Kloptquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:23 schreef Fir3fly het volgende:
Vraag 2 is 24 km/h geloof ik. De rest heb ik geen zin in.
Nopequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vraag 2 = 34 vierkantjes?
Je hebt pm terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:21 schreef sbientje het volgende:
meester sven, ik heb een poging gewaagd en de antwoorden gepm-t, kijkt u ze even na?
Ow, dan mis je er nog een andere. Misschien dat ik die ook mis, want ik kan er ook 2 niet vindenquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja duh, die heb ik meegeteld hoor.
1 grote, 16 kleine, 4 van 9, en 9 van 4quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ow, dan mis je er nog een andere. Misschien dat ik die ook mis, want ik kan er ook 2 niet vinden.
Oja, ik had de 2 'verticale' van 4 nietquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
1 grote, 16 kleine, 4 van 9, en 9 van 4!
Is het allemaal goed dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
SG, zet dat eens tussen spoiler-tags. Het is niet leuk als iedereen de goede antwoorden al ziet
.
Ik had de 2 verticale, de 2 horizontale, en de middelste niet meegerekendquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oja, ik had de 2 'verticale' van 4 niet.
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:28 schreef SpecialGuest het volgende:
(Alles moet tussen spoiler-tags van meester Sven.)
Je bent zeker vergeten wat ik studeer.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uhuh. Zeker bij de antwoorden gespiekt
!
Ik welquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten wat ik studeer.![]()
Nee hoor, ik kijk er ook eigenlijk niet van opquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Je bent zeker vergeten wat ik studeer.![]()
Ik heb eigenlijk niet echt op de tijd gelet. Maar de meeste vragen wel, denk ik.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk er ook eigenlijk niet van op! De winnaar tijdens de test had ook 0 ft, was leraar wiskunde
. Maar had je alle vragen ook goed gehad als je in een zaal had gezeten en je het antwoord echt binnen de tijd moest geven
?
Iets waarbij je af en toe wel eens iets moet uitrekenen. Wat ze o.a. bij het IWI doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:45 schreef Fir3fly het volgende:
Maar wat studeer je nou ook alweer?
Wiskundequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Iets waarbij je af en toe wel eens iets moet uitrekenen. Wat ze o.a. bij het IWI doen.![]()
Houdt op met de raadsels en zeg het gewoon.quote:
Laat maar.quote:
Ah, je weet me wel op te beurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik vind het altijd een beetje eng dat het steeds slechter wordt, alsof je uiteindelijk blind wordt ofzo.
Familie bedoel je?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben mensen aan het mailen om ze allemaal bij elkaar te krijgen rond Kerst
Nee, die komen bij ons gourmettenquote:
No fucking way dat Simon lekker isquote:
"dinnetjes"?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, die komen bij ons gourmetten![]()
Alle 'dinnetjes bij elkaar enzo
Draai je ze nu niet omquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
No fucking way dat Simon lekker isNick heeft nog wel wat
Nick was wel cute in Idols, Simon is echt baggerquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Draai je ze nu niet om? Die Nick heeft een lelijke zultenkop, die Simon ziet er gewoon goed uit. Maar goed, wie ben ik
.
Die rechter was lekkerquote:
Allebei leuk, maar Nick is het leukstquote:
Moet ik ze kennen?quote:
Oh ja, das waar ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:31 schreef --Globe-- het volgende:
Maar ik was dan ook een mega-Nick fan tijdens Idols II.
Eenschquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:31 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Alice en Meike gingen ten koste van hem door![]()
Nooit wat van Elisaar weergehoord of wel?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook.
Het jaar vanElisaar
!
Gewoon heel dom in de liedjeskeuze, ze kon heus wel zingenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Nooit wat van Elisaar weergehoord of wel?
Toch wel zonde van die dramatische workshop.. ze was verder best goed.
Ze zong toch iets van Stacie Orrico?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon heel dom in de liedjeskeuze, ze kon heus wel zingen. En qua uiterlijk en uitstraling de #1 uit 3 jaar Idols
!
Ze is nu au-pair geloof ik.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nick was bekend van Idols, als duo zijn ze bekend van Jan Smit.![]()
Ja, More to live. En die band speelde volkomen uit het ritmequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze zong toch iets van Stacie Orrico?
Bij Nick was het trouwens ook twee keer een verkeerd liedje.
Meike was trouwens echt niet doorgegaan zonder juryEn Alice.. daar wil ik het al helemaal niet over hebben.
![]()
Want één kus (en alles ging verloren), De straten van Athene en Als de nacht verdwijnt, vind ik leukquote:
Het zit nog diep hè..quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, More to live. En die band speelde volkomen uit het ritme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |