klinkt idd lekkerquote:Op donderdag 16 november 2006 22:25 schreef alwaysthebest het volgende:
X Factor heeft een koor als laccorda nodig..
Jammer dat Cor Bakker erdoorheen zit te zeiken..
ongelooflijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Student UCLA mishandeld door bewaking absurd!
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:53 schreef superhero87 het volgende:
Op wie ga je stemmen CDP
dat hoor je de 23e.quote:
Schandalig dat zoiets gebeurt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Student UCLA mishandeld door bewaking absurd!
quote:
Enige die het mogen weten voor de 23 is NIPO op woensdagavondquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]Mensen die het niet zeggen
.
Ik stem op Rita.
oh, vertelquote:
GMTAquote:
IK OOK!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
[..]Mensen die het niet zeggen
.
Ik stem op Rita.
Helemaal eensquote:
Gaat nooit lukken...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Helemaal eens. Nu maar hopen dat CDA+VVD >= 75......
Mag ik vragen waaromquote:
Dat dacht ik ook ja. Maar ik dacht, laat ik eens interesse tonen....quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij is voor het behouden van een goede milieu, dat snap je tog![]()
nee, met nog 4 jaar CDA+VVD zal het beter gaanquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal blij zijn als dat hele gedoe met die verkiezingen eens afgelopen is. Hoewel, als we een links kabinet krijgen ben ik hier snel weg.....
Ja. Voor mij sowiesoquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, met nog 4 jaar CDA+VVD zal het beter gaan
Ook dat (wie niet?), maar ook omdat ze m.i. de meest sociale plannen hebben met zorg, onderwijs, integratie etc. en omdat ik ze in het algemeen het meest vooruitstrevend vind met hun plannen om de welvaart (binnen Nederland en over de hele wereld) zo eerlijk mogelijk te verdelen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij is voor het behouden van een goede milieu, dat snap je tog![]()
Kom je van te voren nog wel even langs voor onze minimeet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:46 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal blij zijn als dat hele gedoe met die verkiezingen eens afgelopen is. Hoewel, als we een links kabinet krijgen ben ik hier snel weg.....
Ik merk nu al dat jullie het heel goed met elkaar zullen vinden.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:53 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Kom je van te voren nog wel even langs voor onze minimeet?![]()
Politieke voorkeur van iemand maakt mij wat dat betreft niet uitquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik merk nu al dat jullie het heel goed met elkaar zullen vinden.
Dat maakt mij ook echt niet uit hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Politieke voorkeur van iemand maakt mij wat dat betreft niet uit.
Alhoewel het wel leuk is om er even over te discussiëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |