Dan zit je bij de VVD het veiligstquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
Geen idee dus nog. Ik ga stemmen op een partij die niet de hypotheekrente wilt afschaffen. Moet nog even uitzoeken en de programma's doorlezen.
Tja... ik wil ook binnenkort een huis kopen, maar die hypotheekrentekwestie kan mij echt gestolen worden. Natuurlijk voor mezelf wel handig, maar stemmen doe ik toch wel in het belang van Nederland, niet uit eigenbelangquote:
als ze de hypotheekrente afschaffen... dan kan ik me huis wel verkopen... dan kan ik het niet meer betalen helaas..... Vind het een idioot idee... afblijven!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... ik wil ook binnenkort een huis kopen, maar die hypotheekrentekwestie kan mij echt gestolen worden. Natuurlijk voor mezelf wel handig, maar stemmen doe ik toch wel in het belang van Nederland, niet uit eigenbelang![]()
What the fuck, Zhenar doet iets niet uit eigenbelang.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja... ik wil ook binnenkort een huis kopen, maar die hypotheekrentekwestie kan mij echt gestolen worden. Natuurlijk voor mezelf wel handig, maar stemmen doe ik toch wel in het belang van Nederland, niet uit eigenbelang![]()
Het is charlAtan, klootzakquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
What the fuck, Zhenar doet iets niet uit eigenbelang.CHARLETAN!
Waar is de echte Zhenar?!
![]()
Daar had je maar aan moeten denken vóórdat je een lening aanging die van dat soort onzekere factoren afhankelijk wasquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze de hypotheekrente afschaffen... dan kan ik me huis wel verkopen... dan kan ik het niet meer betalen helaas..... Vind het een idioot idee... afblijven!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:59 schreef BVO het volgende:
Andiyan, vergeet je de schaatsprono niet? Voor 2 uur. Opschieten dus.
Mijn firefox controleert alleen Engelse spelling, halve kuthomo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is charlAtan, klootzak![]()
Oh, en hier ben ik![]()
D66.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Hebben jullie de Stom Wijzer al gedaan?![]()
D66 ook.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Dan zet je die op Nederlandsquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Mijn firefox controleert alleen Engelse spelling, halve kuthomo!
Ja maar door iemand direct te gaan beschuldigen jaag je mensen tegen je in het harnas, bovendien is het nogal overbodig. En de bagger van Lynx viel toch wel mee? Zijn enige minpunt was dat ie voor Floortje was, en dat in elk topic ging zeggen, maar verder was ie best een toffe user tochquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ohja alsof al die (nacht)bagger een gezellige sfeer teweeg bracht..
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hebben jullie al gestemd op Ron (Ido2) voor de rol van Tarzan?
"Tarzan 1" naar 4422
Ik ben er alweer niet morgen, weer een feestquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg, leuk zo'n ubertrage FOK maar morgenavond is het over... toch?
Hallo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:49 schreef SpecialGuest het volgende:
Hoi!
xfactor.nl en mokkels.nl biedt me genoeg inspiratiequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO doet een rondje kandidaten.
Ik kreeg Wildersquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef SpecialGuest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |