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Shirley Bassey die P!nk covert
Om 15.00 uur?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga denk maar eensch douchen en in bed 24 kijken
Klinkt wel leuk!quote:Op donderdag 16 november 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er nog meer mensen zondag naar het KinderVredesPrijsConcert op de Dam?
Lucie SIlvas, Sugababes, UB40, Zucchero, Sarah Brightman
19.00 op de Damquote:Op donderdag 16 november 2006 20:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk!
Was het niet van plan, maar misschien trommel ik wat mensen op![]()
Ik heb daar dat t-shirt vanquote:Op donderdag 16 november 2006 20:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding] Zou iemand hier een usericon van kunnen maken?
Zou m graag tijdelijk gebruiken t/m 22 nov
Jij vindt het ook niks?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat je homo moet zijn om Shirley Bassey te kunnen waarderen.
klinkt idd lekkerquote:Op donderdag 16 november 2006 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
X Factor heeft een koor als laccorda nodig..
Jammer dat Cor Bakker erdoorheen zit te zeiken..
ongelooflijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Student UCLA mishandeld door bewaking absurd!
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef superhero87 het volgende:
Op wie ga je stemmen CDP
dat hoor je de 23e.quote:
Schandalig dat zoiets gebeurt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Student UCLA mishandeld door bewaking absurd!
quote:
Enige die het mogen weten voor de 23 is NIPO op woensdagavondquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]Mensen die het niet zeggen
.
Ik stem op Rita.
oh, vertelquote:
GMTAquote:
IK OOK!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]Mensen die het niet zeggen
.
Ik stem op Rita.
Helemaal eensquote:
Gaat nooit lukken...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helemaal eens. Nu maar hopen dat CDA+VVD >= 75......
Mag ik vragen waaromquote:
Dat dacht ik ook ja. Maar ik dacht, laat ik eens interesse tonen....quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij is voor het behouden van een goede milieu, dat snap je tog![]()
nee, met nog 4 jaar CDA+VVD zal het beter gaanquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal blij zijn als dat hele gedoe met die verkiezingen eens afgelopen is. Hoewel, als we een links kabinet krijgen ben ik hier snel weg.....
Ja. Voor mij sowiesoquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, met nog 4 jaar CDA+VVD zal het beter gaan
Ook dat (wie niet?), maar ook omdat ze m.i. de meest sociale plannen hebben met zorg, onderwijs, integratie etc. en omdat ik ze in het algemeen het meest vooruitstrevend vind met hun plannen om de welvaart (binnen Nederland en over de hele wereld) zo eerlijk mogelijk te verdelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij is voor het behouden van een goede milieu, dat snap je tog![]()
Kom je van te voren nog wel even langs voor onze minimeet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal blij zijn als dat hele gedoe met die verkiezingen eens afgelopen is. Hoewel, als we een links kabinet krijgen ben ik hier snel weg.....
Ik merk nu al dat jullie het heel goed met elkaar zullen vinden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:53 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Kom je van te voren nog wel even langs voor onze minimeet?![]()
Politieke voorkeur van iemand maakt mij wat dat betreft niet uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat jullie het heel goed met elkaar zullen vinden.
Dat maakt mij ook echt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Politieke voorkeur van iemand maakt mij wat dat betreft niet uit.
Alhoewel het wel leuk is om er even over te discussiëren.
Dan zit je bij de VVD het veiligstquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
Geen idee dus nog. Ik ga stemmen op een partij die niet de hypotheekrente wilt afschaffen. Moet nog even uitzoeken en de programma's doorlezen.
Tja... ik wil ook binnenkort een huis kopen, maar die hypotheekrentekwestie kan mij echt gestolen worden. Natuurlijk voor mezelf wel handig, maar stemmen doe ik toch wel in het belang van Nederland, niet uit eigenbelangquote:
als ze de hypotheekrente afschaffen... dan kan ik me huis wel verkopen... dan kan ik het niet meer betalen helaas..... Vind het een idioot idee... afblijven!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... ik wil ook binnenkort een huis kopen, maar die hypotheekrentekwestie kan mij echt gestolen worden. Natuurlijk voor mezelf wel handig, maar stemmen doe ik toch wel in het belang van Nederland, niet uit eigenbelang![]()
What the fuck, Zhenar doet iets niet uit eigenbelang.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... ik wil ook binnenkort een huis kopen, maar die hypotheekrentekwestie kan mij echt gestolen worden. Natuurlijk voor mezelf wel handig, maar stemmen doe ik toch wel in het belang van Nederland, niet uit eigenbelang![]()
Het is charlAtan, klootzakquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
What the fuck, Zhenar doet iets niet uit eigenbelang.CHARLETAN!
Waar is de echte Zhenar?!
![]()
Daar had je maar aan moeten denken vóórdat je een lening aanging die van dat soort onzekere factoren afhankelijk wasquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze de hypotheekrente afschaffen... dan kan ik me huis wel verkopen... dan kan ik het niet meer betalen helaas..... Vind het een idioot idee... afblijven!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:59 schreef BVO het volgende:
Andiyan, vergeet je de schaatsprono niet? Voor 2 uur. Opschieten dus.
Mijn firefox controleert alleen Engelse spelling, halve kuthomo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is charlAtan, klootzak![]()
Oh, en hier ben ik![]()
D66.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Hebben jullie de Stom Wijzer al gedaan?![]()
D66 ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Dan zet je die op Nederlandsquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn firefox controleert alleen Engelse spelling, halve kuthomo!
Ja maar door iemand direct te gaan beschuldigen jaag je mensen tegen je in het harnas, bovendien is het nogal overbodig. En de bagger van Lynx viel toch wel mee? Zijn enige minpunt was dat ie voor Floortje was, en dat in elk topic ging zeggen, maar verder was ie best een toffe user tochquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohja alsof al die (nacht)bagger een gezellige sfeer teweeg bracht..
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hebben jullie al gestemd op Ron (Ido2) voor de rol van Tarzan?
"Tarzan 1" naar 4422
Ik ben er alweer niet morgen, weer een feestquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg, leuk zo'n ubertrage FOK maar morgenavond is het over... toch?
Hallo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Hoi!
xfactor.nl en mokkels.nl biedt me genoeg inspiratiequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO doet een rondje kandidaten.
Ik kreeg Wildersquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Tanken is toch niet ergquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
Ik moet de hele dag persoonlijk chauffeur spelen voor mijn ouders. Op zich niet erg, maar nou moet ik wel tanken
.
Wel als het met mijn bankpas gebeurdquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tanken is toch niet erg? [afbeelding]
-7 is idd wel erg. zelf heb ik +5.5 (beide ogen) en dat is gelukkig al ff stabiel.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:43 schreef BVO het volgende:.
Leren, leren, leren...... En m'n ogen zijn nog slechter geworden, links nog steeds -5 maar rechts nu -7
. Maarja, lenzen he
. Zometeen maar ff lekker naar buiten, naar de voetbal
.
Jij moet hun ergens heenrijden, maar jij moet de benzine betalenquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel als het met mijn bankpas gebeurd![]()
.
Gelukkig maakten ze maar een geintjequote:Op zaterdag 18 november 2006 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij moet hun ergens heenrijden, maar jij moet de benzine betalenBeetje vreemd, nietwaar
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga vanaf nu elke dag van avatar wisselen.
Lekker herkenbaar ben je dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daar kun je al goed hoofdpijn van krijgen door al het staren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:02 schreef sbientje het volgende:
ik heb trouwens +0,5 en +0,25lekker de moeite
Heb zelf aan allebei de ogen -6ennogeenbeetje. Alleen jammer dat ik lenzen nooit in mijn ogen gepropt krijg.. Dan maar een bril.
.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:23 schreef Andiyan het volgende:
Over lenzen gesproken.. is er hier nog wel iemand met beide ogen 0?
dat is zo, d;aarom draag ik ook een brilquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Daar kun je al goed hoofdpijn van krijgen door al het staren.
Gewoon wat leuke afleidingquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:42 schreef Fir3fly het volgende:
Sven, het is weekend, alsjeblieft zeg.
Ook hier alquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon wat leuke afleiding!
Alwéér pizzaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:49 schreef sbientje het volgende:
na mijn pizza ga ik ermee aan de slag
de watquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga richting de TiVotot straks..
Vraag 2 = 34 vierkantjes?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Vraag 2 is 24 km/h geloof ik. De rest heb ik geen zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SpecialGuest op 18-11-2006 18:36:32 (Alles moet tussen spoiler-tags van meester Sven.) ]
quote:
Ik tel er 28quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef SpecialGuest het volgende:
8. 30
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:29 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond kan ik eindelijk X-Factor zien op zaterdag!![]()
Alle vakjes bij elkaar is er ook eenquote:
Ja duh, die heb ik meegeteld hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alle vakjes bij elkaar is er ook een.
Kloptquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Vraag 2 is 24 km/h geloof ik. De rest heb ik geen zin in.
Nopequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vraag 2 = 34 vierkantjes?
Je hebt pm terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef sbientje het volgende:
meester sven, ik heb een poging gewaagd en de antwoorden gepm-t, kijkt u ze even na?
Ow, dan mis je er nog een andere. Misschien dat ik die ook mis, want ik kan er ook 2 niet vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja duh, die heb ik meegeteld hoor.
1 grote, 16 kleine, 4 van 9, en 9 van 4quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ow, dan mis je er nog een andere. Misschien dat ik die ook mis, want ik kan er ook 2 niet vinden.
Oja, ik had de 2 'verticale' van 4 nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 grote, 16 kleine, 4 van 9, en 9 van 4!
Is het allemaal goed dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
SG, zet dat eens tussen spoiler-tags. Het is niet leuk als iedereen de goede antwoorden al ziet
.
Ik had de 2 verticale, de 2 horizontale, en de middelste niet meegerekendquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja, ik had de 2 'verticale' van 4 niet.
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef SpecialGuest het volgende:
(Alles moet tussen spoiler-tags van meester Sven.)
Je bent zeker vergeten wat ik studeer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh. Zeker bij de antwoorden gespiekt
!
Ik welquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten wat ik studeer.![]()
Nee hoor, ik kijk er ook eigenlijk niet van opquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten wat ik studeer.![]()
Ik heb eigenlijk niet echt op de tijd gelet. Maar de meeste vragen wel, denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk er ook eigenlijk niet van op! De winnaar tijdens de test had ook 0 ft, was leraar wiskunde
. Maar had je alle vragen ook goed gehad als je in een zaal had gezeten en je het antwoord echt binnen de tijd moest geven
?
Iets waarbij je af en toe wel eens iets moet uitrekenen. Wat ze o.a. bij het IWI doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
Maar wat studeer je nou ook alweer?
Wiskundequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Iets waarbij je af en toe wel eens iets moet uitrekenen. Wat ze o.a. bij het IWI doen.![]()
Houdt op met de raadsels en zeg het gewoon.quote:
Laat maar.quote:
Ah, je weet me wel op te beurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik vind het altijd een beetje eng dat het steeds slechter wordt, alsof je uiteindelijk blind wordt ofzo.
Familie bedoel je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben mensen aan het mailen om ze allemaal bij elkaar te krijgen rond Kerst
Nee, die komen bij ons gourmettenquote:
No fucking way dat Simon lekker isquote:
"dinnetjes"?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, die komen bij ons gourmetten![]()
Alle 'dinnetjes bij elkaar enzo
Draai je ze nu niet omquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
No fucking way dat Simon lekker isNick heeft nog wel wat
Nick was wel cute in Idols, Simon is echt baggerquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Draai je ze nu niet om? Die Nick heeft een lelijke zultenkop, die Simon ziet er gewoon goed uit. Maar goed, wie ben ik
.
Die rechter was lekkerquote:
Allebei leuk, maar Nick is het leukstquote:
Moet ik ze kennen?quote:
Oh ja, das waar ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:31 schreef --Globe-- het volgende:
Maar ik was dan ook een mega-Nick fan tijdens Idols II.
Eenschquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Alice en Meike gingen ten koste van hem door![]()
Nooit wat van Elisaar weergehoord of wel?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook.
Het jaar vanElisaar
!
Gewoon heel dom in de liedjeskeuze, ze kon heus wel zingenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nooit wat van Elisaar weergehoord of wel?
Toch wel zonde van die dramatische workshop.. ze was verder best goed.
Ze zong toch iets van Stacie Orrico?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon heel dom in de liedjeskeuze, ze kon heus wel zingen. En qua uiterlijk en uitstraling de #1 uit 3 jaar Idols
!
Ze is nu au-pair geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nick was bekend van Idols, als duo zijn ze bekend van Jan Smit.![]()
Ja, More to live. En die band speelde volkomen uit het ritmequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze zong toch iets van Stacie Orrico?
Bij Nick was het trouwens ook twee keer een verkeerd liedje.
Meike was trouwens echt niet doorgegaan zonder juryEn Alice.. daar wil ik het al helemaal niet over hebben.
![]()
Want één kus (en alles ging verloren), De straten van Athene en Als de nacht verdwijnt, vind ik leukquote:
Het zit nog diep hè..quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, More to live. En die band speelde volkomen uit het ritme.
Ik stem lekker anti-Lynxquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[Stemmen!!!]Fok Sintlogo
Lynx666.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |